ניתוח פנים לגבר | ניתוח פיסול פנים לגברים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוח פנים לגברים

ניתוחי פנים וצוואר לגבר

מהו ההבדל בטיפול בין גברים לנשים ומדוע חשובה התוצאה הטבעית בניתוחי פנים וצוואר לגברים

צלקות בניתוחי גבריםניתוחי צוואר אצל גבריםתמונות לפני ואחרי ניתוח פנים לגברים

בשנים האחרונות חלה עלייה בביצוע ניתוחי פנים לגברים. בעבר ניתוחי הפנים בוצעו בעיקר בנשים לאור תוצאה מתוחה, ומראה מנותח ולא טבעי. כיום עם התפתחות הטכנולוגיות הניתוחיות תוצאות ניתוחי הפנים טבעיות לחלוטין, ולכן קיימת עלייה בכמות הגברים המבצעים את ההליך.

כיום עם העלייה בתוחלת החיים, השקעה בספורט ותזונה בריאה, יותר ויותר גברים מעוניינים לשפר את המראה החיצוני ומחפשים פתרונות לעודפי העור והדלדול בצוואר, לעודפי עור מעל העפעפיים, ולשקיות מתחת לעיניים.

ההבדל בין ניתוחי פנים לגברים לבין ניתוחי פנים לנשים:

לדברי ד"ר הולנדר, הטיפול בגברים שונה מהטיפול בנשים לאור הבדלים במאפיינים המבניים. המבנה הגברי הוא בעל קווים חדים יותר, עצם לסת חדה יותר, למול המבנה הנשי שבו הקווים רכים ועגולים יותר. אצל הגברים, גובה הגבה שונה, מיקום עצם הלחי שונה ועוד.

 

ד"ר ליאורה הולנדר מתארחת בתוכנית "לחיות טוב" ומסבירה על ניתוחי פנים לגברים

 

  לקביעת פגישת ייעוץ אישית לניתוח פנים צרו עמי קשר במייל  office@drhollander.co.il או בטלפון: 03-9030015

 

חשיבות התוצאה הטבעית בניתוחי פנים בגברים:

כלל ההליכים הניתוחיים המבוצעים בפנים, הן אצל נשים והן אצל גברים, חשוב שיתנו תוצאה טבעית ולא "פלסטית". נקודה זו, מדגישה ד"ר הולנדר, חשובה פי כמה אצל גברים. גבר שמראה פניו נראה "מטופל" או "עשוי" ייראה מגוחך ולא גברי. לכן, בעת הטיפול בגברים נדרשת הקפדה על המידה הנכונה, הדיוק ושימור המראה הטבעי .

 

ד"ר ליאורה הולנדר מתארחת אצל דץ בתוכנית "באנו להינות" ומסבירה על ההבדל בניתוחי פנים וצוואר בין גברים לנשים

 

הצלקות:

ניתוח פנים לגבר מציב אתגר נוסף בהסתרת הצלקות.

לרוב הגברים שיער קצר ולעתים אף התקרחות ברמה זו או אחרת, ואלו הופכים את אזורי הניתוח לגלויים לעין. לכן, מסבירה ד"ר הולנדר, בניתוחי פנים וצוואר לגברים יש להימנע עד כמה שניתן מצלקות. יש לתכנן את הניתוח באופן מוקפד, עם חתכים קטנים ככל שניתן, הממוקמים כך שיאפשרו הסוואה מוחלטת של הצלקות.

ניתוחי צוואר אצל גברים:

הצוואר הוא אחד האזורים הראשונים שבהם ניכרים אותות הזמן. עם השנים נוטה הצוואר "לאסוף" עודפי שומן.

1. שאיבת שומן בצוואר
במקרים בהם קיימים בצוואר עודפי שומן בלבד, ללא עודפי עור ניכרים, ניתן לחטב את הצוואר באמצעות שאיבת שומן מאזור זה. שאיבת השומן בצוואר מתבצעת דרך חתכים קטנטנים של מילימטרים אחדים, דרכם מוחדרות צינוריות עדינות המאפשרות שאיבה וסילוק עודפי שומן. בנוסף, ניתן לחטב את מראה קו הלסת החיוני למראה צעיר. ד"ר הולנדר מבצעת גירוי פנימי של דרמיס עור הצוואר המאפשר כיווץ עודפי עור קלים. טיפול זה אינו משאיר שום עקבות, החתכים הם קטנטנים, באורך מילימטרים בודדים, כך שהם נרפאים ולא משאירים צלקות.
פרוצדורה זו ניתנת לבצוע בהרדמה מקומית. ההחלמה קצרה ביותר, ימים ספורים. אין כל כאבים או אי נוחות. ייתכנו שטפי דם ומעט נפיחות באזור המטופל.

2. ניתוח צוואר לסילוק עודפי עור- עם או בלי עודפי שומן
כאשר קיימים עודפי עור ניכרים באזור קו הלסת והצוואר, יש לבצע ניתוח לסילוק עודפי העור, בשילוב שאיבת השומן העודף (במידה שקיים שומן באזור זה). בנוסף, היות שהסיבה להופעת עודפי עור וריפיון באזור הצווארי היא חולשת השלד הרקמתי, מבצעת ד"ר הולנדר חיזוק של השלד הרקמתי ושל רצפת הפה. סילוק עודפי העור מבוצע דרך חתך באזור הכפל שמאחורי האוזן, כך שהחתך מוסווה ובלתי נראה.

 

 

 

הרדמה כללית או מקומית?

ניתוח עודפי עור בצוואר מבוצע על פי רוב בהרדמה כללית, אם כי ניתן לביצוע גם בהרדמה מקומית.
ההחלמה נמשכת בין שבוע לשבועיים, במהלכה ניתן לבצע פעולות ביתיות, אך אין לבצע פעילות גופנית מאומצת.

תמונות לפני/אחרי ניתוח פנים לגבר

לפני ניתוח פנים                                             

לפני ניתוח פנים לגברים

אחרי ניתוח פנים

אחרי ניתוח פנים לגברים

לתמונות נוספות לפני/אחרי של ניתוחי פנים לגברים לחצו כאן >> 

 

ד"ר ליאורה הולנדר היא מומחית בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית, בעלת ניסיון עשיר בכל סוגי הניתוחים הפלסטיים האסתטיים. אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

צור קשר

יצירת קשר

מלאו פרטים ונציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם :

    © כל הזכויות שמורות

    קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל