מפורסמות המכחישות שעברו ניתוחים פלסטיים – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מפורסמות המכחישות שעברו ניתוחים פלסטיים

כידוע, מפורסמים רבים, ובעיקר מפורסמות, בהוליווד עוברים ניתוחים פלסטיים. אידיאל היופי והנעורים שולט בהוליווד, וכדי להצליח ולהמשיך לקבל תפקידים גם בגיל מבוגר, על השחקניות לשמר את המראה הצעיר, גם במחיר של ניתוחים פלסטיים.

כיום, המודעות לניתוחים הפלסטיים וגם השכיחות שלהם גבוהה יותר. אף על פי כן, לא כל הכוכבות מוכנות להודות בגלוי שעברו ניתוחים פלסטיים שעברו, ויש כאלו המכחישות בכל תוקף שעברו ניתוחים למרות העדויות המוכיחות אחרת. למרות הלחץ התמידי לשמור על היופי באור הזרקורים, הכוכבות גם מצויות בלחץ להיראות טבעיות ככל האפשר, ויש כוכבות המתביישות להודות שהמראה הצעיר שלהן הוא תוצר של ניתוח פלסטי.

אנג'לינה ג'ולי
במפתיע, דווקא השפתיים החושניות של אנג'לינה ג'ולי אינן נושא לוויכוח, ותמונות מעברה הרחוק מעידות שהן טבעיות לחלוטין. באתרי הרכילות טוענים שהיא עברה ניתוח אף והגדלת חזה, אך היא הכחישה זאת בריאיון משנת 2010 שבו אמרה "לא עברתי שום ניתוח פלסטי ואני לא חושבת שאני אעבור בעתיד".

קים קרדשיאן
קים קרדשיאן מכחישה שעברה כל ניתוח פלסטי בגופה, הדבר היחיד שהיא הודתה בו הוא שהיא מזריקה בוטוקס לפניה מידי פעם. אך מנתחים פלסטים מומחים שראו אותה טענו שהיא עברה בוודאות ניתוח אף, הגדלת חזה, ניתוח סנטר ועיצוב ישבן באמצעות הזרקת שתלים.

nicole kidman

קרדיט:Red Carpet Report on Mingle Media TV

ניקול קידמן
גם ניקול קידמן הודתה בעבר שהשתמשה בבוטוקס אך הפסיקה לאחר שלא אהבה את התוצאה. בשנת 2011 כשנשאלה כיצד עור פניה נראה כה טוב, ענתה שהכול כתוצאה מספורט ותזונה נכונה ובריאה, אבל באתרי הרכילות מפקפקים באמינות התשובה שלה.

ניקי מינאז'
בניגוד לשמועות, ניקי מינאז' הכחישה שעברה ניתוח פלסטי באיזשהו חלק בגופה או בפניה. לטענתה, היא מעצבת ומשנה את המראה שלה בעזרת ביגוד, איפור והעוזרים האישיים שלה. אך אם מסתכלים על תמונותיה מתקופת התיכון ניתן לראות בבירור אף שונה וישבן שטוח לחלוטין. בתשובה לטענות שעברה ניתוחים פלסטיים היא ענתה: "לא אכפת לי מהשאלות, אמרתי את זה כבר פעם שלא עברתי שום ניתוח ואני לא מתכוונת למקד את האנרגיות שלי בנושא הזה. ואם אנשים יושבים במספרה ומדברים על הישבן שלי, זה מעולה לי, כי כל עוד מדברים עליי אני מרגישה טוב עם עצמי".

קיילי ג'נר
קיילי ג'נר, האחות הקטנה למשפחת קרדשיאן, הייתה במרכז הרכילות של מגזינים רבים מאז שפורסמה תמונתה בשפתיים עבות מהרגיל בחודש אפריל בשנה שעברה. היא הגיבה לשמועות שעברה עיבוי שפתיים ואמרה "זה פוגע ברגשות שלי, אנשים לא מאמינים שאחרים יכולים להיות יפים באופן טבעי".

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל