ניתוחים פלסטיים כדי להתקבל לאתר היכרויות - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוחים פלסטיים כדי להתקבל לאתר היכרויות

מה אנשים מוכנים לעשות כדי למצוא אהבה ברשת? לפי דיווחים באינטרנט, אנשים רבים ברחבי העולם עברו ניתוחים פלסטיים כדי להתקבל לאתר ההיכרויות האליטיסטי Beautiful People, המתגאה במאגר הרווקים האטרקטיבים ביותר ברשת.

האתר עלה לאוויר ב-2003, ומאז נדחו יותר מ-7.5 מיליון מועמדים כי לא עמדו בסטנדרטי היופי הקפדניים של האתר. תהליך השיפוט הוא כזה: 80,000 המשתמשים הרשומים באתר צריכים להכריע בתוך 48 שעות אם הנרשמים החדשים נאים דיים להתקבל לאתר.

מכיוון שמועמדים שנדחו יכולים לחזור ולהירשם לאתר בלי כל מגבלה, מועמדים רבים מנסים את מזלם שוב ושוב. לפי דברי מנהל האתר, בערך רבע מהמועמדים הדחויים חוזרים ונרשמים לאתר, ויש כאלה שנרשמו אפילו עשרות פעמים. בין הרשמה להרשמה היו מועמדים שעברו מטרמופוזות קיצוניות, בין היתר באמצעות ניתוחים פלסטיים כמו ניתוחי אף ושאיבת שומן, טיפולי שיניים אסתטיים, דיאטות כסאח ומשטרי כושר, רק כדי להצטרף למאגר החברים באתר. האתר אף משדך בין מועמדים לאתר לבין יועצי יופי, מאפרים, דיאטנים וסטיילסטים, כדי לעזור להם לשפר את המראה החיצוני ולהתקבל לאתר, ומנהל האתר מספר שבעקבות השירות הזה, בשנה האחרונה הייתה עלייה במספר המתקבלים לאתר בניסיון השני.

ניתוחים פלסטיים לגברים

תמונה: beautifulpeople.com

מבקרי האתר טוענים שהוא שטחי ומתמקד אך ורק במראה חיצוני ולא על אינטילגנציה, אישיות וכשרונות, ומפקפקים באיכות הקשרים הזוגיים שייווצרו בין חברי האתר. אבל המתקבלים החדשים לאתר מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהשינוי באיכות החיים. מועמדת אחת מפולין סיפרה שבעקבות הדחייה התחילה בדיאטה ובאימוץ אורח חיים פעיל, כולל רכיבה על אופניים, שחייה ושיעורי זומבה, הורידה 8 ק"ג ממשקלה בתוך שנה ונעשתה מעודדת ודוגמנית צילום. מועמד אחר, סטודנט מגרמניה, סיפר שאחרי אינספור דחיות החליט להחזיר את הביטחון העצמי והתחיל להתאמן בחדר כושר שבעה ימים בשבוע. כיום הוא נהנה מהשינוי ומתשומת הלב שהוא מקבל מבנות המין השני.

מנהל האתר הודף את הטענות שלפיהן זהו אתר היכרויות אכזרי שמקפח אנשים מאותגרים מבחינה אסתטית. "אנחנו רוצים לעודד אנשים לשפר את עצמם", הוא אומר. "לפעמים זה מסתכם בליישר את השיניים, לרסן את התיאבון, לטפח את עצמך בהקפדה רבה יותר ולבקר בחדר כושר".

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל