ניתוח פלסטי בפנים לגברים - כל מה שחשוב לדעת - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

ניתוחים פלסטיים בפנים לגברים

מנחה: אנחנו אומרים שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית, ואנחנו מדברים על ניתוחי פנים לגברים דווקא.

 

מנחה: מה ההבדל בין ניתוחים פלסטיים לגברים ונשים, אי אפשר לדבר עליהם ביחד? יש הבדל?

ד"ר הולנדר: היום באמת הגברים הם צרכני אסתטיקה לא פחות מהנשים. אם בעבר עיקר המטופלים האסתטיים היו בעיקר שחקני קולנוע, שחקני תיאטרון, מגישי תוכניות טלוויזיה, כל הסלבס למיניהן, אז היום אנחנו רואים שזה גם בעצם פולש לכל שכבות האוכלוסיה. אנחנו רואים יותר אנשי הייטק, עורכי דין ומנכ"לים של חברות ובכלל עמך.

מנחה: תוחלת החיים עולה וכולם רוצים להיראות טוב גם בגיל מבוגר.

ד"ר הולנדר: בדיוק. אנשים מבינים שהרושם הראשון הוא מאוד חשוב והאסתטיקה מאוד חשובה, הגברים הבינו את זה גם וגם עושים טיפול. אם בעבר רוב המטופלות היו נשים, היום אנחנו כמעט בשוויון. יש לנו אחוז מאוד מאוד גבוה של גברים שעולה בהתמדה.

מנחה: מבנה העור של גברים הוא שונה מעט משל נשים, נכון? העור שלנו יותר עבה.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. העור יותר עבה, שזה יתרון. ואני חייבת להתייחס למה שאפרת שאלה: למה בעצם אנחנו מבדילים בין גברים ונשים? כי בעצם מבנה הפנים של הגבר ושל האישה הוא שונה מאוד, וכשאנחנו באים להצעיר אותו אנחנו חייבים לקחת את זה בחשבון. אצל גבר, על מנת שהוא ייראה צעיר, מאוד מאוד חשוב שנגדיר את המסגרת של הפנים. מסגרת של פנים זה גובה תקין של גבה, זה הגדרה של לחי וקו לסת.

מנחה: תראי איך היא מסתכלת, בודקת אם יש לי מסגרת.

ד"ר הולנדר: נכון. עכשיו מסגרת היא הרבה יותר משמעותית מאשר קצת קמט אצל גבר. ברגע שנגדיר את מסגרת הפנים, אוטומטית אותו גבר יראה צעיר יותר.

מנחה: מה זה אומר להגדיר את המסגרת? למשל, כאן, את הקו הזה?

ד"ר הולנדר: בין היתר. קח לדוגמה את היחידה האסתטית של העין. היחידה האסתטית של כל ארובת העין, אצל גבר לדוגמה הגובה והמיקום של הגבה הוא שונה מהגובה של הגבה אצל אישה.
אצל האישה הגבה צריכה להיות ממוקמת כחצי סנטימטר עד סנטימטר מעל ארובת העין. אצל גבר הגבה צריכה להיות בדיוק על ארובת העין.

מנחה: זה מדע מדויק.

ד"ר הולנדר: בהחלט. אם אנחנו ממקמים אותה גבוה מדי, הוא יראה מופתע, זה ייראה מאוד מאוד לא טבעי. גם צורת הגבה היא שונה בין גבר לאישה. הזווית הצדדית של הגבה אצל אישה צריכה להיות מעט גבוהה יותר מאשר הזווית המרכזית, ואצל הגבר המבנה של הגבה הוא שונה. המרחקים בין הגבה לעפעף עליון הם שונים בין אישה לגבר.
כשאנחנו באים לטפל אנחנו צריכים להיות נורא מודעים לזה על מנת שלא ניצור לגבר, חס וחלילה, מראה נשי.

מנחה: כמובן.

ד"ר הולנדר: אותו דבר קו הלסת ששאלת. קו לסת אצל גבר צריך להיות הרבה יותר מחודד, ויותר מרובע מאשר אצל אישה. אצל אישה הקווים יותר עגולים. אותו דבר גם עצמות הלחי, הן יותר חדות. כל הקווים אצל גברים הם חדים יותר ואצל נשים הם יותר עגולים, יותר רכים.

מנחה: נניח גבר בן 60 שרוצה ניתוח פנים, אני תוהה איפה עושים את החתכים כי השיער שלהם לא מכסה?

ד"ר הולנדר: נכון. זה מביא אותנו למה שמאפיין את הגברים, למה שהם רוצים, למול הנשים. גברים מאוד לא אוהבים צלקות. גם נשים לא אוהבות צלקות, אבל נשים, כמו חלק מהדברים, הן מקבלות את זה. גברים לא אוהבים צלקות ולכן ההתפלגות של הניתוחים היא מעט שונה.
גברים גם לא אוהבים תקופת החלמה ממושכת וגברים גם לא אוהבים ששואלים אותם מה עשיתי. הם אוהבים שזה הכול טבעי.
לכן, בדיוק בשביל הדברים האלה, נולד הנושא של פיסול הפנים לגבר. פיסול פנים זה מתיחת פנים ללא ניתוח. ברגע שזה ללא ניתוח אז גם אין צלקות. גם גברים מאבדים נפח עם הגיל, גם גברים, מטשטשת להם המסגרת כמו שהגדרנו. כאן על ידי החדרה של נפחים בתהליך מדורג, הדגשה של המסגרת, אנחנו בעצם מצעירים את המראה.

 מתעניין בניתוח פנים? אפשר ליצור אתי קשר דרך האתר, המייל office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 ונתאם פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.<

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל