ניתוחים פלסטיים לגברים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוחים פלסטיים לגברים

 

מנחה: שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. גברים וניתוחים פלסטיים? זה הולך ביחד?

ד"ר הולנדר: ועוד איך הולך ביחד.

מנחה: יפה. אז אני רוצה לדעת מה בסל, עם מה אני מתחיל? באמת, מה עושים גברים? אני אגיד לך את האמת, אולי גברים עושים הזרקות וזה, אבל ניתוחים אני כמעט ולא רואה. אני מכיר אולי שני גברים שעשו לעומת לפחות עשרים נשים שאני יודע ורואה.

ד"ר הולנדר: דבר ראשון, אתה צודק שעדיין המאזן הוא לטובת הנשים. עדיין יש יותר נשים שצורכות נקרא לזה, את השירותים של ההתערבות הכירורגית לשיפור המראה. אבל הגברים במגמת עלייה משנה לשנה. תראה הגברים של היום זה לא הגבר של פעם. הגברים של היום מאוד אכפת להם מאיך שהם נראים.

מנחה: נכון, קרמים, ריח.

ד"ר הולנדר: קרמים, ריח, אורח חיים בריא, חושבים על מה שהם מכניסים לפה.

מנחה: כולם רוצים להיראות יותר צעירים.

ד"ר הולנדר: כולם רוצים להיראות טוב ולהיראות צעירים, נכון. אם בעבר באמת היו עושים קצת בוטוקס בשקט בלי שאף אחד יודע, אז היום באמת יותר עושים. אתה אומר שאתה לא מכיר.

מנחה: מכיר שניים. אבל כנראה שמנתחים אותם יותר מדי טוב.

ד"ר הולנדר: אז זה מה שרציתי להגיד. או שמנתחים אותם מצוין ובאמת היום הניתוחים עברו שדרוג נורא משמעותי.

מנחה: זאת אומרת כדאי לי לחכות, זה כל הזמן עובר שדרוג משמעותי. בעוד חמש שנים אני אוכל להביא את הברך, לא?

ד"ר הולנדר: אם יהיה צריך, אם זה טוב.

מנחה: מה האזורים הכי קשים אצל הגבר?

ד"ר הולנדר: בנוגע לכלל ניתוחים פלסטיים לגברים עקב אכילס הוא הצוואר. הצוואר הוא אוסף שומן, הוא מתמלא.

עם השנים, כמו שהגברים אוספים כרס, השומן מצטבר בבטן, הוא מצטבר גם באזור של הצוואר והוא מתמלא. עכשיו, הגרביטציה ממשיכה לעבוד גם אצל הגברים. גם אצל הגברים יש צניחה, גם אצל הגברים יש טשטוש של קו לסת.

מנחה: כן, לא רואים את הקו הזה שעושה אותך צעיר.

ד"ר הולנדר: עושה אותך צעיר, עושה אותך מחודד.

מנחה: הנה תמונות. וואו, איזה הבדל בין לפני ואחרי.

ד"ר הולנדר: נכון, ההבדל הוא מאוד משמעותי.

מנחה: לפני זה ממש בייגה שוחט.

ד"ר הולנדר: את אותם עודפי שומן שבעצם נשאבו וטופלו. אצלו יש עודפי עור, שגם עודפי עור סולקו. בעבר, אחת הסיבות שגברים מאוד נרתעו מניתוחים זה מהצלקות. גברים לא אוהבים צלקות. תראה, אף אחד לא אוהב צלקות, גם אצל נשים. אבל אצל גברים עוד יותר.
גברים יש להם קרחות הרבה פעמים, מסתפרים מאוד מאוד קצר, גם אי אפשר להסתיר. אם אצל אישה לא נורא אם יש קצת צלקת, אצל גבר מאוד חשוב שלא יראו.

מנחה: אז איפה מסתירים את זה?

ד"ר הולנדר: אז היום ניתוחים פלסטיים לגברים עברו שדרוג נורא משמעותי ועם חתכים מינימליים אפשר בעצם לעשות הרמות גדולות ולטפל באזורים נרחבים של הפנים ושל הצוואר.

מנחה: ואיפה מסתירים את זה?

ד"ר הולנדר: מסתירים מאחורי האוזן, בקפל שנמצא מאחורי האוזן. זה קפל אנטומי שיש לכולם והוא אזור שהוא מוסווה. לפעמים אפילו לא צריך לפתוח את כל האזור שמאחורי האוזן, אפשר על ידי חתך קטן סביב התנוך כבר לסדר את אזור קו הלסת, תלוי בגודל הבעיה. תלוי כמה עודפים יש לנו.

מנחה: זאת אומרת, אנחנו גם שואבים, וגם מסירים את העודפים של העור ומותחים את זה למאחורי האוזן. הבנתי נכון את התהליך של ניתוח צוואר.

ד"ר הולנדר: הבנת נכון. לפעמים יש גם רפיון של כל רצפת הפה. כשיש לנו רפיון משמעותי של רצפת הפה, לפעמים צריך גם לחזק את השריר. חיזוק השריר תלוי באיזה מידה השריר רפוי. ניתן לעשות אותו או על ידי אותו חתך שדרכו אפשר להיכנס לאזור הזה ובעצם להרים את רצפת הפה, או שאם בכלל אין הרבה עודף, יש רק נפיחות עם קצת עודפים, אפשר על ידי חתך קטן באיזור הזה לחזק את השריר ולקבע את רצפת הפה ולעדן אותה.

מנחה: כמה זמן נמשכים ניתוחים פלסטיים לגברים או ניתוח מהסוג הזה?

ד"ר הולנדר: סביב שעה. שעה, שעה וחצי, תלוי מה עושים בניתוח.

מנחה: וכמה זמן החלמה?

ד"ר הולנדר: ההחלמה, שוב, זה נורא תלוי בתוכן, נקרא לזה.

מנחה: אני מסתתר מפני הצופים, כי אני בטח בין הראשונים שצריכים גם למתוח וגם לשאוב וגם להדק.

ד"ר הולנדר: כן, האמת שגם אתה יכול ליהנות במידה מסוימת, אתה יודע. למרות שאצלך זה מבנה, גם בגיל צעיר היה קצת עודפים. אבל עם השנים אתה יודע זה קצת… אפשר לעשות משהו קליל.
כמה זמן החלמה? ההחלמה היא בין החלמת סוף שבוע למקרים של שאיבת שומן בלבד עד להחלמה של שבוע-עשרה ימים בניתוחים שהם קצת יותר גדולים עם הסרת עודף עור.

מנחה: שאת שמה רשתית כזאת.

ד"ר הולנדר: שאני מכניסה גם רשת שתומכת באיזור הצוואר.

מנחה: יפה. ד"ר ליאורה הולנדר, אז אני יודע מה אני עושה עם הפנים שלי, תודה רבה שבאת.

ד"ר הולנדר: בשמחה.

מעוניינים במתיחת פנים? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל