: 5 הניתוחים הפלסטיים הנפוצים אצל גברים בני 40 - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

5 הניתוחים הפלסטיים הנפוצים אצל גברים בני 40

תעשיית הניתוחים הפלסטיים לרוב נתפסת תעשייה המותאמת לנשים, אבל במציאות אלפי גברים מחליטים גם הם לעבור תחת סכין המנתחים כדי לשפר את המראה שלהם.

לפי הפרסומים של האגודה האמריקנית לכירורגיה פלסטית ואסתטית חלה עלייה של 273% במספר הטיפולים האסתטיים שבוצעו בגברים מאז שנת 1997, שבה החלה האגודה לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים בנושא זה.
אז אילו טיפולים הם המבוקשים ביותר בקרב גברים בני 40 ומעלה?

1. שאיבת שומן
ככל שגברים מתבגרים משקעי שומן נוטים להצטבר באזור הבטן, הזרועות והחזה. גם אצל גברים הנמצאים במשקל תקין יכול להצטבר שומן לא רצוי באזורים אלו.
שאיבת שומן היא הליך נפוץ להסרת שומן ולעיצוב מתאר הגוף. הניתוח מבוצע על ידי החדרת צינורית מתחת לעור והסרת השומן באמצעות ואקום בלחץ גבוה. שאיבת שומן היא ההליך הקוסמטי הנפוץ ביותר בארצות הברית, ומעל 4000,000 טיפולים מבוצעים מדי שנה.
על מנת להיות מועמד מתאים לשאיבת שומן, המטופל צריך להיות במשקל גוף יציב ועם משקעי שומן לא רצויים באזורים ספציפיים בגוף. לא מדובר על הליך הרזיה אלא כשיטה לפיסול הגוף.

שאיבת שומן

גניקומסטיה
יש גברים הסובלים מבעיית גניקומסטיה, חזה בעל מראה נשי. הסיבות להיווצרות מצב זה הן שונות, והוא יכול להיגרם בגלל חוסר איזון הורמונלי, משקל עודף או גורמים אחרים. בניתוח גניקומסטיה חותכים חתך ברקמת השומן העודף ומבצעים שאיבת שומן כדי לשפר את קווי המתאר של החזה ולשוות לו מראה גברי.
האגודה האמריקנית לכירורגיה פלסטית ואסתטית דיווחה כי בשנת 2014 נעשו 26,175 ניתוחי גניקומסטיה.

השתלת שיער
כאשר השיער מתחיל להידלל השתלת שיער יכולה לעזור ולשחזר את המראה של ראש מלא שיער. השתלת השיער לגברים הוא תהליך נפוץ מאוד כבר משנות ה-50. הוא מתבצע על ידי לקיחת רקמת קרקפת קטנה מהחלק האחורי של הראש, חלוקתו לשתלים קטנים עם מעט שיערות בכל אחד, ולאחר מכן הצבת שתלים אלו בחורים קטנים בחלק הקדמי של הראש, שבו השיער דליל.

גברים בעלי בריאות תקינה יכולים לרוב לעבור את הניתוח ובלבד שיש להם מספיק שיער בצד התורם. הניתוח אורך בין 4 ל-8 שעות בהרדמה מקומית. בשנת 2014 בוצעו 112,409 השתלות שיער, כך על פי האגודה הבינלאומית של השתלות השיער.

ניתוחים פלסטיים לגברים בני 40

בוטוקס
ישנם גברים הנעזרים בבוטוקס כדי להילחם בקמטים המופיעים בפנים לקראת שנת ה-40 לחייהם, בעיקר בקמטים עמוקים כמו אלו הנוצרים בין הגבות, סביב השפתיים ובאזורים אחרים של הפנים. הבוטוקס חוסם את האותות מהעצבים לשרירים אלו, ומכיוון שהם אינם יכולים להתכווץ, הקמטים מתרככים. הבוטוקס נחשב טיפול זעיר-פולשני, ותוצאותיו מחזיקות בין 4 ל-6 חודשים, ולכן צריך לחזור ולעבור את הטיפולים באופן שוטף.
הבוטוקס הוא ללא ספק אחד מההליכים הנפוצים ביותר בקרב גברים, ומעל 410,000 גברים עברו אותו בשנת 2014.

ניתוח עפעפיים
צניחת עפעפיים יכולה לגרום לאדם להיראות מבוגר יותר מגילו האמתי, ניתוח עפעפיים הוא הליך נפוץ לטיפול בבעיה זו. האגודה האמריקנית לכירורגיה פלסטית ואסתטית מדווחת על כך שבין שנת 2010 ל-2015 גדל ב-34% שיעור ניתוחי העפעפיים שבוצעו אצל גברים.
רוב המטופלים עוברים את הניתוח מסיבות אסתטיות, אך ישנם מטופלים שחווים הפרעות בראייה מכיוון שהשומן שמצטבר מעל לעפעף גורם לסגירת העין.
בניתוח עפעפיים מבצעים חיתוך בתוך הקפל של העפעף ומסירים את עודפי העור והשומן. מכיוון שהחתך מתבצע בתוך הקפל האנטומי של העפעף, הצלקות גם הן נסתרות. הניתוח אורך כשעתיים, תוצאותיו מצוינות וזמן ההחלמה הוא כשבוע ימים.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל