מפורסמות נגד ניתוחים פלסטיים – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כוכבות שלא עברו ניתוחים פלסטיים

כידוע, בתעשיית הקולנוע של הוליווד מופעל לחץ כבד על השחקנים, ובעיקר על השחקניות, להיראות טוב ולשמור על מראה צעיר נצחי. כתוצאה מכך כוכבי הוליווד רבים עוברים ניתוחים פלסטיים מכל הסוגים – ממתיחת פנים קלה ("מיני ליפט") ועד שאיבת שומן בכל הגוף – כדי להיראות צעירים יותר ולתקופה ממושכת ככל האפשר.

אף על פי כן, גם מפורסמים שעברו ניתוחים פלסטיים חשופים לביקורת. לדוגמה המראה החדש של רנה זלווגר זכה לתגובות מרושעות למדי ברשתות החברתיות. זלווגר אמנם לא הודתה שעברה ניתוחים פלסטיים אבל השינויים הגדולים בפניה לא משאירים מקום לספק.

לצדם יש כמה כוכבים הוליוודים שמתנגדים בגלוי לניתוחים פלסטיים מכל מיני סיבות: פחד מניתוחים כירורגיים או משינוי קיצוני במראה הפנים, מניעים אידיאולוגיים או רצון לשמור על מראה טבעי. הנה כמה דוגמאות.

דיאן קיטון

השחקנית הזכורה מסרטו של וודי אלן "אנני הול" כבר בת 66, והיא לא עברה אף ניתוח קוסמטי מימיה. עם זאת, היא אינה מתחייבת שלא תרצה לעבור ניתוחים פלסטיים בעתיד.

כוכבות שלא עברו ניתוחים פלסטיים

By Neon Tommy via Wikimedia Commons

מריל סטריפ

מריל סטריפ היא אחת השחקניות הידועות בהוליווד ואחת הדוברות הנחרצות נגד ניתוחים פלסטיים. היא דיברה בעבר נגד טיפולים קוסמטיים כמו הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים, וטענה שהם יוצרים מראה קפוא ומגוחך.

אמה תומפסון

גם השחקנית הבריטית בת ה-53 מתנגדת בקולניות לניתוחים פלסטיים, והיא אף חברה לשחקניות רייצ'ל וייס וקייט וינסלט וביחד הן הקימו את "הליגה הבריטית נגד ניתוחים קוסמטיים" והתחייבו שלא לעבור ניתוחים פלסטיים בעתיד.

Julianne_Moore_2014

By nicolas genin  via Wikimedia Commons

ג'וליאן מור

השחקנית בת ה-52 מעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים, והיא סבורה שאין טיפול קוסמטי שיכול לעצור את תהליך ההתבגרות. עם זאת, היא אינה מגנה אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים ומכירה בכך שניתוחים פלסטיים תורמים להרגשה כללית טובה.

ג'ודי פוסטר                                                                          

השחקנית הדעתנית הביעה את דעתה נגד ניתוחים פלסטיים ואמרה שהייתה מעדיפה שיצביעו על האף שלה מאשר על ניתוח האף שלה.

קייט בלנשט                    

השחקנית האוסטרלית בת ה-45 דיברה בגלוי על פחדיה מניתוחים פלסטיים ומהשפעתם בטווח הארוך, אבל הצהירה שאינה מרגישה בנוח להטיף לנשים אחרות בנושא.

ג'וליה רוברטס

השחקנית בת ה-45 מייחסת את המראה הצעיר שלה לאורח חיים בריא ולא לניתוחים. היא הצהירה שלא תעבור ניתוחי פנים או הזרקות בוטוקס, וכי היא מעדיפה ששלושת ילדיה הקטנים ידעו מתי היא כועסת לפי הבעות פניה.

אחד הפחדים הנפוצים מניתוחי פנים הוא שינוי קיצוני של מראה הפנים ושל המימיקה הטבעית, והפחד גדול עוד יותר אצל מפורסמים שהפנים שלהם מוכרות בכל בית. בעבר ניתוחי הפנים אכן היו כרוכים בחיתוך שרירים ובשינוי הבעות הפנים, אבל כיום ניתוחי פנים הם עדינים ומדויקים יותר, ומאפשרים לשמור על המראה הטבעי מבלי לשנות את הבעות הפנים.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל