טיפולי בוטוקס להעלמת קמטים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טיפולי בוטוקס להעלמת קמטים

מנחה: אנחנו אומרים עכשיו שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. בוקר טוב. היום, שימו לב, אנחנו מדברים על בוטוקס Forever. בוטוקס לתמיד? מה, פעם אחת וזהו?

ד"ר הולנדר: אמת, אמת, אמת.

מנחה: הרי אחת הבעיות עם הבוטוקס זה שבאמת צריך לחזור עליו כל מספר חודשים.

ד"ר הולנדר: אמת. בוטוקס, אחת הסיבות שהוא כל כך הצליח והפך כל כך פופולרי מסביב לכל העולם, זה בגלל התכונות הנפלאות שלו. בוטוקס מטפל בקמטים דינמיים ובעצם יש לו אפקט מניעתי. הוא מונע היחרצות הקמטים ואז מניעה של המעבר שלהם לשלב הסטטי. הרי קמטים, יש לנו דינמיים, קמטי הבעה. כשעושים הבעה נוצרים קמטים ועם השנים אותם קמטים מקבלים מרכיב סטטי. זה אומר שגם כשאת לא עושה שום הבעה, נחרץ הקמט בעור ואז רואים את הקמטים גם במצב של ללא הבעה. זה בעצם המצב הקשה לטיפול ובוטוקס מונע את זה.
מיליוני שנים בכל העולם גילו את זה ואוהבים את זה מאוד, אוהבות את זה מאוד. אוהבים, אוהבות, כי יש גם אחוז גבוה מאוד של גברים שמטפלים בבוטוקס, אבל החיסרון הגדול שלו זה שבעצם צריך לחזור על הפעולה כל מספר חודשים. באמת מטופלות רבות שלי מגיעות כל מספר חודשים, לא שהן לא אוהבות לבוא, הן אוהבות, אבל מחפשים פיתרון שהוא יהיה יותר ארוך טווח או אפילו לתמיד. והבוטוקס Forever בא לתת את המענה הזה.

מנחה: מה עושים בטיפול הזה?

ד"ר הולנדר: בטיפול הזה אנחנו עושים בעצם החלשה לתמיד של אותם השרירים שגורמים להבעה הזו של הקמטים מסביב לעין, באזור הזועף או באזור המצח. הם האזורים הקלאסיים שבהם מטופלים בבוטוקס. כשאנחנו מכווצים את העין, יש לנו את אותם קמטים שגורמים לכיווץ, גורמים לצניחה של הגבה, גורמים לחריצים מסביב לעין, או לקמטי הזעף בין הגבות.

טיפולי בוטוקס להעלמת קמטים

מנחה: אוקיי, אז מה עושים בטיפול הזה?

ד"ר הולנדר: בטיפול הזה דבר ראשון צריך לדייק באבחנה היות וזה forever, היות וזה for life. אז קודם כל עושים צילומים דינמיים וסטטיים. צריך לראות בדיוק בהבעה, איזה סגמנט של שריר החזק ביותר והוא זה שיוצר את החריץ. את אותו סגמנט אנחנו מסמנים. על ידי אלקטרודה מיוחדת אנחנו בודקים שזה אכן החריץ ואז אותה אישה, או אותו גבר יכול להיכנס לטיפול. הטיפול נעשה או בחדר ניתוח או במרפאה. עושים הרדמה של האזור ואז שוב בודקים עם אותה אלקטרודה בצורה מדויקת מהו הסגמנט, או אותם מספר סגמנטים שמתכווצים וגורמים לקמט, ואותם פשוט מחלישים ומנתקים.

מנחה: מה זה אומר להחליש? לנתק את השריר?

ד"ר הולנדר: לנתק את אותו סגמנט, להחליש אותו, לצרוב אותו.

מנחה: סגמנט הכוונה סיבי שריר?

ד"ר הולנדר: סיבי שריר. הרי השריר הוא טבעתי, יש לנו את השריר הטבעתי מסביב לעין, השריר האורביקולרי שמתכווץ וגורם לאותם קמטים. אנחנו לא פוגעים בכל השריר אלא בדיוק בצורה ממוקדת באותה יחידה שגורמת לכיווץ יתר ורק אותה מחלישים. צורבים וגורמים החלשה.

מנחה: בעצם לא מדובר באמת בבוטוקס. אלא בניתוח.

ד"ר הולנדר: בניתוח קליל שגורם לאפקט הבוטוקס.

מנחה: אז אם אנחנו רוצים באמת לנתק את השריר פה, דרך איפה אתם נכנסים?

ד"ר הולנדר: נכנסים מהזווית הפנימית של הגבה, בתוך סיבי השיער בגבה ועל ידי חתך זעיר, קטן קטן, נכנסים ועושים זיהוי מדויק בעזרת אותה אלקטרודה של אותם סיבים שהם המתכווצים ביתר, ועושים החלשה מדויקת, צריבה מדויקת של אותם סיבים. באזור של המצח יש לנו את אותם קמטים רוחביים, אנחנו נכנסים מהחתך של אזור קו השיער, זה גם חתך זעיר של מספר מילימטרים, ומחלישים את האזור הזה.

מנחה: ולעיניים?

ד"ר הולנדר: לעיניים אפשר להיכנס או מתוך פס שהוא בין הקמטים, ממש להסוות אותו בתוך קמט. אם אנחנו משלבים את זה עם ניתוח, אפשר לשלב את הבוטוקס עם ניתוח עפעפיים, אז אפשר בתוך החתך של הניתוח.

מנחה: אני אגיד לך מה, יש לי שאלה שהיא בוערת בי כבר, הרי בוטוקס, אחד החסרונות שלו זה שבאמת צריך לחזור עליו שוב ושוב. מצד שני זה גם אחד היתרונות שלו, כלומר אם נעשה יותר מדי בוטוקס ותצנח הגבה, שזה עלול לקרות אם הרופא לא מספיק מיומן או להיפך היא תעלה יותר מדי שגם זה עלול לקרות, אז זה הפיך. שלושה-ארבעה חודשים זה עובר. מה קורה אם בטיפול כזה, וואלה, חתכו לי את הסיב שריר הלא נכון?

ד"ר הולנדר: אז השאלה שלך היא מצוינת. ולכן דבר ראשון אנחנו עושים את הטיפול הזה רק לאנשים שדבר ראשון התנסו בעבר בטיפול בבוטוקס ויודעים שהם אוהבים אותו. יש אנשים שלא התנסו בבוטוקס בכלל הזמניות, אנחנו בטרום הניתוח עושים טסט בבוטוקס, לראות שהם אוהבים את זה, שנוח להם עם זה, שהם מרגישים עם זה טוב והם אוהבים את זה. לאחר מכן, כשעושים את הניתוח מקפידים מאוד מאוד לזהות בצורה מדויקת את הסגמנט. לעשות החלשה שהיא קלה. גם מאוד חשוב שזה ייראה טבעי.
אחת הבעיות שלפעמים אנשים מגזימים עם הבוטוקס ועושים מראה שהוא קפוא, שהוא מוגזם. כי אנשים אומרים: רגע, אם אפשר להעלים את הקמט, אז עוד יש לי קמט פה ויש לי קמט פה ומחפשים העלמה טוטאלית של הקמט. מה שהוא לא נכון. מאוד חשוב שהמראה ייראה טבעי. ברגע שאנחנו מגזימים אנחנו מאבדים את הכל, לטעמי. מאוד חשוב שזה יראה טבעי. מותר שיהיה קצת קמט. גם בבוטוקס forever אנחנו לא עושים העלמה טוטאלית של הקמט. עושים החלשה, עושים ריכוך, שהמראה יראה טבעי.
עכשיו, נשים או גברים שאוהבים טוטליות, שאין בכלל בכלל קמט, תמיד אפשר להוסיף עוד קצת בוטוקס. וזה לשאלתך, איך עושים שלא יהיו דברים מוגזמים. אנחנו לא הולכים על דברים שהם אקסטרים. לא הולכים על העלמה טוטלית, הולכים על משהו שהוא עדין, משהו שהוא טבעי.

מנחה: ד"ר הולנדר, תודה רבה לך.

מתעניינים בטיפולי בוטוקס? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל