כל מה שצריך לדעת על מתיחת פנים – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כל מה שצריך לדעת על מתיחת פנים

ככל שאנו מתבגרים, עור הפנים מאבד את הגמישות ואת הנפח. בנוסף, נזקי השמש והרגלים רעים נוספים כמו תזונה לא בריאה מזרזים את תהליך ההזדקנות, והם גורמים לעור להיראות מקומט ורפוי.
מתיחת פנים יכולה להיות פתרון טוב ביותר עבור אלו המחפשים להצעיר את מראה עור הפנים שלהם ולהעלים את הסימנים המסגירים של ההזדקנות.
לפניכם מידע מפורט על מתיחת פנים כולל מהן התוצאות הצפויות מהניתוח ומה כדאי לדעת לפני שעוברים ניתוח מתיחת פנים.

תהליך מתיחת הפנים
מתיחת פנים יוצרת מראה עור פנים חלק וצעיר יותר על ידי העלמת העור העודף והקפלים. במהלך ניתוח פנים מותחים את עור הפנים כלפי מעלה, מושכים אותו לאחור בזהירות ומסירים את העור העודף. נקודות החתך של הניתוח חבויות בדיסקרטיות לאורך קו השיער של המטופל.

כל מה שצריך לדעת על ניתוחי פנים

יתרונות מתיחת פנים
מתיחת הפנים משפרת את מראה העור הרפוי ואת השקעים בפנים על ידי מתיחת העור והידוקו. בנוסף היא עוזרת להיפטר מהקמטים העמוקים בין האף והפה, ולהפחית את הקמטים העמוקים מתחת לעיניים. מתיחת הפנים יכולה גם להחליק ולהדק אזורים של שומן ועור רפוי בלסתות, מתחת לסנטר ובאזור הצוואר.

שילוב בין מתיחת פנים וטיפולים אחרים
מתיחת פנים אמנם יכולה לשפר באופן משמעותי את מראה הפנים, אבל גם לה יש מגבלות.
מתיחת פנים אינה מתמקדת באזורים ספציפיים בפנים כמו אזור העיניים, שבו ההזדקנות ניכרת בבירור, ולעתים בקצב מהיר יותר מבשאר חלקי הפנים. מטופלים המחפשים לעצב את האזורים הללו באופן ספציפי עלולים לשקול שילוב של מתיחת פנים עם הרמת גבות או עם ניתוח עפעפיים.
מטופלים המחפשים להוסיף נפח באזורים מסויימים של הפנים, כגון עצמות הלחיים או השפתיים, יכולים לשקול ניתוח המשלב בין מתיחת פנים ופיסול פנים.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל