בטן שטוחה בהיריון ואחריו – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

בטן שטוחה בחודש שמיני

לאחרונה צצה דרמה לא קטנה ברשת, שבמרכזה עומדת דוגמנית ההלבשה התחתונה האמריקאית שרה סטייג' בת ה-30. סטייג' העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה המציגה בטן קטנה ושרירית בחודש השמיני להריונה. הרשת געשה למראה בטן ההיריון הקטנה, שכן אנו רגילים שחודשי היריון מתקדמים נותנים את אותותיהם בצורת בטן עגולה וגדולה.

sara-sage1

צילום מסך: אינסטגרם

בתגובה טענה סטייג' כי הגזרה החטובה שלה היא תוצאה של אימוני כושר מפרכים, הנמשכים גם בחודש שמיני, וכמובן תזונה נכונה. חשוב לציין שאורח חייה הספורטיבי והבריא של סטייג' אינו פוגע בהתפתחות העובר, אלא להפך. רופאים רבים ממליצים לעשות פעילות גופנית גם בחצי השני של ההיריון.

sara-sage2

צילום מסך: אינסטגרם

אך רוב הנשים אינן נמצאות בנקודת המוצא של סטייג', שהיא דוגמנית הלבשה תחתונה חטובה ומהודקת. בנוסף זהו ההיריון הראשון של הדוגמנית, וייתכן שגם גופה ישתנה באופן ניכר לאחר מספר הריונות.
גם נשים רזות וחטובות משתנות, בעיקר באזור הבטן, לאחר מספר הריונות. באופן טבעי, חל רפיון של העור באזור הבטן בעקבות הריונות מרובים, נשארים עודפי עור ועודפי שומן שלא ניתן לסלק בעזרת פעילות גופנית ודיאטה.

הכירורגיה הפלסטית המתקדמת מציעה פתרונות יעילים במיוחד למקרים של עור רפוי ושומן עקשן באזור הבטן. ניתוח מתיחת בטן הוא אחד ההליכים המומלצים על ידי מנתחים פלסטיים במטרה להחזיר את הבטן השטוחה והחטובה, להסיר את עודפי העור ואת השומן העודף. במידת הצורך, אפשר להוסיף למתיחת הבטן גם שאיבת שומן במקומות הרצויים כדי להשלים את ההליך ולקבל תוצאה הרמונית וטבעית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל