מתיחת פנים או פיסול פנים: השוואה – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מתיחת פנים או פיסול פנים: השוואה


בימינו ברור שיש קשר בין איך שאנחנו מרגישים לבין איך שאנחנו נראים. כשאנחנו מרגישים טוב – אנחנו גם נראים טוב. הפנים הם החלון שלנו לעולם,  ואם מראה הפנים שלנו איבד מרעננותו במרוצת הזמן והשנים, יש דרכים שיעזרו להשיב את המראה הצעיר והטבעי. כדי לעזור לכם להכיר את טיפולי הפנים העומדים בפניכם, הכנו לכם השוואה בין שתי שיטות טיפול: האחת היא מתיחת פנים, והשנייה היא פיסול פנים.

 מתיחת פנים - פיסול פנים

מה היא מתיחת פנים?
מתיחת הפנים היא ניתוח שמטרתו לסלק עודפי עור ועודפי שומן שהצטברו באזור הפנים,
והם היוצרים למעשה את המראה הבוגר. בשנים עברו, ניתוחי הפנים היו ניתוחים פולשניים וגדולים, וכללו חתכים ארוכים שהשאירו לאחר מכן צלקות שמיד הסגירו את דבר הניתוח. ד"ר הולנדר, כאישה שרגישה למראה האסתטי של הפנים, דוגלת בשיטה המאפשרת ניתוח בפולשנות מינימלית בדרך של ניתוחי פנים ממוקדים Minimal Invasive Surgery)). ניתוחים בשיטה זו מאפשרים להשיג תוצאות טבעיות יותר ומדויקות יותר תוך שמירה על מימיקת הפנים הטבעית והתאמה לנתונים הפיזיים של כל מטופל ומטופל.

מה הוא פיסול פנים?
פיסול פנים היא טכניקה שמטרתה להשיב את הנפחים שאבדו באזור הפנים, והיא כוללת טיפול ממוקד בקמטוטים ובמרקם העור במטרה להצעיר את עור הפנים. היתרון העיקרי בטכניקת פיסול פנים הוא שהיא נעשית ללא התערבות ניתוחית כלל, וכך ניתן לשמר את מסגרת הפנים הטבעית, ללא פעולה כירורגית וללא צלקות.

זמני ההחלמה במתיחת פנים ובפיסול פנים
לאחר ניתוח פנים, זמן ההחלמה יכול להימשך בין כמה ימים בודדים ועד שבועיים, תלוי בהיקף הניתוח. ההחלמה מתרכזת בעיקר בירידת הנפיחות באזורים שנותחו, והמטופל אמור לחוש בטוב, ללא כאבים או מגבלות גופניות. ניתן לחזור לפעילות גופנית קלה או "ביתית" תוך יומיים, ולפעילות ספורטיבית תוך חודש. במקרה של פיסול פנים, התהליך נעשה במרפאה, ולאחר מכן אפשר להמשיך בכל פעילות באופן רגיל.

פיסול פנים ומתיחת פנים – למה לבחור אם אפשר לשלב?
ד"ר הולנדר מסבירה כי שתי שיטות הטיפול הן פעולות המשלימות זו את זו, ושילוב נכון המותאם לצרכיו של המטופל, יביא לתוצאות טובות יותר במראה הפנים. פיסול הפנים מטפל בהשבת הנפח שאבד, כתוצאה מדלדול כיסי השומן והשינויים בעור, ואילו ניתוח הפנים מסיר את עודפי העור והשומן. החיסרון בטיפול במתיחת פנים בלבד הוא מתיחת יתר, שעלולה לגרום למראה לא אסתטי. בשילוב מתיחת פנים יחד עם פיסול פנים, חלק מהמתיחה מתבצע "מבפנים", וכך מתקבל מראה מאוזן וטבעי הנשמר לאורך זמן.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל