מתיחת פנים באמצעות רשת ביולוגית - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מתיחת והרמת פנים באמצעות רשת ביולוגית

מנחה: עכשיו אנחנו עם ד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית, מה שלומך?

ד"ר הולנדר: מצוין, טוב.

מנחה: אז בשבוע שעבר התחלתם לדבר על נושא מאוד מעניין כשלא הייתי, וזה לא בסדר.
אז אנחנו מעדכנים אותך מיד, ליאורה, תעשי טובה, תסבירי.

ד"ר הולנדר: הבוקר נדבר על שיטה חדשה לניתוחי מתיחת פנים. זה מתיחת פנים והרמת פנים באמצעות רשת ביולוגית שהיא רשת קולגן. זו בעצם שיטה שמאפשרת הרמה של אזורי הפנים שהם בעצם נפלו, בצורה מאוד ממוקדת ומאוד מדויקת.

מנחה: אפשר להשתמש בה בכל אזור בפנים, או רק בלחיים?

ד"ר הולנדר: כן, בדיוק. אפשר להשתמש בה בכל אחד מאזורי הפנים. מה שאני עושה אני פשוט גוזרת את הרשת ומתאימה אותה לאותו אזור שנפל, לאותו אזור שצריך תמיכה והרמה. לדוגמה, אם יש לנו נפילה באזור הלחי והלחי צנחה, צריך בעצם לחזק את האזור הזה ולהרים אותו. אז אני פשוט חותכת את הרשת בצורה של סהר ומרימה ומגביהה את הרשת באותו אזור. אם יש לנו בעיה באזור קו הלסת, אז פשוט מרימים את אזור קו הלסת ומחזקים כלפי מעלה. הצוואר, שהוא אחד האזורים הבעייתיים ביותר, ניתן לתת לו תמיכה על ידי אותה רשת בצורה ערסלית, היא פשוט מחזיקה את רצפת הפה כלפי מעלה. היות והעור עצמו אין לו את הכוח להחזיק את מה שיש לנו בפנים, יש הרי רקמות פנימיות שהן עוברות רפיון. הרפיון הוא לא רק של העור, הוא גם של כל הרקמות שקיימות בפנים.

מנחה: גם אחת הבעיות היא שאנשים מפסיקים לייצר קולגן לאט לאט. וזה דווקא עושה איזשהו מהפך בעניין הזה.

ד"ר הולנדר: נכון, בדיוק. אז מה שהרשת עושה, הרשת בעצם עוברת איחוי עם הרקמה הטבעית שיש לנו והיא מתמזגת עם הרקמה הטבעית, הופכת להיות חלק ממנה. גדלים לתוכה כלי דם והיא הופכת להיות ממש חלק מהרקמה שלנו. עכשיו כתוצאה מזה היא מעודדת הפרשת קולגן טבעי שקיים אצלנו מהתאים שלנו. היא מעודדת ייצור ומעודדת את אותם תאים שמייצרים, להפריש יותר. אז היא גם נותנת תמיכה פיזית והיא גם מעודדת את הגוף לייצר יותר קולגן. סך הכל, הרשת קולגן נהיית סמיכה יותר וחזקה יותר.
זו אותה רשת בדיוק שאנחנו משתמשים בה כל הזמן בניתוחי בטן על מנת לחזק את הבטן, לתקן בקע טבורי. זו אותה רשת שאני משתמשת בה בחזה, להרמת חזה עם אותה רשת פנימית שתומכת.
אז עכשיו הרשת הזאת מבוצעת בפנים, מוחדרת בפנים.

מנחה: אני מסתכל על הצופה או הצופה הממוצעים שצופים בנו עכשיו, ואומרים לעצמם: אני לא רוצה להיות מנתח, אני רוצה לעבור את הניתוח. אני רוצה לדעת פשוט מה היתרונות על הניתוחים שקדמו לרשת הביולוגית. אני רשמתי לעצמי שלושה יתרונות, תקני אותי אם אני טועה: האחד, משך הזמן של הניתוח.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד.

מנחה: ואם הרמתי פעם וזה החזיק לי חמש שנים, עכשיו זה יחזיק לי יותר.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד.

מנחה: שתיים, תופעות לוואי. פחות תופעות לוואי כי זה רשת שהיא ביולוגית. ושלוש זה משך ההחלמה.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. כל מה שציינת הוא מדויק, אתה תלמיד מצטיין. דבר ראשון, הרשת מאפשרת לנו ניתוח שהוא פשוט יותר, שהוא קצר יותר. זה משתייך למשפחת mini invasive surgery, ניתוחים שהם זעיר-פולשני, מדוייקים, מכוונים לאותה בעיה שיש לנו בפנים. כתוצאה מזה הניתוח הוא פשוט יותר ואז ההחלמה קצרה יותר, זה מאפשר חזרה מהירה יותר לשגרה. זה מאפשר ניתוח שהוא טבעי יותר היות ואין צורך בניתוחי שרירים, ואין צורך באותה דברים שגורמים לשינויי מימיקה, התוצאה המתקבלת היא טבעית.
והכי חשוב זה מערכת משך התוצאה. אתה יודע, אחד הדברים ששואלות אותי מטופלות כל הזמן זה: כמה זמן תחזיק לי התוצאה? אוקיי, עברתי את הניתוח אני מאחורי זה, קיבלתי תוצאה שאני אוהבת, אבל כמה זמן זה מחזיק? עכשיו, לענות על זה בכנות זה נורא קשה, אבל הרשת היא משמרת את האיכות, את איכות העור ולכן התוצאה מאריכת ימים.

מנחה: תודה רבה.

מידע נוסף אודות מתיחת פנים ניתן למצוא כאן

מתעניינים בניתוח מתיחת פנים באמצעות רשת ביולוגית? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל