עיצוב שפתיים | הזרקות לשפתיים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מה הדרכים לעיצוב שפתיים דקות

עיצוב שפתיים עבות יוצרות תחושה סקסית וחושנית יותר, או כך לפחות מאמינים רבים מהגברים (וגם מהנשים) בעולם. אם תבחנו את תמונותיהן של הנשים שנבחרות מדי שנה לרשימת הנשים הסקסיות בעולם תגלו את אנג'לינה ג'ולי או סקרלט ג'והנסון, שאחד המאפיינים הבולטים ביותר במראה שלהן הוא השפתיים העבות. אם כן, מה הפלא שנשים רבות, שהטבע בחר לתת להן דווקא שפתיים דקות, מעוניינות לשנות את הגזירה הזה ולהשיג שפתיים עבות יותר? אחת הדרכים הקלאסיות והפשוטות לעשות זאת היא על ידי איפור, ולא מעט נשים משתמשות בכלי האיפור השונים כדי ליצור תחושה של שפתיים עבות יותר ממה שהן באמת. עם זאת, יש גם דרכים נוספות למילוי שפתיים וגם פתרונות להעלמת הקמטים סביבן, כמו הזרקת בוטוקס.

 

עיצוב שפתיים


שומרים על המראה הטבעי

רגע לפני שאת ממהרת לפגישת ייעוץ עם הרופא שיציע לכם אפשרויות עיצוב שפתיים וטיפולי עיבוי שפתיים, חשוב לזכור כלל ברזל עיקרי ומשמעותי ביותר, והוא שמראה השפתיים חייב להיות טבעי ככל האפשר. עיבוי מוגזם של השפתיים לא בהכרח ישיג את המראה שאת שואפת לו, אלא דווקא להיפך. לכן, במהלך הייעוץ בקשי מהרופא להציג בפנייך הדמיה של המראה החדש שהוא שואף אליו, וכך תוכלי לדעת בדיוק מה מצפה לך והאם זה מה שאת באמת רוצה. אגב, פרט חשוב נוסף שכדאי להדגיש הוא ששפתיים דקות עשויות להיות מה שטבע נתן – אבל גם תהליך ההתבגרות עשוי להוביל לשינויים במראה השפתיים, הן מבחינת עובי השפה והן מבחינת הקמטים הקטנים שמסביב. אם את מעוניינת להיפרד מהשפתיים הדקות וגם מהקמטים הללו, ולהחזיר לעצמך את המראה הצעיר והסקסי, שיטות הטיפול השונות הקיימות בשוק יסייעו לך בעיבוי שפתיים וגם בתיקון צורתן על ידי הזרקת בוטוקס. עכשיו את בטח שואלת את עצמך איך זה בדיוק עובד…

כך זה עובד

במהלך תהליך עיצוב שפתיים יבצע הרופא הרדמה מקומית באזור השפתיים ויזריק את החומר לנקודות שונות שייקבעו על ידכם מראש, עוד במהלך הייעוץ הראשוני. תוך עיסוי החומרים יבצע הרופא גם פיסול השפתיים, כך שהן יקבלו בדיוק את הצורה שאליה כיוונתם. החומרים האפשריים לצורך עיבוי שפתיים: (1) קולגן, חלבון טבעי שנמצא בגוף גם כך ואחראי לגמישות הרקמות; (2) חומצה היאלרונית, אשר אחראית לייצור נפח בעור ומיוצרת באופן מלאכותי תוך שהיא מקטינה משמעותית את הסיכון להופעתם של סימפטומים אלרגניים אצל המטופלת; (3) שומן טבעי אשר נשאב מהירכיים או מהישבן למשל, ולאחר תהליך של זיכוך הוא מוזרק שוב אל הגוף, אבל הפעם – דרך השפתיים. השימוש בחומר זה מצריך טיפול ארוך יותר וגם אשפוז בשל תהליך שאיבת השומן שמקדים להזרקת החומר אל השפתיים.

לאחר הטיפול

הטיפול כולו יימשך כעשרים דקות, כך שאין ספק שמדובר בפרק זמן קצר מאוד. בסוף התהליך הזה יש סיכוי להופעתן של בצקות ואפילו נפיחויות, אך גם הן יחלפו לאחר מספר ימים. חשוב לחזור אל הרופא לבדיקת השפתיים פעם נוספת לאחר שהנפיחות תרד, כך שתוכלו להחליט יחד על טיפול משלים אם צריך, כמו הזרקה נוספת, עיצוב שפתיים ואפילו הזרקת בוטוקס כדי להעלים את הקמטים הקטנים שמסביב. שוב נזכיר שהמראה הסופי צריך להיות טבעי ככל האפשר, כך שגם אם את מרגישה שיש צורך במילוי שפתיים נוסף, היי בטוחה שאת לא מגזימה ושהרופא אינו מציע מילוי מיותר. אם את מתלבטת לגבי שיטת הטיפול הנכונה לך, לגבי החומרים השונים ואף לגבי האפשרות של הזרקת בוטוקס, השאירי לנו טיפול ונשמח להשיב לכל שאלה בנושא עיבוי שפתיים.

 

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל