ניתוח מיני ליפט: בין בוטוקס למתיחת פנים – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוח מיני ליפט: בין בוטוקס למתיחת פנים

המרדף אחר מראה פנים צעיר עשוי להיות כרוך בכל מיני פעולות החל ממריחת קרם לחות לפנים, הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי שונים ועד ניתוח מתיחת פנים. מכיוון שמדובר בניתוח כירורגי, הכולל  הרדמה מקומית או כללית, זמן החלמה ממושך, תופעות לוואי, ומחירו אינו זול במיוחד, הוא יכול אף להרתיע. זו אחת הסיבות שבגללן הבוטוקס וחומרי המילוי זוכים לפופולריות גבוהה בקרב גברים ונשים. טיפולי פנים אלו אמנם חוללו מהפכה בחידוש מראה הפנים, אך הם יעילים רק עד לנקודה מסוימת.

אופציה נוספת, קלה ממתיחת פנים ויעילה יותר מבוטוקס, היא ביצוע מיני ליפט, מעין ניתוח פנים קטן ומצומצם. בשונה מניתוח הפנים המסורתי שבמהלכו מתבצעים חתכים ארוכים, החתכים במיני ליפט הם קצרים, הניתוח קל יותר והוא מתבצע בהרדמה מקומית. כמו כן תהליך ההתאוששות מהיר יותר והסיכוי לסיבוכים נמוך.

girl-139353_640

ניתוח המיני ליפט אינו מתאים לכולם, והוא מיועד בעיקר לאנשים שרק מתחילים לראות את סימני ההזדקנות בפניהם, בעיקר בחלק התחתון של הפנים, בקו הלסת ובאזור הצוואר. הוא מתאים  למטופלים שהחלק התחתון של פניהם התבגר מוקדם יותר מהחלק העליון, ורבים בהם מגיעים לקליניקה עם הבקשה הקלאסית: "אני רק רוצה להרים מעט כאן" ומניחים את ידיהם בשני צדי הפנים ומרימים את עורם כלפי מעלה.

את המיני ליפט פיתחו מספר מנתחים פלסטיים מבלגיה שהחליטו להקשב לרצון המטופלים שלהם. השיטה הפכה קלה יותר מצד המנתח הפלסטי ופופולריות יותר מצד המטופלים. ניתוח המיני ליפט הוא פשוט למדי, תוצאותיו טובות והוא מציע חלופה טובה למטופלים שעברו טיפולי בוטוקס והזרקת חומרי מילוי והם אינם יעילים עבורם; כאמור, במהלך הניתוח נעשים חתכים מזעריים, הצלקות מוסתרות בקפלים האנטומיים, והתוצאה היא מראה פנים טבעי, צעיר ורענן.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל