טרנדים בניתוחים פלסטיים ב-2015 – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טרנדים בניתוחים פלסטיים ב-2015

לקראת סוף השנה ותחילת השנה החדשה מגזיני האופנה מסכמים את המגמות ששלטו בתחום היופי בשנה שעברה ומנסים לנבא אילו טרנדים ישלטו במסלולי התצוגה – ובשולחנות הניתוחים – בשנה הבאה.

באופן כללי, תחום הכירורגיה הפלסטית נע לכיוון הליכים מינימליים ולא פולשניים כמו פיסול פנים ומיני ניתוח צוואר. מומחים מנבאים שגם בשנה הקרובה תהיה עלייה בדרישה לניתוחים פלסטיים, למרות ההאטה הצפויה בכלכלה.

גם ב-2014 הניתוחים הנפוצים ביותר היו ניתוחי אף, הגדלת חזה וניתוחי גוף שנועדו להתמודד עם בעיית השמנת היתר כמו שאיבת שומן ומתיחת בטן. לצד ניתוחים אלו, עלה הביקוש להליכים קוסמטיים חדשניים יותר בהם מיני ליפט, ניתוח אף לא פולשני ועיצוב הסנטר.

מיני ליפט – המיני ליפט, או מתיחת הפנים הקטנה, הוא טיפול פנים מינימלי המתמקד בחלק התחתון של הפנים ומשלב בין מתיחה, שאיבת שומן והזרקת שומן עצמי להידוק וחיטוב האזורים שהפכו מדולדלים ורפויים עם השנים. בארצות הברית עולה הדרישה לניתוח הפנים המכונה מתיחת זנב סוס, הליך לא פולשני המדמה מתיחת פנים באמצעות הידוק השיער לתסרוקת זנב סוס, ומשלב הרמת גבות, לחיים ולסתות ופיסול פנים באמצעות הזרקת שומן עצמי.

ponytail lift

by Deortiz from Schweiz . Licensed under CC BY 2.0 via Wikimedia Commons

ניתוח אף לא פולשני – שלא כמו ניתוח האף המסורתי הכרוך בהחלמה ממושכת, את ניתוחי האף החדשניים אפשר לעבור בסוף השבוע ולחזור מייד לעבודה. מדובר בהליך לא פולשני של הזרקת חומרי מילוי המפסלים את האף ומדמים מראה של אף מנותח. התוצאה אמנם זמנית, אבל היא יקרה פחות מניתוח אף מסורתי.

עיצוב סנטרניתוח סנטר הוא אחד הניתוחים המבוקשים ביותר הן בקרב גברים והן בקרב נשים. הטיפול יכול לכלול השתלת שתל סיליקון בסנטר או פיסול הסנטר באמצעות חומרי מילוי. אף על פי שנוהגים להתעלם ממנו, סנטר מחוטב יכול לשפר פלאים את המראה הכללי של הפנים ואת הביטחון העצמי של המטופל.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל