ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים לפני החתונה - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

הניתוחים הקוסמטיים הנפוצים ביותר לפני חתונה

תכנון חתונה מתבטא לא רק בבחירת האולם, השמלה והקייטרינג אלא לעתים גם בשיפור מראה החיצוני של הכלה, הרוצה להיראות במיטבה. לקראת יומן הגדול ישנן כלות המחליטות להשקיע ולעבור טיפולים קוסמטיים ואף ניתוחים פלסטיים כירורגיים למען שיפור המראה החיצוני שלהן. מחקר שנעשה לאחרונה על ידי האקדמיה האמריקנית לניתוחי פנים פלסטיים וכירורגיים בדק מה הם הטיפולים השכיחים ביותר שעוברות כלות לפני החתונה.

טיפולים קוסמטיים פופולריים לפני החתונה

בוטוקס

טיפול בוטוקס כולל זריקות ממוקדות של הרעלן בוטולינום טוקסין באמצעות מחט עדינה במיוחד, והוא משמש למילוי ולהחלקת קמטים באזורים כמו המצח, סביב העיניים והפה, בין הגבות ובצוואר. טיפול הבוטוקס הוא קצר, כמעט אינו מלווה בכאבים ואינו כרוך בהתאוששות. זריקות בוטוקס יכולות להשפיע על מראה הפנים במשך שנים. אפשר לעבור טיפולי בוטוקס לאו דווקא כשהקמטים גלויים לעין אלא אפילו כשהם רק מתחילים להיראות וכך למנוע את הופעתם ביום החתונה.

ניתוחים פלסטיים לפני חתונה

תמונה: stockimages

פילינג כימי

מטרת הפילינג הכימי היא להחיות את העור על ידי קילוף תאי עור ישנים. תאי העור הישנים הם בעצם תאי עור מתים שפשוט מונחים על העור ומונעים מכל תכשירי הטיפוח לחדור לשכבות העמוקות של העור. לאחר הטיפול בפילינג נחשפת שכבת עור חדשה וטרייה המקרינה מראה מחודש וצעיר.

חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית מוזרקת לעור בדומה לטיפול הבוטוקס. היא עוזרת לשמור על נפח העור שאובד עם השנים ועל לחותו, עוזרת בטשטוש הקמטים, תיקון שקעים ואי-סימטריה בפנים, מילוי צלקות אקנה ועוד. אזורי הטיפול העיקריים הם הקמטים לצדי האף והפה, עיצוב ומילוי השפתיים, עיצוב ופיסול עצמות הפנים והלחיים, הרמת גבות ועוד.

ניתוחים פלסטיים פופולריים לפני החתונה

ניתוח אף

ניתוח אף הוא הניתוח המבוקש ביותר על ידי כלות לפני חתונתן, וכלות רבות משפרות את מראה האף בתקופה שלפני החתונה. ההחלמה מניתוח אף לוקחת מספר חודשים ולכן מומלץ לקחת מרווח זמן גדול בין הניתוח לחתונה.

ניתוח עפעפיים

האזור שסביב העיניים הוא מתווי הפנים הראשונים המראים סימני הזדקנות. ניתוח עפעפיים הוא הליך פלסטי פופולרי העוזר במתיחת ה"שקיות" והעור הרפוי שמתחת לעיניים. ניתוח זה מחייה את הפנים והעיניים וגורם למראה צעיר ורענן, ולכן הוא פופולרי בקרב כלות לעתיד וגם בקרב אמהות הכלה וקרובות משפחה הרוצות להיראות במיטבן ביום החתונה.

הגדלת חזה

החזה נחשב לאיבר הנשי ביותר. נשים רבות בעלות חזה קטן או שטוח סובלות לעתים מחוסר ביטחון במראה החיצוני ובנשיות שלהן. שמלת הכלה שהן מודדות לא מתאימות לפנטזיות שלהן ויש כאלה שמחליטות לעבור ניתוח הגדלת חזה כדי לשפר את שביעות רצונן מהמראה שלהן בשמלת כלה.

חשוב לציין שניתוח פלסטי, כמו כל ניתוח, הוא הליך סבוך ולא הפיך. לכן, כלות לעתיד המתכננות לעבור ניתוח פלסטי לפני החתונה צריכות לקחת בחשבון פרק זמן ממושך להתייעצות עם מנתח פלסטי, להחלמה ול לריפוי תקין לפני יומן הגדול כדי שהתוצאות יהיו במיטבן.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל