טיפולי פנים לא פולשניים לגברים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טיפולי פנים לא פולשניים לגברים

עד לפני לא מעט שנים עולם טיפולי הפנים והניתוחים האסתטיים היה שייך בעיקר למגזר הנשי. אם בעבר את מרפאות האסתטיקה ומכוני היופי היו פוקדות בעיקר נשים, כיום אנו עדים למגמה עולה וצומחת בקרב הקהל הגברי, שגם הוא רוצה להיראות במיטבו ותחום היופי חשוב לו לא פחות מהמין היפה.
במאמר הבא נסקור כמה מטיפולי הפנים הלא פולשניים הפופולריים ביותר בקרב גברים.

 

פיסול פנים

פיסול פנים מציע אלטרנטיבה להליכים כירורגיים כמו מתיחת פנים מסורתית, ומאפשר גם הוא להדק את העור, להסיר עודפי עור ושומן ולחטב את הפנים ולהצעיר אותן. כאמור, טיפולים אלה אינם פולשניים ואינם מצריכים היערכות והחלמה כמו טיפולים כירורגיים, אבל התוצאה היא טבעית ומרשימה לא פחות מניתוח פנים. הרבה גברים שעברו טיפול מהסוג הזה מעידים שהביטחון העצמי שלהם השתפר פלאים.

 

קילוף העור (פילינג)

זהו תהליך קוסמטי המוכר בשם "פילינג", שמטרתו היא להסיר שכבות עור ישנות ומתות כדי לגלות את שכבה העור החיה החבויה בתוכו ובכך להראות מראה פנים נקי ורענן.
ישנם סוגים רבים של טיפולי פילינג ורמות שונות של קילוף העור, והם מותאמים לסוג העור ולמטרת הטיפול.

 

סוגי פילינג

פילינג כימי (או חומצתי) המבוסס על חומרים כמו חומצה תלת-כלורית ומשמש להחלקת קמטים והעלמת צלקות.

פילינג ביולוגי, המבוסס על המסת הקרטין והראשון על כוויות מבוקרות של העור, והוא משמש בדרך כלל להעלמת כתמי שמש ופיגמנטציה ולרענון מראה הפנים.

פילינג מכני, המשמש גם הוא להחלקת קמטים והעלמת כתמים וצלקות, מתבצע באמצעות שפשוף שכבת העור, בין באמצעות תכשירי קוסמטיקה ביתיים או במכון קוסמטי באמצעות מכשירים ייעודיים.

טיפולי פנים לגברים

טיפול פנים בלייזר

אם אתה סובל מצלקות של אקנה, מכתמי גיל על הפנים, קמטים דלים באזור הפנים או שאתה רוצה פשוט לרענן ולמצק את עור הפנים שלך, יש מגוון טיפולים לכך. הבולט ביותר הוא טיפול פנים בלייזר. באמצעות מכשירי טכנולוגיה זעירים ומתוחכמים או אפילו גלי רדיו ניתן לשדרג את עור הפנים ולתת לו מראה צעיר ובריא שיגרום לכם ליהנות להביט במראה.

 

בוטוקס לגברים

רוב הזרקות הבוטוקס לגברים מתבצעות באזור העיניים, אך אפשר כמובן להזריק כמעט בכל שריר בגוף כמו: אזורי הצוואר, לחיים, האף וכן הלאה.
ההבדל המהותי בין בוטוקס לגברים לבין נשים זה באזור המצח והגבות. לגברים יש בד"כ גבות עבות וסמיכות יותר מאשר הנשים. לכן הזרקת הבוטוקס לגבר תהיה במינון נמוך כדי לא להרים את הגבות בצורה חדה. אז אם אתה חולם על מראה משופר יותר זה הזמן להגשים אותו.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל