הרמה ותמיכה בניתוחי פנים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

הרמה ותמיכה בניתוחי פנים

מנחה: אנחנו אומרים שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית לכירורגיה פלסטית. והיום אנחנו מדברים על הרשת הביולוגית להרמה ותמיכה בניתוחי פנים.

ד"ר הולנדר: רשת ביולוגית זו בעצם רשת קולגן שנותנת לרקמה תמיכה פנימית לכל הרקמות שיש לנו בפנים. עם השנים, עם הגיל, עם תהליך ההתבגרות, יש לנו ספיגה של כל שכבות העור ויחד עם הספיגה הזו, יש לנו גם ספיגה של רשת הקולגן. אותה רשת שבעצם תומכת בפנים ומספקת את אותה גמישות ואלסטיות לפנים. כתוצאה מהאובדן של אותה רשת, של הסמיכות של הרשת הזו, אנחנו מקבלים את אותה נפילה בפנים ואובדן אלסטיות. יש נשים שמגיעות אליי ואומרות לי: מה זה, מאיפה זה הגיע, מתי זה גדל, איך זה נהיה?

 

מנחה: מאחורייך אנחנו רואים את הצניחה הזו, מה שנקרא הבולדוג.

ד"ר הולנדר: נכון, עכשיו למה זה נהיה בעצם? כי העור מאבד את האלסטיות והגמישות שלו ויחד עם כוח המשיכה, כוחות הכובד שמופעלים, פשוט הוא הופך להיות רפוי יותר, מדולדל יותר, ונוצרים עודפים. בזמן הניתוח אני מסירה את העודפים, אבל יחד עם זה צריך לתת חיזוק גם לאותה רקמה פנימית. אותו חיזוק מבוצע על ידי רשת הקולגן. רשת הקולגן מגיעה במספר מרקמים, במספר סמיכויות. ניתן לראות שיש סמיכות שהיא גבוהה מאוד, סמיכות בינונית ורשת שהיא רכה יותר.

מנחה: את זה ממש, את הדבר הזה מכניסים?

ד"ר הולנדר: ממש, ממש. כמובן שזה מגיע באריזות סטריליות וזה מותאם גם לפי הגודל. אני פשוט מתאימה את מבנה הרשת שאני צריכה למבנה הפנים הרצוי, אני פשוט חותכת את הרשת לגודל הרצוי.

מנחה: זה המקום בעצם שבו העבודה שלך פוגשת את האמנות ואת הפיסול, נכון?

ד"ר הולנדר: זה אחד מהם.

מנחה: כי הרי אנחנו לא מדברים פה רק על עבודה טכנית. להתאים את הרשת למבנה הפנים הספציפי זה פיסול.

ד"ר הולנדר: הסיבה שאני חותכת כי חשוב לי להראות עד כמה הרשת הזו אלסטית וגמישה. היא נראית כלפי חוץ כרגע, שהיא נוקשה יותר, אבל ברגע שמכניסים אותה לרקמה של הגוף היא פשוט הופכת להיות גמישה ואלסטית ומתיישבת בצורה נכונה על פני הרקמה. הרשת הזאת היא נותנת תמיכה. למה היא נותנת תמיכה? היא בעצם עוברת איחוי עם הרקמה הביולוגית שלנו, גדלים כלי דם לתוכה, רשת הקולגן פשוט הופכת להיות שזורה בתוכה, והיא הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהרקמה שלנו. בנוסף לתמיכה המכנית שהיא נותנת, היא גם עושה אפקט ביולוגי ברקמה ועושה עידוד של הקולגן הטבעי שיש לנו בגוף.
הרשתות האלה היו בשימוש כבר שנים רבות, אם זה מתיחות בטן ואם זה להרמות חזה, כי אנחנו מבינים שהעור מהווה רק תמיכה חיצונית אבל הוא לא מספק את החוזק לרקמה הפנימית. צריך קודם לאסוף את הרקמה הפנימית שתשב בצורה נכונה.

לפגישת ייעוץ אישית עם ד"ר ליאורה הולנדר אתם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר, דרך המייל : office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 .

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל