הגדלת חזה או הרמת חזה? – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

הגדלת חזה או הרמת חזה?

אם את מעוניינת לשפר את מראה החזה, עומדות בפנייך כמה אפשרויות והפופולריות בהן הן ניתוח הגדלת חזה וניתוח הרמת חזה. הבחירה בין סוגי הניתוח הרצויים תלויה בכמה נתונים, בהן הבעיות שאת מקווה לפתור באמצעות הניתוח והתוצאה הסופית הרצויה. במאמר זה נסקור את שתי השיטות וננסה לעזור לכן להחליט איזה מהניתוחים (או שניהם) הוא המתאים ביותר עבורכן.

 

מהו ניתוח הרמת חזה?

הרמת חזה הוא ניתוח שבו מרימים וממצקים את החזה ויוצרים קו מתאר חדש. בשל הרמת החזה ייתכן ותיווצר אשליה אופטימית של חזה גדול יותר אבל הניתוח כשלעצמו אינו משנה את הגודל המקורי של החזה.

ניתוח הרמת חזה מציע פתרון לבעיה של שדיים נפולים, בין היתר בעקבות לידה או ירידה קיצונית במשקל, והוא יוצר מראה צעיר וזקוף לחזה. אפשר לעבור ניתוח הרמת חזה פנימית המתבצע דרך חתך קטן באזור הקפל התת-שדי ואינו משאיר צלקות.

 

 

מהו ניתוח הגדלת חזה?

כפי שמשתמע משמו, המטרה של ניתוח הגדלת חזה היא להגדיל את נפח השד באמצעות החדרת שתלים. השתלים לרוב עשויים סיליקון או מי מלח והם באים במבחר גדלים וצורות כך שכל אישה יכולה להתאים את גודל השד למבנה גופה ולרצונה.

שלא כמו בניתוח הרמת חזה, לאחר ניתוח הגדלת חזה מידות החזה יהיו גדולות יותר. אבל אם המועמדת לניתוח מתמודדת גם על בעיה של חזה נפול, ייתכן ויהיה צורך לעבור את שני הניתוחים, או בהליך ניתוחי אחד או לעבור ניתוח הרמה נוסף זמן קצר לאחר הגדלת החזה.

הרמת חזה או הגדלת חזה: באיזה ניתוח לבחור?

הבחירה בין ניתוח הרמת חזה או הגדלת חזה היא בחירה אישית. באופן כללי, לנשים בעלות חזה נפול הבחירה המידית תהיה הרמת חזה, אבל עליהן להבין שמידות החזה הראשוניות לא ישתנו לאחר הניתוח. נשים ללא חזה נפול הרוצות רק להגדיל את מידות החזה, הניתוח המתאים ביותר יהיה כמובן הגדלת חזה.

במקרים מסוימים יהיה צורך לעבור את שני הניתוחים כדי להגיע לתוצאות משמעותיות יותר. החזה הגדול יותר ייתמך בקלות באמצעות ניתוח הרמת החזה, והחזרת הפטמות למקומן הטבעי יתרום למראה טבעי יותר.

אם את מתלבטת לגבי איזה ניתוח חזה לעבור, צרי אתנו קשר ונקבע פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

 

 

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל