מתיחת פנים באמצעות מים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מתיחת פנים באמצעות מים

מנחה: אנחנו רוצים לספר לכם על שיטה חדשה ומעניינת למתיחת פנים באמצעות מים. שמעתם נכון. שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. בוקר טוב לך.

 

ד"ר הולנדר: מתיחת פנים באמצעות מים זה בעצם טכניקה חדשה שמאפשרת מתיחת פנים שהיא מצד אחד מאוד פיזיולוגית ומאוד אנטומית, מאפשרת דיוק מירבי ותוצאה טבעית, ומצד שני היא מאפשרת החלמה שהיא מאוד מאוד מהירה. איך זה מתבצע? בעצם לפנים מוחדרים באמצעות טפטפת ארוכה ודקה, מוחדרת באמצעות עוד צינורית דקה והיא מזליפה לתוך הרקמה מים. עכשיו אותם מים יוצרים הפרדה של הרקמות. הרי העור בנוי הרקמות שבנויות בשכבות וכאשר אני נכנסת בדיוק לשכבה מדויקת באמצעות זרם המים אני מייצרת הפרדה אנטומית של הרקמה.

מנחה: בעצם האבולוציה של ניתוחי פנים, פעם זה היה בסכין, אחר-כך זה עבר ללייזר והיום מים מחליפים את שתי הגישות האלה משום שהם הרבה יותר עדינים.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. ברגע שאני פותחת את הרקמה, אותו זרם מים מאפשר פתיחה מדויקת של הרקמה, אני רואה בדיוק את הרקמות שנמצאות מתחת. אני מזיזה את השרירים בצורה מאוד מדויקת ומבוקרת, אין כמעט דימום בכלל היות ובתוך אותם נוזלים במים, אני מחדירה חומר שהוא מכווץ כלי דם ואז השטח הוא נקי. נכנס שם גם חומר שהוא חומר הרדמה אז ככה שאין שום תחושת כאב, ברור שלא בזמן הניתוח וגם לא לאחר הניתוח. ואני מזיזה את השרירים בצורה מדויקת. הרי מה מבדיל אותנו אחד מהשני? הרי לכולנו יש עיניים, אף ופה, ובכל זאת אנחנו נורא שונים במראה. בעצם במבנה של השרירים, שהם מייצרים את המימיקה. מאוד חשוב שבניתוח אנחנו נזהה בדיוק את הוקטור של השריר, כי אצל כל אחד הוא נמצא בווקטור קצת שונה. הוקטור זה הכיווניות של השריר, ובעצם אצל כל אחד הכיווניות היא קצת שונה. לכן מאוד חשוב לא לחתוך את השריר, אלא רק לחזק אותו בדיוק בדיוק בזווית שלו. הכי חשוב שאנחנו לא נשתנה

מנחה: עכשיו אנחנו רואים תמונה, שאם הייתי מסתכלת לפני עשר שנים לא הייתי מאמינה שהיא עשתה בכלל ניתוח האישה הזו.

ד"ר הולנדר: בגלל שהיא בדיוק אותה גברת, ללא כל שינוי בהבעה.

מנחה: לא משכתם את כל עור הפנים לכיוון אחד והכל נראה כאילו זה מתוח.

ד"ר הולנדר: נכון. אסור למשוך את הכל במשיכה חדה לכיוון אחד, אלא צריך לזהות בדיוק את השרירים ולחזק אותם בדיוק בזווית המתאימה. עכשיו לכל שריר יש את הכיווניות שלו. נניח אם אנחנו מסתכלים על זווית הפה, אז יש לה זווית מסוימת שבה צריך להרים. בדרך כלל זה סביב 45 מעלות. הלחי יש לה את הזווית שלה וגם בלחי עצמה יש כמה זוויות. יש את מרכז הלחי שצריך להתרומם כלפי מעלה. יש את האזור שנקרא זנב הלחי שהוא צריך להתרומם בזווית שהיא קצת יותר משופעת לאזור העליון.

מנחה: בשביל להדגיש את עצם הלחי.

ד"ר הולנדר: על מנת להדגיש, להרים, להחזיר למקום שהיה, והכי חשוב על מנת שהאישה לא תשתנה, על מנת שהיא תחזור להיות היא.

מנחה: זאת אומרת שאת מקבלת תמונות של אותה אישה במהלך השנים, כדי לנסות ולהחזיר עטרה ליושנה ולא לייצר איזה פרצוף חדש לגמרי?

ד"ר הולנדר: בדיוק. זה מאוד מאוד חשוב שהניתוחים האלה יקבלו מראה טבעי, לא הניתוח, האישה. שהאישה תישאר היא עצמה, שהיא לא תהיה מישהי אחרת, שהיא תישאר בדיוק עם אותה הבעה, עם אותה המימיקה. שהיא תהיה היא.
וזה באמת אחד הדברים שהכי מטרידים אנשים, מעבר לתקופת ההחלמה, מעבר לכאב, שגם זה מאוד חשוב לחזור לתפקוד מהיר, חשוב שהיא לא תשתנה, חשוב שהיא תהיה היא. שהחיוך שלה לא ישתנה, ותמיד נותנים לי דוגמאות מכל מיני ידועניות: "את רואה היא עשתה ניתוח ואוי ואבוי מה קרה לה. וגם היא עשתה ניתוח והיא נהייתה נורא מתוחה והיא כבר איבדה את כל היופי שלה". אז באמת פעם זה היה. והיום באמצעות הטכניקה הזאת, זה מאפשר הקפדה ודיוק בזמן הניתוח, כי הכי חשוב זה שהמימיקה של הפנים לא תשתנה ושאנחנו נשמור על מראה טבעי.

מנחה: אז בשביל להוכיח לצופים בבית שהיא באמת מנתחת. כי אני עד שלא ראיתי אותה בעבודה למשל בווידיאו שאנחנו נראה, לפני כשבוע במהלך הניתוח על חני פרי.

ד"ר הולנדר: חני פרי בשבוע שעבר עברה ניתוח של מתיחת צוואר, כי הפנים של חני פרי היו סך הכל טובות. ככה היא נראית בדיוק לפני הכניסה לחדר הניתוח, אני מסמנת עליה בדיוק כאן ניתן לראות את הנפילה שהייתה לה בקו הלסת. מאוד חשוב לסמן אותה בצורה מדויקת. כאן ניתן לראות שהיו לה שני קישורים באזור של הצוואר, שהם היו מדולדלים וצריך לדייק ולראות בדיוק את המיקום האנטומי שהם נמצאים. באזור של הצוואר היו לה חיבורים בין העור לבין הרקמה התת עורית, שבעצם חילקו לה את הצוואר לשלושה גלגלים ויצרו לה מראה של צוואר שהוא כבד ועבה מאוד. ובעצם מאוד חשוב לדייק במיקום שלהם על מנת שבזמן הניתוח אני אוכל לשחרר את זה בצורה נכונה וטובה.

מנחה: עשית את זה גם עם המים?

ד"ר הולנדר: ודאי. היה נורא חשוב לזהות את הווקטור הנכון שבו הפנים מתרוממות כלפי מעלה היות ואצל כל אחד יש כיווניות שהיא מעט שונה. מאוד חשוב שהמטופלת תגיע לחדר ניתוח נינוחה, רגועה, אחרי שהיא יודעת מה הולך להיות איתה ומכירה את התהליך שהיא אמורה לעבור.
בדיוק ראינו שם את הסימון מאחורי האוזן, היום הניתוחים הם כאלה שמאפשרים, היות וההפרדה היא על ידי מים ובצורה כל כך נוחה ומדויקת, ניתן לעשות חתך קטן שהוא בדיוק מאחורי האוזן, בקפל האנטומי והם לא נראים.
כאן אנחנו יכולים לראות את חני שהיא שבוע אחרי ניתוח וניתן לראות שהצוואר העבה נעלם וקו הלסת הפך להיות מחודד יותר ואסתטי יותר. היא חזרה לתפקוד מלא והיא מרוצה, הכי חשוב.

מנחה: שלושה ימים אחרי זה היא כבר רקדה לנו פה במסדרונות אז המים זה בטוח לא כמו פעם. אין את הטראומות של פעם.
תודה רבה לך, ד"ר ליאורה הולנדר.

מתעניינת במתיחת פנים באמצעות מים? צרי עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 ונקבע פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל