טיפול בסנטר כפול - איך להוריד סנטר כפול? פתרון טבעי ללא ניתוח - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כיצד לטפל בסנטר כפול?

קרה לכם שצולמתם בהפתעה ונדהמתם מהסנטר הכפול שנגלה בתמונה? זה בסדר, אתם בוודאי לא היחידים וכמוכם יש עוד אין-ספור אנשים המתעניינים בטיפול להעלמת הסנטר הכפול.

השומן הבעייתי בצוואר (מה שמכונה "סנטר כפול") הוא אחד הגורמים הנפוצים ביותר לטיפולים קוסמטיים באזור הצוואר. על פי סקר שעשתה החברה האמריקנית לכירורגיה דרמטולוגית בקרב 7,315 משתתפים בתחילת שנת 2015, נמצא שכמעט 70% מהמשתתפים ציינו את עודפי השומן באזור הצוואר כאחת החששות שלהם.

 

טיפול בסנטר כפול

טיפולים חדשים לסנטר כפול

הפתרון הניתוחי המקובל לשומן הצווארי האחראי למראה הסנטר הכפול הוא שאיבת שומן. בנוסף, בשנה שעברה אישר מנהל המזון והתרופות בארצות הברית (FDA) שני טיפולים לא-ניתוחיים שתפקידם להעלים את השומן הצווארי. טיפולים אלו מתאימים במיוחד לגברים ולנשים שחוששים מניתוחים.

הטיפול הראשון נקרא Kybella, וזהו טיפול ממוקד המתבצע על ידי זריקות מרובות (בדרך כלל 20–30) הממיסות את השומן שהצטבר מתחת לסנטר, והופכות אותו לנוזל שנספג על ידי הגוף.

הטיפול השני נקרא "מיני הקפאה", והוא גרסה מצומצמת של הקפאת שומן, שיטה המטפלת בשומן הנמצא באזורים גדולים ושונים בגוף, והיא מיועדת לאזורים קטנים וממוקדים כגון אזור הצוואר. גם במיני הקפאה, נדרש יותר מטיפול אחד כדי להשיג את התוצאות הרצויות, שהן לרוב הורדה של 20%–30% מהשומן.

להשוואה מול ניתוח צוואר, שבו התוצאות נראות באופן מידי, את תוצאות הטיפולים הלא-ניתוחיים בדרך כלל ניתן לראות לאחר תקופת זמן ארוכה יותר, לרוב של בין שבועות לחודשים.
בנוסף, מלבד סילוק השומן, ניתוח הצוואר יכול גם להדק את השרירים באזור הצוואר, למתוח את העור נפול ולחזק סנטר חלש.

בסופו של דבר, הגישה הטובה ביותר תלויה במטופל וברצונותיו. הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם מנתח פלסטי אשר מבצע את הטיפולים השונים שיכול לבצע הערכה מקיפה ולסייע למטופל להתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורו.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל