מתיחת פנים קטנה בהרדמה מקומית - פנו לייעוץ - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מתיחת פנים בהרדמה מקומית

מנחה: אנחנו עם מומחית בכירורגיה פלסטית, היום אנחנו מדברים על מתיחת פנים קלה מהרגיל. בוקר טוב ליאורה הולנדר, ד"ר לרפואה כירורגית פלסטית.

מנחה: אני קראתי את התחקיר ואני חייבת לציין: קצת מלחיץ אותי ניתוח בהרדמה מקומית. אבל מסתבר שבניתוח הזה את חייבת את שיתוף הפעולה של המנותחת.

ד"ר הולנדר: אמת, הכול אמת. מאיפה הגענו לזה? אז באמת בעבר נשים כל הזמן היו שואלות: מתי אני צריכה ניתוח? האם אני כבר צריכה ניתוח? כבר הגעתי לשלב הניתוח? בסך הכל יש רק קצת פה.

בעבר הניתוח נתפס כמשהו ענק. נשים אמרו: יש לי פה קצת, רק קצת, אז מה כבר נעשה ניתוח? ניתוח היה משהו אימתני, רדיקלי, גדול, המון חתכים, תקופות החלמה נוראיות שצריך לתכנן הרבה מראש. היום מאוד השתנינו. היום נשים לא מוכנות לוותר אפילו שיש קצת. אז מה נחכה עד שהכל ייפול ורק אז נעשה ניתוח? וגם הן לא מוכנות לתקופות החלמה כל כך גדולות, לחתכים כל כך משמעותיים, ניתוחים שהם כל כך אימתניים, נקרא לזה.

וזה הביא לדור החדש של ניתוחי פנים, לשיטה החדשה המבוססת על מים. מתיחת פנים באמצעות מים בהרדמה מקומית. המים יש להם יתרון שהוא יתרון כפול, בעצם משולש. אני מחדירה מים על ידי נקב קטן שמבוצע בקו השיער לכל אזור הפנים. המים מהולים בחומר הרדמה ובחומר שמכווץ כלי דם ואז אני משיגה את האפקט של הרדמה מקומית לכל האזור, כיווץ כלי דם של האזור המטופל שכמעט ולא מדמם והשטח נקי לגמרי. והדבר הכי חשוב והאפקט הכי משמעותי: רואים בדיוק את כל המבנים האנטומיים וההפרדה היא מדויקת. היא מאוד מאוד פיזיולוגית. הרי איך עשינו הפרדה עד היום? או עם לייזר שזה אנרגיית חום, ומיותר לציין כמה חום הוא לא בריא לרקמות והוא הרסני. או עם סכין, שזה גם כן מאוד ברור עם כל העצבים שיש לנו בפנים והעצביבונים שכל נגיעה הכי קטנה, יש לה השלכות ארוכות טווח.
ככה המים עושים הפרדה שהיא מאוד אנטומית ומאוד מדויקת וגורמת להחלמה המאוד מדויקת.

מנחה: אם נגיד את עושה למישהי כאן מתיחה ויש לה גומת חן, ואת לא רוצה למתוח יותר מדי ולהזיז את הגומת חן לכיוון האוזן, את אומרת לה באמצע הניתוח "תחייכי"?

ד"ר הולנדר: זה בדיוק ככה. במהלך הניתוח אני מושיבה את המטופל, ומבקשת ממנה לעשות הבעות.

מנחה: את חושבת שיש גברים שיושבים בבית ועושים את הדבר הזה? ואת הדבר הזה? יש הרבה מאוד גברים שעושים את זה.

ד"ר הולנדר: יש הרבה מאוד. אני מבקשת ממנה לחייך, אני מבקשת ממנה לעשות הבעות, אני מבקשת ממנה להרים את הפה, להוריד את הפה, גבות, עיניים. ואז אני מתרשמת מהמימיקה המדויקת שלה.
אחת החרדות הכי גדולות של נשים, ושל גברים ושל כולם, היא להשתנות אחרי ניתוח. אנשים לא רוצים להשתנות, מאוד חשוב להם להישאר הם, ולהישאר מאוד טבעי.
באמת פעם הניתוחים היו ניתוחים שחתכו שרירים. הרי חלק מהנפילה זה לא רק נפילה של עור, גם העור נופל, אבל נופל כל מה שיש לנו מתחת. כיסי השומן צונחים, השרירים נחלשים, נרפים. מעטפות השרירים הופכות להיות רפויות ולא אוחזות את השריר בצורה נכונה, ואז בעבר היו חותכים.
היום אני לא חותכת שום דבר, אין צורך לחתוך. ברגע שאתה חותך שריר, באופן מיידי המימיקה משתנה. פשוט מחזקת את השריר. אם הרפיון הוא קל, אפשר לחזק אותו על ידי תפרים בלבד. אם הוא משמעותי יותר אני מוסיפה רשת ביולוגית על מנת להרים את הפנים ולהחזיר אותם בצורה מאוד מדויקת ובלי לשנות, שזה הדבר המשמעותי ביותר.

מנחה: דיברת קודם על הגומות, אני שמעתי שיש ניתוח פלסטי שממש יוצר גומות?

ד"ר הולנדר: נכון. זה אולי יהיה בשבוע הבא. אבל על הגומות כי זה ממש סיפור מדויק. הייתה לי מטופלת ששנים רצתה לעשות ניתוח פנים, והיא חששה מהגומות. היא אמרה: הגומות שאני כל כך אוהבת, אם אני אזיז אותם ופתאום הם יהיו במקום אחר, או ייעלמו? זה לא אני. היא פשוט לא רצתה לעשות ניתוח. ובאמת עשיתי לה את הניתוח בהרדמה מקומית, ותוך כדי ניתוח היא כל הזמן חייכה. הדגשנו בדיוק את המיקום של הגומה והגומה לא זזה וכל העודפים נעלמו.

מנחה: זה כמו שאת הקורקבן ממש משאירים במרכז כעושים ניתוחי בטן, ככה גם אפשר להשאיר את הגומות במקום הטבעי שלהם.
תודה רבה ד"ר ליאורה הולנדר.

מעוניינים במתיחת פנים בהרדמה מקומית? צרו עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל