טיפולים אסתטיים בצוואר רפוי - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

פתרונות לצוואר רפוי

מנחה: שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. מה שלומך?

ד"ר הולנדר: מצוין.

מנחה: אזור הצוואר הוא אזור כואב שאנחנו הולכים לדבר עליו. מה קורה? מה קורה לנו באזור הצוואר כשאנחנו מתבגרים?

 

 

ד"ר הולנדר: שאלה מצוינת. ההתבגרות היא לא אחידה ולכל אחד יש את העקב אכילס שלו שמתבגר ראשון. ומסתבר שאצל חלק גדול מהאנשים, עקב אכילס זה הצוואר. הפנים הרבה פעמים נראות עדיין מצוין, רעננות, צעירות והצוואר מתחיל לתת את אותותיו, את אותות הגיל. לפעמים זה יותר קו הלסת, לפעמים זה יותר רפיון באזור התחתון יותר של הצוואר, בו בזמן שכל שאר הפנים והדקולטה נראים מעולה וצעיר. היום אנחנו בעידן שאנשים מחפשים פתרון לכל דבר. למה שיהיה את הרפיון הזה? צריך לטפל בו.

מנחה: את הרפיון הזה את מראה על הלסת.

ד"ר הולנדר: אני מראה על הלסת ועל הצוואר. הגבולות של הצוואר זה מקו הלסת עד הדקולטה, עד המחשוף שלנו.

מנחה: חשבתי שבאזור הזה, בגלל שהוא כל כך רגיש והגרוגרת וזה, שאי אפשר לטפל בכלל.

ד"ר הולנדר: אז נכון, נכון. במשך שנים רבות לא היה טיפול טוב בצוואר ובעצם הבשורה היום זה שיש טיפול בצוואר.

מנחה: מה?

ד"ר הולנדר: הטיפול תלוי בדרגת החומרה של הבעיה. כאשר הבעיה היא באמת קלה, אך ורק קצת בקו הלסת, אפשר אפילו ללא כירורגיה לטפל על ידי הגדרה של קו הלסת באמצעות חומצות היאלורוניות מאוד סמיכות, פשוט להחליק וליישר את קו הלסת.

מנחה: זאת אומרת בהזרקה?

ד"ר הולנדר: בהזרקה.

מנחה: זה בלי הרדמה. זה לא ניתוח נכון?

ד"ר הולנדר: בלי הרדמה, פעולה יומיומית פשוטה.

מנחה: מה זה עושה ההזרקה של החומצה הזאת?

ד"ר הולנדר: היא פשוט מפזרת את העודפים בצורה יותר נכונה. במקום שהם יתרכזו באיזור הזה וייצרו את הבולדוגים בלשון העם, פשוט אני מפזרת את זה על פני קו הלסת ופשוט זה נראה יותר נכון, הפרופורציה יותר טובה ופשוט מושג קו לסת שהוא יותר חלק.

מנחה: אז זה בקו הלסת, מה בצוואר עצמו?

ד"ר הולנדר: עכשיו ברגע שיש לנו בעיה שמתחילה בקו הצוואר שהיא עודף, עודף אין לנו ברירה אלא לסלק. איך מסלקים? הסילוק היחיד הוא כירורגי. אבל הכירורגיה היא מינימלית, היא ממוקדת אך ורק לאזור הצוואר. כאשר הבעיה הצווארית, החתך הוא קטן בצורה של חצי סהר.

מנחה: מאחורי האוזן.

ד"ר הולנדר: נכון, מאחורי האוזן או עיגול קטן של חצי ירח.

מנחה: אנחנו רואים תמונות ודווקא רציתי להגיד לך, אבל תתייחסי לתמונות ואחר כך אני אגיד לך.

ד"ר הולנדר: הגברת שאנחנו רואים כאן זו גברת שסך הכל הפנים שלה במצב טוב, וההתבגרות היא הייתה מאוד ממוקדת לאזור של הצוואר. היה לה רפיון קל באזור של הצוואר, אפילו לא רפיון שהוא גדול ובעצם היא לא יכלה להשלים איתו. ועל ידי ניתוח מאוד ממוקד לאזור הזה של הצוואר בלבד, אין צורך לפתוח את כל הפנים ולעשות את אותם חתכים גדולים, מסורתיים שהיו בעבר, ניתוח צוואר ממוקד.

מנחה: זה ניתוח בהרדמה מלאה?

ד"ר הולנדר: אפשרי. הרוב עושות את זה בהרדמה מקומית כי אנחנו מדברים על ניתוח שהוא מאוד מאוד קטן וממוקד וההחלמה היא מאוד מהירה. אז אפשר לעשות את זה או בהרדמה מקומית.

מנחה: זאת אומרת, מין טשטוש כזה?

ד"ר הולנדר: מין טשטוש כזה.

מנחה: אני חייב לשאול את השאלות המפחידות כי זה נראה לי הדבר שהכי מלחיץ נכון? אם זה ניתוח או לא ניתוח.

ד"ר הולנדר: תלוי את מי. תראה, זה ניתוחון, זה בהחלט ניתוח. אבל אפשר לעשות אותו בהרדמה מקומית ורבות עושות את זה אכן בהרדמה מקומית. לחששניות, אפשר לעשות את זה בהרדמה כללית, אפשר לישון ולהתעורר אחרי.

מנחה: אבל באמת יש כל מיני סוגים, נכון? יש אנשים שיש להם סנטר כפול ויש אנשים שיש להם נפוח כמו שקנאי, ויש אנשים שיש להם המון סימנים על הצוואר, זה אפשר לטפל?

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. היום יש טיפול כמעט לכל אחת מהבעיות בצוואר, ואתה שואל באמת נורא נכון, כי הטיפול הוא לא אחיד. השלב הראשון בטיפול הוא קודם כל לאבחן נכון ולהבין מה הבעיה בצוואר. אחרי שהבנו בצורה מדויקת מה הבעיה בצוואר, אז הטיפול הוא בעצם מכוון לאותה בעיה.
אם יש למישהי את אותם גידים, את אותם קישורים בצוואר ושאר הצוואר שלה הוא סך הכל טוב, הוא לא עם הרבה שומן ולא עם עודפי עור, הטיפול צריך להיות מכוון לאותם גידים. הטיפול באיזור הזה הוא שונה מטיפול עם עודפי עור. כשיש לנו את הגידים, החתכצ'יק מבוצע מהאיזור הזה.

מנחה: זאת אומרת קודם כל תאבחן.

ד"ר הולנדר: בוודאי. לגבי אותם גלגלים ששאלת אותי אם יש לזה פתרון.

מנחה: נכון, זה נראה לי תמיד, איך אפשר לטפל בזה?

ד"ר הולנדר: אז יש לזה פתרון. צריך לעשות שאיבת שומן של אותם מצבורים שהצטברו סביב אותם גלגלים ובעצם לייצר ריקון שלהם והחלקה של אותם גלגלים. עכשיו תלוי כמה הגלגלים האלה גדולים. אם הם לא גדולים מדי אז אפשר להסתדר גם בלי חתכים. אם הם גדולים, אז צריך לעשות איזושהי הסרה מינימלית של עודפי עור.

מנחה: זה באמת אינדיבידואלי לכל אחד. כמה זמן זה מחזיק מעמד הניתוח הזה?

ד"ר הולנדר: הניתוח הזה מחזיק עשור, פחות או יותר.

מנחה: יפה! עשור זה המון זמן.

ד"ר הולנדר: כן בהחלט. זה הרבה זמן וזה כמובן נורא תלוי ברמת הרגישות האסתטית של כל אחת. מתי היא מרגישה שזה השלב להמשיך ולעשות עוד איזשהו טיפול.

מנחה: בקיצור כל עשר שנים את יכולה לחזור עשר שנים אחורה. ד"ר הולנדר, תודה רבה שבאת.

ד"ר הולנדר: בשמחה.

 

מעוניינים בטיפול בצוואר רופף? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל