טיפולים אסתטיים בצוואר מזדקן ונפול - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

אסתטיקה וטיפול בצוואר מזדקן ונפול

מנחה: אנחנו נשארים בנושא טיפוח, ונגיד שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. ד"ר הולנדר אנחנו רוצים להמשיך בנושא שהתחלנו בו, כי היית פה גם בשבוע שעבר ודיברנו על כל האסתטיקה של הצוואר.
דיברנו אז על חולשת השריר והגענו לעניין שאיבות השומן, ועוד יש לנו להספיק את העניין של עודף עור.

 

ד"ר הולנדר: אנחנו מאוד מאמינים בשימור ותחזוקה וקרמים זה נפלא, ולפעמים הקרמים לא מספיקים, ואז באמת אנחנו מזדקנים וצריך משהו קצת יותר פולשני. ואז אנחנו מגיעים לכירורגיה הפלסטית ואנחנו באמת נותנים את המענה.

מנחה: אם אפשר למצוא מילים אחרות, "פולשני" ו-"כירורגי" זה קצת מלחיץ אותי.

ד"ר הולנדר: אז בדיוק עכשיו אנחנו באים לפרק את החששות האלה, כי פעם באמת הדברים היו רדיקליים ונקרא לזה פולשניים ויותר אגרסיביים. היום הכל מאוד שמרני והגישה היא לעשות את הדברים ביותר טבעיות והרבה יותר בעדינות, וכל הפרצודורות הן פרוצדורות מאוד ידידותיות עם החלמה מינורית. בדרך כלל החלמה של ימים ספורים, אני מדברת אחרי פעולות ניתוחיות, או אחרי הזרקות שזה שעות ספורות. אבל בואו נחזור לנושא הצוואר.

מנחה: בואי נדבר על תיק שקנאי.

ד"ר הולנדר: תיק שקנאי זה מצבור שומן שהתרכז לו באזור הצוואר, זה עודף שומן וזו אחת הבעיות המטרידות בצוואר שהן גורמות לנו למראה המבוגר, שמפריעות למסגרת המחוטבת של הפנים. מה אנחנו עושים? שוב אנחנו הולכים לפיתרון הפשוט ופשוט על ידי צינורית עדינה אנחנו שואבים את השומן בצורה מאוד מאוד מדויקת, בדיוק ממצבורי השומן בעומק הרצוי.

מנחה: מאיפה נכנסים?

ד"ר הולנדר: אפשר להיכנס או מהאזור מאחורי האוזניים, או בקפל שבאיזור שמאחורי הסנטר. תוך כדי שאיבה אנחנו מבצעים גם גירוד וגירוי של הדרמיס, שזה העור שבעצם עוטף את זה, ואנחנו מאפשרים לעור בעצם להתכווץ, מנצלים את התכונות האלסטיות של העור על מנת שהוא יחזור וייצמד לרצפת הפה.

מנחה: אין חשש שאם אני שואבת מכאן שומן, שיישאר לי אחר כך עודף עור ואז אני אזדקק לניתוח?

ד"ר הולנדר: זה בדיוק מה שאני אומרת. דבר ראשון, אם יש הרבה עודפי עור, תיכף נדבר על העניין הזה. אנחנו מדברים במצב שבעיקר יש את הפימה, את עודפי השומן שמצטברים באזור הזה.
עכשיו בתהליך הזה אנחנו עושים מעין הרמה פנימית, מתיחה פנימית וגירוי של כל העור מבפנים כך שהעור נמתח ומתכווץ ומתיישב בצורה יפה כמו עטיפה יפה, על כל הרצפה.
את השומן שאנחנו שואבים אנחנו מרכזים אותו במיכל סטרילי כמובן ומעבירים אותו איזשהו תהליך של סינון, וכמובן משתמשים בו.

מנחה: לאן?

ד"ר הולנדר: אנחנו דיברנו שעם הגיל אנחנו בעצם מאבדים נפחים. אנחנו מקבלים שקעים בפנים, אם זה מתחת לעיניים ששאלת לפני רגע, ואם זה בלחיים, או אם זה הקפל הזה בין האף לפה. את אותו שומן באותו מעמד, אנחנו מיד מחזירים וממלאים נפחים. ואז אנחנו בעצם משיגים שתי ציפורים במכה אחת. מצד אחד, איפה שלא רצינו סילקנו, והוספנו לפנים את המראה הצעיר.
עכשיו כאן יש את הבשורה לשמנות דווקא, כי נשים שהן מלאות וקשה להן מאוד לרזות, שאיבת שומן לא מתאימה להן. אבל דווקא באזור הזה על ידי שאיבה וחיטוב של הפנים, אנחנו יוצרים אשליה אופטית של רזה. זה מחטב את הפנים והפנים נראות צעירות יותר ונראות מעוצבות יותר.

מנחה: איך נמנעים מהמראה המנותח? זה תמיד הדבר שמציק.

ד"ר הולנדר: אתה צודק לגמרי. פעם באמת היו מותחים מאוד והעור היה מתוח בצורה אפילו גרוטסקית, ועור מתוח הוא לא נראה לא טבעי ולא צעיר. והיום, וזה מעביר אותנו לנושא של עודפי עור, כשיש לנו עודפי עור, אנחנו צריכים לטפל בהם בצורה שהיא תהיה קודם כל טבעית.
בשלב הראשון, כשמתחילים רק התחלה של עודפי, איך זה נראה? אנחנו רואים את השקיות הקטנות  בצדי קו הלסת, אנחנו רואים שקו הלסת מתחיל להיות מטושטש ולא אחיד, זה השלב להתחיל לטפל. אם אנחנו מטפלים בזמן, תופסים את זה בשלב הראשוני, אפשר בכלל להימנע מניתוח. אפשר על ידי פיסול פנים להחליק את קו הלסת, ליישר אותו ובעצם לדחות את הניתוח בשנים רבות.

מנחה: את יודעת שעכשיו אלפי אנשים עושים ככה בבית.

ד"ר הולנדר: ממששים את השקית? לכולנו יש שקית. בגלל זה מאוד חשוב להתחיל בזמן ואז אנחנו יכולים להימנע מניתוח ולטפל בזה שמרנית. היה והגענו לשלב ויש לנו עודפי עור שהם משמעותיים, שמעבר לשקיות הקטנות נוצר ממש עודף עור משמעותי, אפשר לאסוף את עודפי העור בצורה מעגלית לאיזור של מאחורי האוזן.

מנחה: מה, פשוט ערסל כזה?

ד"ר הולנדר: מעין ערסל, עם הכיוון הטבעי, עם הקונטור הטבעי של הפנים. שלא יהיה מנותח, שלא יהיה מתוח מדי, העור צריך לשבת יפה כמו שבגד יפה יושב על הגוף, לא בצורה מתוחה מדי ומאוד מאוד טבעי למעלה ובאלכסון. אנחנו פשוט אוספים את הכל מאחורי האוזן.

מנחה: תגידי, גם את השריר אנחנו לא חותכים.

ד"ר הולנדר: פעם היו חותכים ועושים דברים יותר אגרסיביים. אנחנו מקפלים אותו בצורה מעגלית ומקבעים אותו מאחורי האוזן והחתכים הם מינימליים.

מנחה: מה קורה אם אחרי כמה שנים בכל זאת צריך מתיחת פנים או טיפול יותר גדול? זה שעשיתי ניתוח קטן קטן בצוואר לא יפריע לניתוח העתידי?

ד"ר הולנדר: להפריע ממש לא, זה ידחה את זה בהרבה שנים. להיפך, זה דוחה את זה בהרבה שנים. אנחנו כבר לא נצטרך את הפעולה הגדולה, את כל המיני ליפט הגדול, הרדיקלי שהיו עושים בעבר. אנחנו יכולים לעשות כל כמה שנים משהו שהוא הרבה יותר קטן, הרבה יותר עדין והכי חשוב טבעי.

מנחה: זה כל כך מתפתח הדבר הזה שעוד כמה שנים ימציאו מכונה כזאת שאת לוחצת על כפתור וזה נמתח. דרך אגב, זה גם גברים גם נשים נכון?

ד"ר הולנדר: בוודאי.

מנחה: אוקיי, תודה.

מתעניינים במתיחת הצוואר? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 .

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל