מתיחת בטן לאחר הריונות - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מתיחת בטן לאחר הריונות – לפני ואחרי

עדנה ירדה 30 ק"ג ונשארה עם בטן רפויה ועודפי עור באזור הבטן, והיא מגיעה לד"ר ליאורה הולנדר לצורך ניתוח מתיחת בטן. ד"ר הולנדר מסבירה על התהליך, המשלב שאיבת שומן וחיזוק דופן הבטן, ועל מתיחת בטן לאחר הריונות וירידה דרסטית במשקל באופן כללי.  

 

 

 

לפני הניתוח

ד"ר הולנדר: עדנה, ספרי לי כמה מילים על עצמך.

עדנה: אני בת 51, אני אימא לשניים, אחרי שתי לידות. וירדתי בשנה וחצי האחרונה 30 קילו.

ד"ר הולנדר: עדנה, מה מפריע לך בעצם?

עדנה: הבטן. שהיא נפולה כל הזמן ולא יפה מאז שירדתי. זה הכל בצדדים שאריות של עור, התרוקן, זה לא יפה, זה לא אסתטי.

ד"ר הולנדר: מה שאנחנו עושות, זה בעצם את כל הדבר המיותר הזה מסלקים. וכל העור שסבל עם סימני המתיחה, עם העליות והירידות במשקל, כל הדבר הזה ייצא החוצה. במקום הזה, העור היפה והנעים שיש לך באזור הזה, הוא יגיע לאזור התחתון. כל השאריות של השומן, אם זה הידיות שתיארת, החלק התחתון של הרוחב המיותר הזה, העודפים כאן, את כל זה אני שואבת וזה לא יהיה. בנוסף, יש לך רפיון של דופן הבטן שגם אותו אני צריכה לחזק. אני אחזק פה את כל הבטן. הבטן שלך מאוד חלשה. את לא עושה הרבה ספורט.

עדנה: לא.

ד"ר הולנדר: חבל, זה חשוב. למרות שבאמת גם ספורט לא יכול עד כדי כך לחזק. אני בזמן הניתוח בעצם תופרת את השרירים ומחזקת את דופן הבטן שתהיה יציבה. על מנת שבטן תיראה מחוטבת היא חייבת להיות גם יציבה ומהודקת בחלק העליון. זהו. אולי גם נעשה את הקוביות של המכון.

בזמן הניתוח

ד"ר הולנדר: בתוך הנוזלים יש גם חומר שהוא מרדים וגם חומר שהוא מכווץ כלי דם ואז ברגע שאני שואבת, אז אני שואבת שומן נקי בלי דם, כי אין דימום בכלל.

ד"ר הולנדר: יופי אז בואו נשים לה חגורת בטן וד"ר אפשר להעיר אותה.

אחרי הניתוח

עדנה: ההרגשה אחרי זה זה פשוט כיף. כיף אמיתי. להגיד לך ש-30 שנה זה ללכת עם מחטבים ופתאום לא צריך אותם, שבעצם את כל הערימה צריך לזרוק, זו הרגשה נהדרת.

ד"ר הולנדר: הניתוח מיועד לנשים וגברים שסובלים מעודפי עור ניכרים באזור הבטן, מעודפי שומן ומרפיון וחולשה של דופן הבטן. אנשים שירדו במשקל והגיעו למשקל היעד, ונותרו עם עודפי עור משמעותיים ונשים לאחר הריונות ולידות שאיבדו את חיטוב הבטן.
הניתוח לא מהווה תחליף להרזיה, הוא לא במקום דיאטה.
ניתן ללדת לאחר ניתוח מתיחת הבטן, אבל הרבה יותר נכון לבצע את הניתוח לאחר שסיימנו את תכנון המשפחה, על מנת שהתוצאה תאריך ימים ושנים.

 

מתעניינות בניתוח מתיחת בטן? אתן מוזמנות ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל