פתרונות לצניחת החזה הנשי – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

פתרונות לצניחת החזה הנשי

ד"ר ליאורה הולנדר מתארחת בתכנית "מילון היופי" ומדברת על טיפולי הרמת חזה לנשים שחוות צניחת חזה לאחר הריונות, לידות, הנקות ושינויים במשקל. מה היתרונות של ניתוח הרמת חזה, במה הוא כרוך ואיך מתאימים את הטיפול לכל אישה לפי מבנה גופה? צפו בסרטון.

 

 

מנחה: כל אישה יודעת שאחד מסימני הגיל הבולטים ביותר הוא צניחת החזה, שהרבה פעמים גם קטן עם ההנקות והשנים. ד"ר ליאורה הולנדר, המומחית בכירורגיה פלסטית, תספר לנו מה ניתן לעשות בנושא. ד"ר הולנדר, מה העניינים?

ד"ר הולנדר: מצוין, בוקר טוב.

מנחה: בוקר אור. אז תספרי לנו קודם כל מה קורה לחזה הנשי עם השנים?

ד"ר הולנדר: החזה הנשי עובר המון המון שינויים עם השנים. הוא מגיב לכל שינוי הורמונלי, הוא גדל בהריונות, בהנקות, מתכווץ אחרי, שינויים במשקל, עלייה, ירידה, הגרביטציה שמושכת כלפי מטה. כל אישה מכירה את זה שאחרי שהיא איכשהו חזרה לגזרה מבחינת הגוף פחות או יותר, מסתכלת על החזה ומה קרה? החזה זה לא מה שהיה.

מנחה: לא בדיוק.

ד"ר הולנדר: ואחת השאיפות של הנשים, דווקא במצב הזה, הן לא רוצות את החזה הגדול, הן רוצות להחזיר את מה שהיה לי. אני רוצה את החזה שלי בחזרה. מאוד מאוד ריאלי.

מנחה: שזה טוב אגב, אני אוהבת את הגישה הזאת.

ד"ר הולנדר: נכון, זה המצב של רוב הנשים כשהן בשלב הזה של החיים. אז מה עושים?

מנחה: אז איזה סוגי שינויים יש?

ד"ר הולנדר: דבר ראשון, לפני שאנחנו מתחילות לטפל, מאוד חשוב להבין מה קורה לחזה, טייפים עיקריים. יש את החזה שהוא בעצם החזה שהתרוקן, החזה שנספג, שמאבד את הנפח שלו. יש את הטייפ השני שהוא גם נספג וגם צנח, גם המעטפת מתחילה להיות גדולה והוא מתחיל ליפול כלפי מטה. כמו ששאלת אותי קודם, על שקיות שוקו, אז זה הקאסטינג. והטייפ השלישי הוא הטייפ שפשוט צונח כלפי מטה ויש לו עדיין נפח, הוא עדיין כבד והוא פשוט במיקום נמוך – צניחה עם נפח. עכשיו, בכל אחד מהטייפים כמובן שהטיפול צריך להיות שונה בהתאם.

בטייפים הראשונים, כאשר יש לנו רק התרוקנות או רק ספיגה, או שיש צניחה שנקרא לה קלה עד בינונית, הבשורה היא שיש טיפול שהוא מאוד פשוט יחסית. מה שאנחנו עושים בעצם הוא מה שנקרא הרמה פנימית. בהרמה פנימית אפשר להחזיר את הנפח על ידי שתל ולבצע איזושהי מניפולציה ברקמה פנימית, ברקמת השד יחד עם רקמת השריר ולגרום לשריר להיות מעין מנוף שבעצם מאפשר הרמה של השד כלפי מעלה וזה כיווץ של העור.

מנחה: אז זה מתבצע רק עם השתל או שזה גם החתך שמרים את כל החזה, מושכים אותו?

ד"ר הולנדר: החתך שהאישה רואה מבחוץ הוא חתך קטנצ'יק שנמצא בקפל התת-שדי וכל הפעילות, כל ההרמה, היא פנימית, היא מתבצעת מבפנים. והבשורה הגדולה של הדבר הזה, היא שבעצם אין חתכים, שזה בעצם הדבר שמטריד את רוב הנשים בביצוע של הרמות מכל מיני סוגים. עכשיו, אחרי שאנחנו עושים את המילוי, אחד הדברים החשובים ביותר הוא בעצם תהליך בחירת השתל.

מנחה: חשוב מאוד. זה מה שיקבע איך החזה ייראה.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. גם איך הוא ייראה וגם כמה זמן התוצאה תחזיק מעמד, האם היא תאריך ימים. אז היום יש לנו מגוון כמעט אינסופי של שתלים בצורות שונות ובגדלים שונים ובגבהים שונים. יש שתלים שהם יותר אנטומיים ויש שתלים שהם יותר בולטים.

מנחה: העיגולים הם יותר תפוחיים…

ד"ר הולנדר: יותר כדוריים.

מנחה: והאנטומיים הם יותר כאילו אגסיים כאלה. זה המראה היותר טבעי.

ד"ר הולנדר: נכון. וגם בתוך האנטומיים יש כל מיני בלטים שונים של אנטומיים, ובתוך העגולים יש פרופילים שונים שמתבטאים בגובה שונה. את רואה למשל את שני השתלים האלה.

מנחה: זה יותר שטוח ורחב, וזה יותר עגול.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. עכשיו, איך בוחרים? זה בעצם כמו לבחור בגד, רק שזה קצת יותר משמעותי נקרא לזה, כי בגד אנחנו יכולים לשנות בכל רגע שהוא לא מוצא חן בעינינו.

מנחה: אנחנו רואים עכשיו תמונה…

 

הרמת חזה

לעוד תמונות לפני ואחרי הרמת חזה

 

ד"ר הולנדר: עכשיו, כאשר אנחנו באים לבחור שתל, אנחנו צריכים להתייחס למבנה הגוף ולמבנה החזה. מאוד חשוב לעשות מדידות מדויקות של כל אישה על פי המבנה של החזה שלה, לראות את המרחקים, מרחקים של החזה, מרחקים של בית החזה, גובה, משקל. את יודעת, הרבה נשים מגיעות ואומרות "חברה שלי, עשתה גודל כזה וכזה, ויצא לה מה זה יפהפה", בו בזמן שהיא חצי ממנה בגודל, חצי ממנה ברוחב, וזה לא בדיוק מתאים לה.

מנחה: זה כמו שאמרת, בדיוק כמו בסטיילינג, צריך לכל אחת להתייחס לנתונים שלה. זה הכי חשוב.

ד"ר הולנדר: לגמרי, לגמרי.

מנחה: תודה, תודה ליאורה.

ד"ר הולנדר: בשמחה, רק משפט אחד אחרון: שד יפה הוא שד שהוא פרופורציונלי למבנה של האישה ולאו דווקא השד הגדול.

 

 

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל