ניתוח עפעפיים לשיפור מראה העיניים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוח עפעפיים לשיפור מראה העיניים

רונית הגיעה לד"ר ליאורה הולנדר עם עודפי עור באזור העיניים שיצרו מראה עייף ומבוגר והכבידו עליה בקריאה ובצפייה בטלוויזיה. בניתוח עפעפיים סולקו עודפי העור מבלי להשאיר צלקות, ורונית מרגישה ונראית טוב יותר.

 

רונית: אני בת 59 ומה שמפריע לי הכי הרבה זה העיניים. כשאני מסתכלת במראה דבר ראשון אני רואה את השקיות מתחת לעיניים. אני מרגישה שהעיניים מאוד כבדות, כן. הרגשה של עייפות, בהחלט.

ד"ר הולנדר: בקריאה למשל?

רונית: כן, בקריאה, מול מסך טלוויזיה.

ד"ר הולנדר: רונית אני רוצה להראות לך מה יהיה. אז תראי, בעצם כל הדבר הזה, כל הכמות עור מאוד גדולה שיושבת, בעצם מעין סככה שעושה לך על העין, על העפעף. והדבר הזה בעצם יוצר את המראה העייף. ואת כל הדבר הזה בעצם צריך לסלק. תראי כמה עודפים, אתה רואה, כל הדבר הזה…

רונית: כמו וילון.

ד"ר הולנדר: כן. זה בעצם וילון שיושב על העין. את מרגישה שהאיפור נמרח?

רונית: האיפור נמרח, הוא לא כמו שהיה.

ד"ר הולנדר: אוקיי. עכשיו יש לנו פה גם את התפיחות הזאת שיש מתחת לעיניים. כל השקיות האלה שיש לנו כאן. גם את זה אני מסלקת. אותן שקיות זה בעצם שומן שפרץ דרך דופן העין ובעצם התיישב לו פה בצורה כזאת וגורם לאותה תפיחות. התפיחות הזאת שגורמת לנו למראה העייף. עכשיו, את זה אני מסלקת מבפנים. מתוך רירית העין, כך שלא יהיה שום סימן חיצוני.

רונית: עכשיו, אם כל הפנים והעיניים יהיו בסדר, אז הצוואר יבלוט יותר. חייבים לעשות על הדרך את זה.

ד"ר הולנדר: את צריכה להבין על מה אנחנו מדברים. ניתוח צוואר זה לא כל כך על הדרך, זה ניתוח בפני עצמו. מה שיש אצלך זה בעצם עודפים, זה בעצם לא בדיוק עודפים כמו השוליים של השריר, שולי השריר שהם רפויים. מה שצריך לעשות בעצם בניתוח זה לחזק את אותם קישורים, לחזק אותם ולחזק את רצפת הפה כך שהאיזור הזה יישב.

רונית: יהיה מושלם.

ד"ר הולנדר: כמובן שיש גם עודפים שגם אותם אני אסיר בזמן הניתוח. החתכים מתבצעים בקדמת האוזן ממש בתוך הקפל האנטומי של האוזן, בתוך התנוך, כמעט ולא יראו אותו. הוא יהיה מינורי מינורי, פה יראו איזשהו מעברון קטן והוא יהיה מאחורי האוזן, ממש בתוך הקפל שמאחורי האוזן.

רונית: לא נראה לעין.

ד"ר הולנדר: זאת אומרת שאת תוכלי ללכת עם קוקו ועם שיער אסוף. וממש לא יראו את זה.

אחרי הניתוח

ד"ר הולנדר: נו מה את אומרת?

רונית: אני מרגישה מצוין אחרי הניתוח. כל השקיות נעלמו, כיף לאפר את העיניים, כיף להסתכל בראי. אני מקבלת כל הזמן מחמאות אבל אף אחד לא יכול לשים את האצבע בדיוק על מה זה.

ד"ר הולנדר: העיניים הם בעצם האישיות של הבן אדם, לכן נורא חשוב לשמר את מבנה העין ואת המימיקה הייחודית של העין שאופיינית לכל אדם. ניתוחי עיניים אינם שטנץ ומאוד חשוב להתאים לכל בן אדם את צורת החתך, את צורת הניתוח למבנה הייחודי הספציפי של העין שלו ולצורת ההתבגרות האישית של האדם.

רונית: זה נראה טבעי ויפה והיה שווה. בהחלט היה שווה.

מתעניינים בניתוח עפעפיים? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל