פיסול מרכז הפנים ובוטוקס Forever - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

פיסול מרכז הפנים ובוטוקס Forever

מנחה: אנחנו נגיד שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. היום אנחנו מדברים אתך על פיסול מרכז הפנים, בוטוקס Forever. זה נשמע לי די מדהים, אז מה קורה למרכז הפנים במהלך השנים?

 

 

ד"ר הולנדר: אז מרכז הפנים, מה שבלשון העם, היחידה האסתטית של הלחי, עם השנים היא עוברת שני תהליכים עיקריים: תהליך אחד זה ספיגה של נפחים ותהליך שני זה צניחה עם הגרביטציה כלפי מטה. עכשיו, היחידה האסתטית הזאת היא לא בפני עצמה, היא לא מנותקת מהיחידות האחרות. ברגע שמרכז הפנים צונח כלפי מטה, אוטומטית זה יוצר לנו שקע באיזור של העפעף התחתון. ברגע שהיא צונחת כלפי מטה, היא מייצרת את הקפל בין האף לפה, אותו קפל נזולביאלי.
ברגע שהיא צונחת הרבה למטה היא כבר מייצרת את הבולדוגים האלה, אותם עודפים עור שנמצאים כאן.

מנחה: וזה סיפור החד גדיא של הפנים.

ד"ר הולנדר: נכון, ולכן כל כך חשוב לטפל בגורם. יש כאלה שיגידו: יש לי קפל, בוא נטפל רק בקפל. אבל לא, צריך להבין ממה נוצר הקפל. ברגע שנרים את הלחי חזרה למקום, הקפל חולף. לכן מאוד חשוב לתת למרכז הפנים את המקום שלו ולטפל בו.

מנחה: אז מה זה הקטע הזה של הבוטוקס Forever?

ד"ר הולנדר: תיכף נגיע לבוטוקס Forever. לפני כן, במרכז הפנים, ברגע שאנחנו רוצים לטפל, אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו. לעשות אבחנה מדויקת. האם איבדנו נפח, או האם הנפח קיים אבל הוא צנח למיקום שהוא לא אנטומי? מה המבחן? יש נשים שמגיעות ועושות את התנועה הזאת, טאק, אם זה היה פה הכול היה יותר טוב. זאת אומרת שיש להם נפח, אבל הנפח הוא לא ממוקם נכון, הוא ממוקם יותר באזור הזה ובעצם צריך להרים אותו, לנייד אותו כלפי מעלה.
ויש נשים שעושות את התנועה הזאת, כלומר: נהייתה לי דלילות בפנים, חסר הנפח. והטיפול הוא כמובן בהתאם. ברגע שחסר נפח, מחזירים את הנפח.

מנחה: ואיך באמת מחזירים את הנפח?

ד"ר הולנדר: אז ככה, הדרך הטובה ביותר זה על ידי שומן עצמי ותאי גזע. את השומן עצמי אנחנו לוקחים מאזור שיש לנו ריכוז של שומן בגוף, בדרך כלל זה בטן תחתונה או ירך פנימית, או מותניים, אפשר למצוא כמהCC  של שומן.

מנחה: אז זהו, מדובר בכזו כמות קטנה שזה לא פתאום יהיה שם איזה בור או חור.

ד"ר הולנדר: נכון, גם אצל רזות בדרך כלל אפשר למצוא. השומן עובר תהליך של סינון ואת השומן אני מחזירה ומפסלת בדיוק באזור שחסר, באזור של הלחיים. לעיתים, הבעיה היא לא של חסר שומן אלא של צניחה של השומן כלפי מטה.

מנחה:  אז איך פה את מטפלת בעניין?

ד"ר הולנדר: אז כאן, מה שאמרנו את אותו מבחן שפשוט צריך לנייד אותו כלפי מעלה, על ידי חתך קטן שעושים בקו הריסים באזור עפעף תחתון, אני מפרידה את העור ונכנסת לאיזור כיסי השומן ופשוט מניידת אותו כלפי מעלה. מקפלת אותו על עצמו ותופרת, בדיוק כפי שזה נשמע.

מנחה: ממש ככה פשוט, ואת תופרת את זה.

ד"ר הולנדר: ממש ככה, מקפלת אותו ומניידת את המלאות כלפי מעלה באזור החסר. באזור האנטומי שבו היה אמור להיות השומן.

מנחה: וכמה זמן זה יחזיק מעמד הסופלה במקום החדש שתפרת אותו?

ד"ר הולנדר: שנים רבות, שנים רבות. עכשיו בכל מקרה, ההמלצה שלי היא פעם בשנה להגיע לטיפול תחזוקה בכלל, בפנים. אנחנו לא רוצים להתדרדר, אנחנו לא רוצים ללכת רוורס אחרי שקיבלנו תוצאה שהיא טובה. אז מומלץ לעשות טיפול תחזוקה אחת לשנה על מנת להישאר כל הזמן גבוה בתוצאה מיטבית.

מנחה: כמה זמן ההחלמה מהדברים האלה?

ד"ר הולנדר: הטיפול בדרך כלל מתבצע בהרדמה מקומית, אלא לחששניות שרוצות הרדמה כללית. הפרוצדורה היא מאוד פשוטה, מאוד קלה, אפשר לעשות אותה אפילו מרפאתית ולכן ההחלמה היא בהתאם. על פי רוב החלמת סוף שבוע היא מספקת. כלומר יש בין חמישה-שישה ימים שיש קצת שטפי דם באיזור המטופל, ונפיחות מסוימת ולאחר מכן אפשר לחזור לפעילות מלאה.

מנחה: והתוצאה הסופית מתי היא מתקבעת?

ד"ר הולנדר: לוקח לאזור עד שהוא בדיוק מתמזג עם הרקמה, לוקח עד כחודש, עד שזה מתיישב. אבל זו לא תקופה שאת מוגבלת מבחינת פעילות, ניתן לחזור לפעילות מלאה, ההרגשה הכללית היא כמובן טובה והתוצאה פשוט הולכת ומשתבחת מיום ליום.

מנחה: ואז פשוט אומרים לאישה: אוי את נראית נהדר, ולא יודעים מה עשו שם. ולא רואים.

ד"ר הולנדר: ממש ככה.

מנחה: טוב, תודה רבה יקירתי.

 

מתעניינים בפיסול פנים או בטיפול בוטוקס? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל