כל מה שרציתם לדעת על סוגי הרמת חזה – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כל מה שרציתם לדעת על סוגי הרמת חזה

חזה יפה אינו עניין של גודל; מנתח פלסטי מקצועי יוכל לשפר את מראה החזה תוך שימוש בטכניקות מתקדמות המתאימות אישית למראה האישה ולצרכיה הייחודיים. במאמר הזה תוכלו לקרוא על כל השיטות להרמת חזה.

מהי הרמת חזה?

הרמת חזה מחזירה לחזה הנפול את מראהו המוצק, הזקוף והאסתטי יותר. לאחר הרמת חזה המטופלת נהנית ממתאר גוף צעיר ופרופורציונלי יותר, והיא יכולה להתאים חזיות ובגדי ים בצורה טובה יותר.

הרמת חזה נעשית בכמה שיטות, ובאמצעותן מסירים את העודפים, מותחים את העור, מעצבים מחדש את רקמת השד ומרימים את הפטמה ואת הרקמה שסביבה כדי ליצור מראה צעיר, טבעי ופרופורציונלי.

הסיבות הנפוצות לניתוח הרמת חזה:

– לשחזר את מראה החזה לאחר לידה והנקה – היריון יכול להשפיע לרעה על מראה החזה, ונשים רבות נשארות עם חזה מתוח ונפול. הרמת חזה, עם או בלי שתלים, יכולה לתקן את השינויים האלה ולהשיב את החזה למראהו מלפני הלידה.

– לשפר את קו המתאר של החזה לאחר ירידה במשקל – פעמים רבות, ירידה במשקל גורמת לירידה בנפח החזה. הרמת חזה מסירה את עודפי העור והיא יכולה להשיב את החזה למראהו הצעיר והפרופורציונלי.

– לשפר מראה חזה נפול באופן טבעי – קבוצה מצומצמת אבל גדלה של נשים שעברו הרמת חזה מורכבת מנשים שסבלו מחזה נפול מגיל צעיר. הרמת חזה יכולה לעזור לנשים אלו להשיג מראה של חזה יפה, זקוף וצעיר לראשונה בחייהן.

 

 

סוגי הרמת חזה

מנתחים פלסטיים משתמשים במגוון שיטות לניתוחי הרמת חזה; השיטה צריכה להיות מותאמת לפי רקמת החזה של המטופלת, כמות עודפי העור שיש להסיר, המטרות והרצונות שלה. על המנתח הפלסטי להמליץ על השיטה שתשיג את המטרות האופטימליות ותשאיר מעט צלקות ככל האפשר.

הרמת חזה לתיקון צניחת שד מינימלית

שיטת הטיפול מכונה באנגלית "crescent lift" והיא מיועדת לנשים בעלות צניחת שד קלה מאוד. השיטה כרוכה בחיתוך קטן סביב החלק העליון של הרקמה המקיפה את הפטמה, והיא משאירה צלקת מזערית. לרוב משתמשים בשיטה הזו כשהמטופלת עוברת גם ניתוח הגדלת חזה.

הרמת חזה פנימית

הרמת החזה הפנימית מיועדת לנשים הסובלות מצניחת שד קלה עד בינונית (לרוב לאחר לידה או ירידה במשקל). השיטה כוללת חיתוך באורך של כשלושה ס"מ באזור הקפל התת-שדי, והיא מכונה פנימית מכיוון שמשתמשים בשריר שמתחת לרקמת השד כבמעין מנוף לבלוטת השד שצנחה. בניתוח משתמשים גם בשתלים שמטרתם למלא את הנפח שאבד. ניתוח הרמת חזה בשיטה זו אינו משאיר צלקות וההתאוששות ממנו היא מהירה.

הרמת חזה אנכית

הרמת חזה זו היא אחת השיטות הנפוצות ביותר להרמת חזה, והיא מיועדת לנשים בעלות צניחת שד בינונית עד רבה. בניתוח הרמת חזה מסוג זה אפשר להסיר את עודפי העור ולעצב מחדש את מראה השד מבלי להשאיר צלקות בולטות. בניתוח נעשים שני חתכים: אחד סביב הקצה של הרקמה המקיפה את הפטמה, והשני הוא חתך אנכי הנמשך מתחתית הרקמה ועד לקפל השדי.

הרמת "עוגן" לצניחת חזה מסיבית

הרמת חזה מסוג זה מתאימה לנשים הסובלות מצניחה והידלדלות ניכרת של השד או בשילוב עם ניתוח הקטנת חזה. במהלך הניתוח נעשים שלושה חתכים מסירים כמות גדולה של עודפי עור ורקמות נפולות. הניתוח אמנם כרוך בצלקות נראות לעין, אבל הן לרוב דוהות עם הזמן ולאחר טיפול נכון, וכן ניתן להסתיר אותן בחזיית הביקיני.

לסיכום

אם הניתוח נעשה בידי מנתח פלסטי מקצועי ומיומן, הרמת חזה הוא הליך בטוח ומתגמל המביא לתוצאות ארוכות טווח. רוצה לשמוע פרטים נוספים על ניתוח הרמת חזה? צרי עמנו קשר ונתאם פגישת ייעוץ אישית.

מהי הרמת חזה?

הרמת חזה מחזירה לחזה הנפול את מראהו המוצק, הזקוף והאסתטי יותר. לאחר הרמת חזה המטופלת נהנית ממתאר גוף צעיר ופרופורציונלי יותר, והיא יכולה להתאים חזיות ובגדי ים בצורה טובה יותר.

הסיבות הנפוצות לניתוח הרמת חזה:

- לשחזר את מראה החזה לאחר לידה והנקה – היריון יכול להשפיע לרעה על מראה החזה, ונשים רבות נשארות עם חזה מתוח ונפול. הרמת חזה, עם או בלי שתלים, יכולה לתקן את השינויים האלה ולהשיב את החזה למראהו מלפני הלידה.
- לשפר את קו המתאר של החזה לאחר ירידה במשקל – פעמים רבות, ירידה במשקל גורמת לירידה בנפח החזה. הרמת חזה מסירה את עודפי העור והיא יכולה להשיב את החזה למראהו הצעיר והפרופורציונלי.
- לשפר מראה חזה נפול באופן טבעי – קבוצה מצומצמת אבל גדלה של נשים שעברו הרמת חזה מורכבת מנשים שסבלו מחזה נפול מגיל צעיר. הרמת חזה יכולה לעזור לנשים אלו להשיג מראה של חזה יפה, זקוף וצעיר לראשונה בחייהן.

סוגי הרמת חזה

הרמת חזה לתיקון צניחת שד מינימלית, הרמת חזה פנימית, הרמת חזה אנכית, הרמת "עוגן" לצניחת חזה מסיבית

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל