ניתוחים פלסטיים לפני חתונות - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוחים פלסטיים לפני חתונות

 

מנחה: שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית.

ד"ר הולנדר: אהלן.

מנחה: אנחנו מדברים על חתונות היום. חתונה זה לא רק עניין של כלה, זה עניין של הסבתא, אמא, דודה וכל המשפחה מתגייסת למען מטרה אחת: להיות יפים בערב אחד.

ד"ר הולנדר: נכון. המסיבה של כולם.

מנחה: אז מה האמא צריכה לעשות? מה החמה צריכה לעשות? איך הן צריכות להיראות טוב בערב הגדול? והן לא בנות 16 ולא 25.

ד"ר הולנדר: נכון. אז כמו שאת יודעת, זה לא צריכה – זה רוצה. זה בעיקר האמא, האמא של החתן, האמא של הכלה. לפעמים גם יש איזו סבתא נורא קרובה, דודה נורא קרובה או אחות.

מנחה: יש גם סבתות צעירות כאלה שמחתנות.

ד"ר הולנדר: נכון, לגמרי. אז באמת כולם רוצים להיראות יותר טוב. זה לא שפעם לא רצו, אבל עכשיו זה כמו מן קש כזה שיש הזדמנות, הנה עכשיו יש לנו הזדמנות לתאריך הזה להתכוונן ובעצם להוציא לפועל את כל אותן תכניות שהיו לנו תמיד.

מנחה: ואז אנחנו חוזרים להתחלה שמזמינים את האולם, ישר.

ד"ר הולנדר: נכון, לא לדחות את זה לרגע האחרון כי באמת מגיעים אליי לפעמים ממש בדקה התשעים: יש לי בשבוע הבא אני מחתנת את הבת, מה אני יכולה לעשות לעור הפנים.

מנחה: זה פחות מוצלח.

ד"ר הולנדר: פחות מוצלח ובאמת כדאי להיערך מראש, וככל שאנחנו נערכים מראש אנחנו יכולים להגיע לתוצאה שהיא יותר נכונה, יותר טובה ויותר מדויקת.

מנחה: אז מה הפתרון שלך?

ד"ר הולנדר: תלוי מה אנחנו רוצים להשיג, תלוי באיזה מצב אנחנו נמצאים.

מנחה: להיות יפות.

ד"ר הולנדר: זה ברור לגמרי. אבל את יודעת, היופי הוא בעיני המתבונן, והשאלה מה אנחנו רוצים להשיג ובאיזה מצב אנחנו נמצאים. כל אחד מצוי במקום אחר גם מבחינת הפיזיולוגיה של ההתבגרות שלו וגם מבחינת מה שהוא מוכן לעשות בשביל להשתפר.

מנחה: אנחנו רוצים תוצאה טובה בלי ניתוח.

ד"ר הולנדר: בדיוק. אז אנחנו היום התכנסנו להגיד את אותם פיתרונות שהם לא כירורגיים, ובעצם הבשורה היא שהיום יש לנו את פיסול הפנים. פיסול פנים זה בעצם מתיחת פנים ללא ניתוח. זה תהליך שמצעיר את המראה באמצעים שהם לא כירורגיים.

מנחה: מילויים.

ד"ר הולנדר: סוגים של מילויים. היום בעצם בשביל להבין מה עומד מאחורי זה, אני צריכים להבין מה קורה עם ההתבגרות. מגיעות אליי המון ואומרות: קרה לי משהו בפנים, אין את החיוניות, אין את הרעננות, אנשים אומרים שאני כבר לא נראית מספיק צעירה, אבל אני עוד לא בניתוח אין לי ממש הרבה עודפים, אני בעצמי לא יודעת מה קרה לי, מה קרה לפנים?

מנחה: לפעמים גם אין קמטים.

ד"ר הולנדר: ולפעמים אין קמטים כי כמו שאת יודעת לא כל סוג עור מייצר קמטים. אז מה קרה לנו, מה גרם להתבגרות? בעצם יש לנו שלושה דברים עיקריים שקורים לנו, ארבעה נגיד: דבר אחד זה המסגרת. מסגרת הפנים מיטשטשת. ברגע שהמסגרת מיטשטשת אנחנו נראים יותר מבוגרים.
דבר שני זה הנפחים. הנפחים שמאבדים את המיקום האנטומי שלהם ונודדים כלפי מטה. והנפחים הם קריטיים קריטיים למראה צעיר ורענן. כמובן נפחים שיהיו ממוקמים אנטומית נכון.

מנחה: הנפחים זה גם עניין שקורה בגילאים יחסית צעירים, זה לא בגילאים מבוגרים.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. אנחנו מדברים על תחילת–אמצע שנות הארבעים, כבר יש לנו תהליך של ספיגה של נפחים ונדידה שלהם כלפי מטה עם הגרביטציה. אם ניקח לדוגמא את היחידה האסתטית של הלחי, שברגע שהיא ממוקמת נכון ומדויק, אז אנחנו נראים כל כך צעיר, כל כך רענן עם המלאות הזאת שהיא חיונית למראה הטוב. בעצם עם השנים היא גם נספגת, גם מתרוקנת וגם נודדת כלפי מטה. תהליך הנדידה הזה יוצר מראה מבוגר, יוצר שקעים מתחת לעיניים, יוצר קפל פה, יוצר את הבולדוגים.
מה עושים? קודם כל צריך בעצם להחזיר את אותה מסגרת למקום. מסגרת פנים זה גובה נכון של גבה, זה לחי שמוגדרת וזה קו לסת. ברגע שיש לנו את שלוש הנ"צ האלה ממוקמים נכון, כבר ניראה יותר טוב.

מנחה: אז מה ממלאים?

ד"ר הולנדר: דבר שני, זה החדרה של הנפחים למקום הנכון.

מנחה: עם חומצה היאלורונית?

ד"ר הולנדר: החדרה של הנפחים היא צריכה להתאים לכל אותן שכבות של הפנים שנספגות. ההחדרה היא מתבצעת על ידי מגוון של חומרי מילוי. אם זה שומן עצמי שאני לוקחת מאיזורים שבהם יש לנו עודף בגוף, בדרך כלל בטן תחתונה או ירכיים. השומן עובר איזשהו תהליך של סינון וריכוז ואני מחזירה אותם לאותם איזורים של חסר.
אם זה עם חומצות היאלורוניות, קולגן, אם צריך כמה נגיעות של בוטוקס על מנת להחליק קמטים. כי בעצם אנחנו היום הרבה פחות מדברים על הקמט, אנחנו מבינים שהקמט הוא הרבה פחות חשוב. מצד שני אנחנו לא מתעלמים ממנו, גם לו צריך לתת את הדעת.
בעצם הפיסול הוא תהליך שמטפל בכל האמצעים האפשריים מבחינה שמרנית.

מנחה: אנחנו רואים תמונות של לפני ואחרי.

ד"ר הולנדר: נכון. זאת גברת שהגיעה אליי בעצם הפריע לה קמטוט, זה מה שמצחיק, הפריע לה קמטוט שנמצא באזור התחתון של הלחי ובעצם היא לא הבינה מה מפריע לה. היא חשבה שבו טמון האוצר. ובעצם הוא בכלל לא היה העניין. בעצם מה שהיה חשוב, מה שהיה הדבר הדומיננטי אצלה, הוא כמו שאנחנו רואים, איבוד של נפחים. ברגע שהחזרתי לה את הנפח בצורה מדויקת ונכונה, אז המראה השתפר בצורה מאוד משמעותית ובצורה מאוד מאוד טבעית.
אחד הדברים הכי משמעותיים בכל התהליך הזה, זה שהוא יהיה טבעי.

מנחה: זה הכי חשוב בכל התהליכים מהסוג הזה.

ד"ר הולנדר: נכון. מאוד חשוב לחדד את זה שפיסול פנים זה תהליך. זה לא זבנג וגמרנו, זה לא תהליך אחד שבו את באה ומתלבשת על הפנים ועושה את כל התהליך. זה תהליך שנבנה בשלבים, בהדרגה, נדבך על נדבך עד שאנחנו מקבלים את התוצאה הסופית, הנכונה והמדויקת.

מנחה: אז אנחנו חוזרים להתחלה. צריך להתחיל את זה כמה שיותר מוקדם כשרואים רק את הניצנים של האיבוד נפחים, ובאמת כשמקבלים את הצעת הנישואין, להתחיל בטיפול.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד.

מנחה: תודה רבה לך, ד"ר ליאורה הולנדר.

ד"ר הולנדר: בשמחה.

מתעניינות בטיפולים אסתטיים לקראת החתונה? אתן מוזמנות ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל