שימוש באיפור קבוע - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

שימוש באיפור קבוע

איפור קבוע – דרך היופי

תחום האיפור הקבוע קיים כבר למעלה מעשרים שנה, בעבר המודעות לטיפוח ויופי לא הייתה גבוהה ואילו היום המודעות הלכה וגברה ופיתחה אצל אנשים רבים את הרצון להראות צעירים במידה רבה. טיפולי פנים וטיפוח נועדו לשני המינים אך האיפור הקבוע בימים אלו פונה בעיקר למין הנשי. אם בחרת בדרך האיפור הקבוע חשוב שתדעי כי התהליך דורש מחויבות ואם את לא אחת מהנשים המתחייבות לטיפולים אזי תהליך האיפור הקבוע כנראה לא נועד עבורך.

איפור קבוע – התהליך

תהליך האיפור הקבוע החל לפני כעשרים שנה, למעשה מדובר בטכניקה בה מחדירים פיגמנט לעור. פיגמנטים טבעיים של צבע מוחדרים אל העור ובכך אנו יוצרים מראה חדש, זוהר וחדשני. כמו כל טרנד גם טרנד האיפור הקבוע התחיל במרכז הארץ, יש הטוענים כי איפור קבוע מקצועי יותר מאשר בשאר חלקי הארץ אך אמירה זו היא לא נכונה מכיוון שהטיפול כרוך במגוון קריטריונים ובנוסף, במקצועיות הקוסמטיקאית העוסקת בתהליך האיפור הקבוע.

משך התחזוקה של האיפור הקבוע

לאחר הטיפול הראשון יש לחכות כחודש ורק לאחר מכן להגיע אל הטיפול השני, ניתן לערוך את הטיפול רק במפגש אחד אך על מנת לבדוק האם העור מקבל את הפיגמנט או דוחה אותו יש לחכות כחודש ורק לאחר מכן לקבוע האם דרוש חיזוק של הפיגמנט המוחדר לעור. בנוסף, אם עובדים על שטח העור זמן רב העור עלול ליצור גירוי ודחייה של החומר ולכן זוהי סיבה נוספת לערוך את תהליך האיפור הקבוע בשני טיפולים מקצועיים. את האיפור הקבוע יש לתחזק כל חצי שנה.

הסיכונים הכרוכים בתהליך

הסיכונים הכרוכים הם כמובן סיכונים אסתטיים כגון אי סימטריות והתאמת צבעים לא טובה. לכן, חשוב לבצע את הטיפול אצל קוסמטיקאיות מוסמכות ובנוסף לראות עבודות קודמות ולשמוע חוות דעת מלקוחות עבר. האיפור הקבוע מדומה לקעקוע מכיוון שהוא קבוע בעור (גם אם נמצא שם לפרק זמן של כמה שנים, עדיין נחשב קבוע). לכן בחרו את המומחית ביותר לתחום, חשוב לבדוק את כל הקריטריונים לפני תחילת הטיפול הראשון. בנות הסובלות מהרפס בשפתיים יוכלו לעבור את תהליך האיפור הקבוע אך לאחר הטיפול ההרפס מתפרץ ולכן יש להיערך בהתאם.

לסיכום, איפור קבוע מחזיק בין שלוש לחמש שנים ולכן יש לחדשם במהלך השנים. בנוסף, וודאו כי העור שלכם לא יפלוט את הפיגמנט, פעולת החדרת הפיגמנט עוקצנית ומעט לא נעימה לכן יש לבדוק כי העור שלכן אכן מתאים לטיפול הנוכחי.

המאמר נכתב באדיבות אתר "הדס ביוטי" המציע איפור קבוע במרכז

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל