מתיחת בטן או שאיבת שומן? מה היתרונות והחסרונות - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מתיחת בטן או שאיבת שומן?

כולם יודעים אילו איברים בגופם הם אוהבים יותר ואילו הם היו רוצים לשנות, אך לא כולם יודעים איזה ניתוח פלסטי הוא הנכון והמתאים להם ביותר ויספק את התוצאות הטובות ביותר עבורם.

לאנשים שרוצים להשיג בטן שטוחה וחלקה יש כמה אפשרויות, והפופולריות בהן הן שאיבת שומן ומתיחת בטן, ששתיהן תורמות לשיפור צללית הגוף. המשיכו לקרוא על ההבדלים בין שני הניתוחים כדי לדעת איזה ניתוח הוא המתאים לכם ביותר.

מתיחת בטן או שאיבת שומן?

מתיחת בטן
ניתוח למתיחת בטן יוצר בטן חלקה ומוצקה יותר על ידי הסרת שומן ועודפי עור והידוק השרירים באזור הבטן. ניתוח זה יעיל בשיקום בטן שלה שקעים או בליטות שנגרמו בגלל הריון, תורשה, הזדקנות או תנודות גדולות במשקל. אמנם יש הרואים בניתוח מתיחת הבטן תחליף יעיל לירידה במשקל, אך הוא אינו כזה. ניתוח מתיחץ בטן נועד לטפל באבדן גמישות העור וכלל אינו מומלץ לאנשים השואפים לרדת ירידה דרסטית במשקלם.

שאיבת שומן
שאיבת שומן מציעה פתרון ייחודי ויעיל להצטברות שומן עקשן בחלקי הגוף השונים. ברוב המקרים שאיבת השומן מתבצעת באזורים כמו הבטן והמותניים, אך היא גם יכולה לעזור במשקעי שומן במקומות אחרים בגוף כמו בזרועות, בגב, בירכיים, בחזה, בשוקיים ועוד. בתהליך שאיבת השומן מחדירים צינורית דקה לאזור הרצוי והיא מבצעת "יניקה" של השומן הלא רצוי.
שאיבת השומן מסייעת למטופלים להשיג מראה רזה וקווי מתאר דקים. בדומה לניתוח מתיחת בטן, גם שאיבת השומן אינה כלי לירידה במשקל אלא דרך להסיר משקעי שומן שעם הזמן פיתחו עמידות בפני דיאטה ופעילות גופנית.

איזה ניתוח הוא המתאים לכם ביותר?
אמנם גם בניתוח מתיחת בטן וגם בשאיבת שומן התוצאות הן אפקטיביות, אבל הניתוחים האלו הם די שונים למעשה. אם אתם קרובים למשקל הגוף האידיאלי שלכם אבל סובלים ממצבורים של שומן שלא מוסר באמצעות דיאטה ופעילות גופנית, שאיבת שומן תספק לכם את התוצאות המיוחלות. לאנשים המחפשים להשיג בטן רזה, שטוחה וקווי מתאר דקים, מתיחת בטן עשויה לספק את התוצאות הטובות ביותר.

הדרך הטובה ביותר להחליט על הניתוח המתאים ביותר עבורכם, היא התייעצות עם מנתח פלסטי מוסמך אשר יענה על כל שאלותיכם וחששותיכם וידריך אתכם לקראת ניתוח שתהיו מרוצים מתוצאותיו.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל