ניתוח פלסטי לריענון המראה בגיל 60 פלוס – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוח פלסטי לריענון המראה בגיל 60 פלוס

אנשים רבים פונים לניתוחים פלסטיים בגיל מבוגר כדי להתאים את המראה שלהם להרגשה שלהם, וכדי שמראה הפנים ישקף את האנרגיה ואת החיוניות שלהם. אנשים רבים בגיל 50, 60, 70 ואפילו 80, בעלי בריאות תקינה מחפשים להתאים את מראה הפנים והגוף להרגשה שלהם, וחלקם גם מוכנים להשקיע ולעבור ניתוח פלסטי כדי להשיג את המטרה הזו.

על פי האגודה האמריקנית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בשנת 2014 יותר ממיליון ניתוחים פלסטיים ואסתטיים בוצעו במטופלים בני 65 ומעלה. מספר זה גדל ב-63% בהשוואה לשנת 2009, ובכמעט 320% בהשוואה לשנת 2000.
אמנם נרשמה עלייה במספר הניתוחים והטיפולים שעברו כל קבוצות הגיל מעל 18, אבל מטופלים בגיל 65 ומעלה הם הקבוצה היחידה שחוותה צמיחה מתמדת בנתח השוק מאז שנת 2005. קבוצת גיל זו מרכיבה 10.4% מכלל הניתוחים שבוצעו בשנת 2014, לעומת 4.6% שהיוו בשנת 2005.

אין זה מפתיע שהניתוחים הפופולריים ביותר בקרב מטופלים מבוגרים קשורים למראה הפנים כמו מתיחת פנים והרמת עפעפיים. לעתים קרובות הצערת מראה הפנים עולה בקנה אחד עם טיפולי גוף שונים כמו הגדלת חזה, שאיבת שומן ומתיחת בטן. לא רק נשים מגיעות לטיפולים אלו, אלא גם גברים רבים המעוניינים ליצור לעצמם מראה צעיר יותר התואם את האופי שלהם. בנוסף לניתוחים הפלסטיים, המטופלים אף עוברים טיפולים קוסמטיים כדוגמת טיפולי לייזר והזרקות שונות, לעתים בנפרד ולעתים בשילוב עם ניתוח פלסטי כדי לשפר את התוצאה.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל