החלמה מניתוח הגדלת חזה – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כל מה שצריך לדעת על החלמה מניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה נחשב לניתוח פלסטי שכיח יחסית, אולם כמו בכל הליך רפואי נדרשת תקופת החלמה ומנוחה עד שהגוף יוכל לחזור לשגרה. בימים הראשונים לאחר ניתוח הגדלת חזה, הצוות הרפואי עורך בדיקות מקיפות כדי להכין את המטופלות לקראת ההחלמה בבית ולתן להן את מלוא המידע בנושא.

החלמה מניתוח הגדלת חזה

על מה חשוב להקפיד בזמן ההחלמה מניתוח הגדלת חזה?

1. מנוחה רבה

בימים הראשונים שלאחר הניתוח חשוב להקפיד על מנוחה מלאה, ובמשך כחודשיים להימנע ממאמץ גופני. מנוחה רבה חיונית להתאוששות הגוף מההליך הרפואי ולקליטה טובה יותר של השתלים בגוף.

2. היגיינה

הטיפ הכי חשוב בהחלמה לאחר ניתוח הגדלת חזה הוא להקפיד יותר מתמיד על היגיינה ולשמור על סביבה סטרילית. לאחר הניתוח הגוף חלש יותר וחשוף  לזיהומים, ולכן חשוב להקפיד על סביבה סטרילית ונקייה, להרבות בשטיפת ידיים, ולגעת כמה שפחות באזור התפרים. בשלושת הימים הראשונים לאחר הניתוח יש להימנע ממקלחת, לאחר מכן אפשר לחזור להתקלח כרגיל ולהקפיד לסבן בעדינות את האזור המנותח.

3. קרם לחות

בנוסף לשמירה על ההיגיינה של האזור המנותח, מומלץ למרוח קרם לחות על השדיים באופן קבוע. שמירה על לחות העור תיטיב עם תוצאות הניתוח.

4. נטילת תרופות

אם קיבלת מרשם לאנטיביוטיקה או משככי כאבים, יש להקפיד ולנטול את התרופות לפי הנחיות הרופא, כדי להקל על הכאבים ולמנוע התפתחות זיהומים.

5. לבישת חזייה

לאחר הניתוח תקבלי חזיית ספורט חדשה ותצטרכי ללבוש אותה בימים הראשונים שלאחר הניתוח. חשוב להקפיד וללבוש את החזייה ואף לישון עמה כדי לתמוך בחזה ולשמור על תוצאות הניתוח לאורך זמן.

6. תנוחות השינה
כשלושה חודשים לאחר הניתוח יש להקפיד על שינה על הצד. אסור בתכלית האיסור לישון על הבטן כדי לא ליצור לחץ על השתלים.

7. חשיפה לשמש

אחרי הגדלת חזה יש נשים שרוצות ללבוש בגד ים ולהשוויץ בתוצאות הניתוח, אבל כדי להבטיח שמירה על התוצאות חשוב לא לחשוף את האזור לשמש לפחות כחודשיים לאחר הניתוח. לאחר מכן יש להקפיד על מקדם הגנה גבוה באזור רגיש זה.

תקופת ההחלמה מניתוח הגדלת חזה משתנה בין אישה ואישה, וכן עוצמת הכאבים. במשך אותה תקופת נדרשת מנוחה והקפדה על כל ההנחיות הנ"ל כדי לעזור לשתלים להיקלט, לזרז את התאוששות הגוף מהניתוח וליהנות מתוצאות הניתוח בלי סיבוכים מיותרים.

לשאלות נוספות על ניתוח הגדלת חזה ועל ההחלמה ממנו אתן מוזמנות ליצור קשר עם המרפאה.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל