ניתוחים פלסטיים לגברים – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוחים פלסטיים נפוצים לגברים

בעשור האחרון תחום הניתוחים הפלסטיים עבר מהפכה של ממש, הידע בתחום התרחב ופותחו טכניקות רבות המשפרות את מראה הפנים והגוף באופן טבעי. עם הזמן יותר גברים משתחררים מהסטראוטיפים המשייכים טיפוח ואסתטיקה לנשים בלבד ופונים לטיפולים אסתטיים כדי לשפר את המראה החיצוני ולשמור על מראה צעיר ורענן.

ניתוחים פלסטיים לגברים

אילו ניתוחי פלסטיים נפוצים בקרב גברים?

ניתוחי פנים וצוואר הם מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בקרב גברים. בגלל ההבדלים במבנה הפנים אצל נשים ואצל גברים, ניתוחי פנים לגברים שונים מאלו שנעשים לנשים. בנוסף, בגלל הסטיגמה הכרוכה בטיפולים אסתטיים בגברים, יש חשיבות רבה לשמירה על תוצאה טבעית ולהסתרת הצלקות.

ניתוח הרמת צוואר לגברים

גברים רבים מתלוננים על מראה צוואר מקומט או על גושי שומן הנוצרים בחיבור בין הסנטר לצוואר. הפתרון לכך הוא ניתוח מתיחת צוואר, שבמהלכו מותחים את עור הצוואר דרך חתך מאחורי האוזן, ובמידת הצורך שואבים שומן מאזור רצפת הפה ומותחים את השרירים הרפויים באזור.

התאוששות מניתוח הרמת צוואר


ניתן לעבור את הניתוח בהרדמה מקומית או כללית על פי רצון המטופל. לרוב המטופל נשאר בבית החולים רק למספר שעות להשגחה רפואית ואחר כך משוחרר לביתו. תקופת ההחלמה לרוב אורכת בין עשרה ימים לשבועיים.

מגבלות בתקופת ההחלמה

בשבועיים הראשונים שלאחר הניתוח יש להקפיד על ההיגיינה של אזור הצוואר. כשבוע לאחר הניתוח ניתן לחפוף את השיער, להסתפר ולהתגלח. לאחר כ10–14 ימים של מנוחה ניתן לחזור לשגרה.

 

מתיחת פנים לגברים


מטרת הניתוח למתיחת פנים היא להשיב את מראה הפנים הצעיר מבלי לפגוע במימיקה הטבעית של הפנים. בניתוח עצמו מוסרים עודפי העור ומחזירים את הנפחים למיקומם האנטומי. בניתוחי פנים אצל גברים מקפידים במיוחד ליצור חתכים קטנים ככל האפשר ולהסוות את הצלקות הסוואה מוחלטת.

החלמה מניתוח מתיחת פנים

ההחלמה מהניתוח לוקחת בין ימים ספורים לשבועיים, תלוי בדרגת מתיחת הפנים ובמספר המוקדים ההם התבצעה המתיחה.

בתקופת ההחלמה יש לשמור על ההיגיינה של האזור כדי למנוע נפיחות. ניתן לחזור ולבצע פעילויות שגרתיות בתוך ימים ספורים, אבל החזרה לפעילויות מאומצות ולפעילות גופנית לוקחת כחודש.

הרמת עפעפיים לגברים

ניתוח הרמת עפעפיים נועד לטפל בבעיה של מראה נפול ונפוח בעפעפיים עליונים או תחתונים.
גברים לרוב יעדיפו לעבור ניתוח עפעפיים תחתונים, כיוון שהצלקות קטנות יותר וקלות יותר להסוואה.

כמה זמן לוקחת ההתאוששות?

ההחלמה מניתוח עפעפיים לוקחת ימים ספורים: כחמישה ימים לניתוח עפעפיים עליונים, וכארבעה ימים לניתוח עפעפיים תחתונים. בתקופה זו יש להקפיד על מנוחה ועל והרגעת האזור המנותח.

לאחר שבוע מיום הניתוח כבר ניתן לחזור לשגרה. אין להשתמש בעדשות מגע במשך שבועיים לאחר הניתוח.

הרמת גבות לגברים

ניתוח הרמת גבות מומלץ למטופלים שהגבות שלהם צנחו אל כיוון ארובת העין ומטה. אצל נשים וגברים, מיקום נכון של גבות משלים את ההרמוניה והסימטריה של תווי הפנים. אצל גברים המיקום האידיאלי של הגבות הוא על ארובת העין עצמה, ואילו אצל נשים – סנטימטר מעל ארובת העין. במהלך הניתוח מרימים את הקשת החיצונית של הגבה באופן שיתקבל מראה טבעי ולא "מראה מתפלא". צלקות הניתוח מסוות בתוך קו השיער, ואצל גברים מקריחים ניתן להסוות את הצלקות בתוך הגבות עצמן.

התאוששות מניתוח הרמת גבות

ההתאוששות מניתוח זה קצרה ואורכת מספר ימים בלבד. ניתן לחזור לפעילות שגרתית תוך מספר ימים, אבל מומלץ להימנע מפעילות ספורטיבית כחודש לאחר הניתוח.

אילו ניתוחי פלסטיים נוספים מותאמים לגברים?

שאיבות שומן ממוקדות לגברים

גוף האדם עובר שינויים רבים בתהליך ההתבגרות: שרירי הבטן נחלשים, שינויים במשקל ומיעוט פעילות גופנית גורמים לרפיון של שרירי הבטן, וזה בא לידי ביטוי בעודפי עור. באמצעות ניתוח שאיבת שומן ניתן לשאוב שומן מהבטן בצורה ממוקדת וליצור בטן שטוחה ומחוטבת.

החלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן

ההחלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן תלויה בכמה גורמים בהם מספר המוקדים שמהם נשאב השומן ומכמות השומן שנשאב. בממוצע, זמן ההחלמה נע בין שבוע לעשרה ימים. לאחר ניתוח זה לעתים המטופל נדרש להישאר באשפוז למשך הלילה.

מגבלות לאחר ניתוח שאיבת שומן

הרופא יגדיר את משך ההתאוששות מהניתוח, ובמהלך הזמן הזה יש להקפיד על מנוחה מרובה. ניתן לחזור ולבצע פעילויות ספורטיביות לאחר שלושה שבועות. בנוסף, לאחר הניתוח על המטופל ללבוש מעין מחוך השומר על שרירי האזור לתקופה של חודש עד חודשיים.

ניתוח בטן לגברים

גברים רבים מבקשים לעבור ניתוח בטן, בייחוד לאחר ירידה משמעותית במשקל. ניתוח בטן מיועד להסיר עור ועודפי שומן באזור כדי לדמות מראה בטן שטוחה. בניתוח זה חותכים ומהדקים חלקים מהעור באזור המפשעה ומעלה. בגלל הבדלים אנטומיים, מיקומי החתכים בניתוחי בטן לגברים שונים מאלו של נשים.

מכיוון שאצל גברים רוב השומן ממוקם בבטן, ההחלמה מניתוח בטן היא קשה יותר בהשוואה לנשים. ההתאוששות לוקחת בין ארבעה ימים עד שבוע ובמהלכה צריך להקפיד על מנוחה מרובה. בשבועיים הראשונים מיום הניתוח המטופלים צריכים להימנע מהרמת משא כבד.

מעוניין לעבור ניתוח פלסטי? אתה מוזמן ליצור קשר עם המרפאה.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל