יתרונות הטיפול בחומצה היאלורונית בפנים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

יתרונות הטיפול בחומצה היאלורונית בפנים

תהליך ההתבגרות מביא אתו שינויים במראה הפנים: עור הפנים מאבד מגמישותו וכתוצאה מכך הופך להיות רפוי ומקומט יותר. לכן, רבים מתעניינים בטיפולים קוסמטיים כמו ניתוחי פנים, הזרקות בוטוקס וכדומה כדי להחזיר את המראה הצעיר והרענן לעור הפנים. דרך נוספת להצעיר את עור הפנים היא באמצעות טיפול בחומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית היא חומצה שהגוף מייצר באופן טבעי, ועם תהליך ההתבגרות הגוף מייצר פחות חומצה היאלורונית.

טיפולים בחומצה היאלורונית כדי להצעיר את מראה הפנים

בעבר נטו לחשוב כי הקמטים הם אלו שיוצרים את מראה הפנים המבוגר, אך למעשה תהליך טשטוש מסגרת הפנים הוא זה שגורם לפנינו להראות מבוגרים יותר מהגיל הביולוגי. טיפול בחומצה היאלורונית עוזר למלא את הקמטים והשקעים שבעור הפנים וכך מעניק מסגרת לתווי הפנים.

במהלך הטיפול מוזרקת החומצה ההיאלורונית לשכבה הפנימית של העור. ההזרקה נעשת בהרדמה מקומית, ורוב המטופלים שעברו את הטיפול לא התלוננו על כאבים עזים. מיד לאחר הטיפול יהיה ניתן לחזור לשגרה, אם כי ייתכנו תופעות לוואי קלות כמו נפיחות קלה ואדמומיות, ותופעות אלו יחלפו בתוך זמן קצר. תוצאות חלקיות יהיה אפשר לראות כבר בתום הטיפול, אך התוצאות הסופיות יתקבלו כשבועיים לאחר הטיפול.

מכיוון שהחומצה ההיאלורונית היא חומר ביולוגי הנספג בגוף יש צורך לחזור על הטיפולים לאחר תקופה מסוימת. משך הזמן שמחזיק הטיפול תלוי במצב הפנים של המטופל ובאזורים המטופלים. ברוב המקרים השפעות הטיפול בחומצה היאלורונית אורכות כשנה בממוצע.

ההבדל בין טיפול בחומצה היאלורונית לזריקות בוטוקס

בטיפול בחומצה היאלורונית מוזרקת החומצה אל המקום הטבעי שלה בשכבת העור, ומעודדת את הגוף לייצר מחדש את החומצה ההיאלורונית באופן טבעי.
זריקת בוטוקס מומלצת לטיפול בקמטים עמוקים יותר, בעיקר באזור המצח והעיניים.
הבוטוקס למעשה משתק את השריר באופן זמני ומעלים את הקמטים באופן זמני.
טיפול בבוטוקס לא מבטיח החזרת נפחים, אלא מטשטש את הקמטים בפנים.

לעומת זאת, השילוב בין טיפול בחומצה היאלורונית עם ניתוחי פנים מבטיח תוצאות טובות וטבעיות יותר.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל