איזה ניתוח פלסטי הכי פופולרי בכל גיל? – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

איזה ניתוח פלסטי הכי פופולרי בכל גיל?

הצרכים של בני האדם משתנים בכל גיל וכך גם הניתוחים הפלסטיים שהם בוחרים לעבור. אמנם אופנות וטרנדים משתנים ומשפיעים גם על הכירורגיה הפלסטית, מחקרים מראים כי יש ניתוחים הנשארים פופולריים בקבוצות גיל מסוימות.

ניתוחים פלסטיים בכל גיל

ניתוחים פלסטיים בגיל ההתבגרות

ניתוח אף הוא הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר אצל בני 13–19 מהסיבה הפשוטה שצורת האף והמבנה שלו אינם משתנים משמעותית עם הזמן. יש בני נוער רבים שעוברים ניתוח אף כדי לשפר את מראם החיצוני לקראת התחלה חדשה כמו מעבר לתיכון חדש, סיום תיכון או תחילת שירות צבאי.

ניתוחים פלסטיים בגיל 20+

הגדלת חזה הוא ניתוח פופולרי בעיקר עבור נשים צעירות, לרוב בנות 20–29. עד שנות העשרים החזה לרוב מתעצב באופן מלא וקבוע, וגודלו וצורתו אינם משתנים. עם זאת, שינויים במשקל הגוף, היריון ובחירות הקשורות באורח החיים (כמו שימוש בחזייה) יכולים לשנות את גודלו ואת צורתו בדרך בלתי צפויה. נשים שעברו ניתוחי הגדלת חזה לרוב נהנות ממבנה גוף פרופורציונלי יותר ומדווחות על שיפור בביטחון העצמי ובדימוי הגוף.

ניתוחים פופולריים בקרב בני 30+

גברים ונשים בגיל 30 למעלה לרוב חווים האטה בחילוף החומרים בגוף, והם יכולים להבחין בשינוי בדרך שגופם אוגר שומן גם אם דפוסי הפעילות הגופנית והתזונה שלהם לא השתנו. במקרים קיצוניים הפתרון לבעיה הזאת היא שאיבת שומן. כיום ניתן לעבור שאיבת שומן ממוקדת באמצעות החדרת צינורית עדינה לאזור הבעייתי ושאיבת השומן העודף ממנו. הפרוצדורה היא קצרה, אינה משאירה סימנים וצלקות וההחלמה ממנה אורכת ימים ספורים.

ניתוחים פלסטיים פופולריים בגיל 40–50

בגיל 40 ו-50 סימני ההתבגרות מתחילים להיראות בפנים ובצוואר. לרוב הסימנים המוקדמים יופיעו סביב העיניים ובאזור המצח; העור באזורים אלה יתחיל להתקמט, העפעפיים העליונים יתחילו לצנוח ולהקנות לפנים מראה עייף או עצוב. לכן, אין זה מפתיע שבני קבוצות הגיל האלו מתעניינים בניתוחי עפעפיים או הרמת גבות כדי למזער את השינויים הללו.

ניתוח מתיחת פנים הוא פופולרי בעיקר בקרב בני 55 ומעלה. אצל רבים מבני הגיל הזה הלחיים יכולות לשקוע או לאבד נפחים, זוויות הפה פונות כלפי מטה, קו הלסת מאבד את קווי המתאר והצוואר הופך רפוי ונפול. בניתוח פנים אפשר להסיר את עודפי העור ולהשיב את הנפחים למיקומים האנטומי כדי לשוות לפנים מראה צעיר ורענן יותר.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל