עיבוי שפתיים טבעי - הגדלת ומילוי שפתיים באופן טבעי - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

עיבוי שפתיים טבעי

עיבוי שפתיים טבעי – הגדלת ומילוי שפתיים

שפתיים מלאות ועסיסיות תורמות למראה צעיר יותר ומושך ומשוות לפנים ארשת של חיוניות וזיו נעורים. מי שנולדו עם שפתיים שהמבנה שלהן דק, או שאחת משפתיהם מלאה יותר בהשוואה לזוגתה, יכולות להשיג שיפור משמעותי במראה שלהן, באמצעים פשוטים.
גם אלה מביננו שבורכו בשפתיים מלאות מגלות, שעם הגיל הנפח שלהן נוטה לרדת, העור שסביבן נוטה ליפול ועמו גם זוויות השפתיים, מה שגורם לשינוי בארשת הפנים והופך אותה ליותר זעופה ועייפה.
לכן, עיבוי שפתיים באופן טבעי הוא אחד מטיפולי הפנים האסתטיים המבוקשים ביותר ויכול לייצר שינוי משמעותי גם אצל מי שאינה יכולה להרשות לעצמה, או אינה מעוניינת, בטיפול נרחב ומקיף יותר.

המפתח להצלחת הגדלת שפתיים טבעית

כדי שטיפול יוכתר בהצלחה ותוצאותיו יהיו אסתטיות והולמות את פני המטופלת, עליו לחתור לשמירה על מראה של שפתיים טבעיות. כל אותן "שפתי ברווז" מנופחות, או שפתיים שזוויותיהן מקבלות נטייה מוגזמת כלפי מעלה ויוצרות מראה של חיוך מלאכותי תמידי, לא רק שאינן משיגות את המטרה, אלא אף מביאות לתוצאה הפוכה מן הרצוי. אותו עקרון תופס גם לגבי שינוי מרחיק לכת שיוצר פער גדול מדי בין המראה המקורי לבין התוצאה הסופית של הטיפול. שפתיים מעובות שייראו נהדר על אישה אחת, עלולות להיראות מוזר על אישה אחרת, שמבנה השפתיים והפנים שלה הוא אחר.
לכן, ניפוח שפתיים טבעי, או מילוי שפתיים טבעי חייב להיעשות בהתאמה אישית למטופלת או למטופל, תוך לקיחה בחשבון של מבנה השפתיים ומבנה הפנים, הפרופורציות ביניהם, והאיזון של נפחן, עוביין ורוחבן של כל אחת מן השפתיים ביחס לשאר תווי הפנים.
בדיוק בשל כך, עדיף להגיע לשיחת ייעוץ אצל מומחה בכירורגיה פלסטית מנוסה ומיומן, ולוותר על היצמדות לטרנדים ולהשוואות לנשים אחרות.

טכניקות הגדלת שפתיים – טבעי או לא?

אחת השאלות שעולות לפני כל התערבות אסתטית נוגעת לטיב החומרים בהם הרופא עושה שימוש ובמידת הקרבה שלהם לחומרים הביולוגיים הטבעיים, אותם הגוף שלנו מפיק בעצמו.
חשוב להבין, כי בימינו, באמצעות שימוש בטכנולוגיות עתירות ידע ובשיטות ייצור ממוכנות מתקדמות – גם חומרים שמסונתזים בצורה מלאכותית במעבדה, יודעים לחקות באופן מדויק להפליא חומרים ביולוגיים ולעיתים, הם אפילו מהווים גרסה משובחת יותר שלהם ומשפרים את תכונותיהם.
דוגמא מצוינת הינה החומצה ההיאלורונית, שהיא חומר מילוי שכיום נעשה בו שימוש נרחב ביותר למטרות אסתטיות. זוהי חומצה שגוף האדם מייצר בעצמו למגוון רחב של צרכים וניתן למצוא אותה לא רק בעור, כי אם גם במפרקים, בעיניים ובמקומות נוספים בגוף. החומצה ההיאלורונית המיוצרת במעבדות על ידי יצרני-על בתחום, היא הרכב בעל דרגת ניקיון גבוהה ביותר, ותוצר שהגוף מזהה אותו כחומר ביולוגי מוכר ולכן לא דוחה אותו. זו אחת הסיבות לכך, שהיא הפכה לכה מבוקשת ונפוצה בתחום האסתטיקה. כאשר היא נוצרת על ידי מותג איכותי ואמין, היא נספגת ומוטמעת בצורה חלקה ברקמות, מבלי לגרום לתופעות לוואי, רגישויות ושלל תופעות לא רצויות אחרות שעלולות לצוץ כשמשתמשים בכימיקלים ובחומרים סינטטיים, שהגוף מזהה אותם כגורם זר שיש לסלקו.

כיצד מתבצע עיבוי שפתיים בדרך טבעית?

ישנן כמה דרכים לעיצוב ופיסול שפתיים, שבכולן כאחת, תפקידו של הרופא המומחה הוא להחדיר את החומרים בצורה מדויקת מאד ובנקודות נבחרות, ובמקרים מסוימים, לעסות אותם תוך עיצוב של השפתיים לצורה, לגודל ולנפח המבוקשים.

הרופא עושה שימוש בחומצה היאלורונית והזרקתה מבוצעת באופן מבוקר ובמינונים קטנים, באמצעות מזרק ייעודי עם מחט דקיקה ביותר, המאפשרת דיוק מקסימלי ושליטה גבוהה מאד בכמות החומר המוזרק, בקצב ההזרקה ובמיקום החדרת החומר. הטיפול בחומצה היאלורונית נחשב לאחד הבטוחים שיש ומצמצם משמעותית את הסיכון לתופעות לוואי. יתרון נוסף שלה, הוא השפעתה הזמנית. מאחר שהיא נספגת עם הזמן, גם אם המטופלת מעוניינת להשיב את המצב לקדמותו, כל שעליה לעשות הוא לא לחדש את הטיפול.

עיבוי שפתיים הוא חלום ישן אבל הפחד מפני תוצאה לא טבעית עצר בעדכן עד היום מלהגשים אותו?

שמי דר' ליאורה הולנדר, רופאה בכירה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעלת ניסיון של עשרות שנים בניתוחים פלסטיים ובטיפולים אסתטיים, אמונה על פיתוח שיטות וטכניקות חדשניות בתחום הכירורגיה האסתטית.

הבטיחו לעצמכן טיפול בטוח, מקצועי ואסתטי בראש שקט וצרו קשר לתיאום פגישה:
בטלפון: 03-903-0015, 052-555-2690  |  באימייל-: office@drhollander.co.il

 

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל