מהו פיסול פנים? - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מהו פיסול פנים?

מנחה: אנחנו נגיד שלום לד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. היום באת לדבר איתנו על פיסול פנים. אז מה זה הדבר הזה, פיסול פנים?

ד"ר הולנדר: פיסול פנים זוהי בעצם טכניקה חדשה של מתיחת פנים ללא ניתוח.

 

ד"ר הולנדר: בשביל להבין מה זה, קודם צריך להבין מה קורה לגוף עם תהליך ההתבגרות, ההזדקנות. בעבר חשבו שהכי חשוב זה הקמט. היה קצת קמט – מתחו, עוד קצת קמט – מתחו, מתחו, מתחו. התוצאה שהייתה מתקבלת היא הנשים האלה, המתוחות מתוחות בלי אף קמט בפנים.

כשאת היית מסתכלת עליהן וזה לא היה נראה כמו כלום, זה לא היה הן ומצד שני זה לא היה נראה לא צעיר, ולא רענן. הנשים המתוחות האלה נראו מבוגרות.

מנחה: מבוגרות ומשונות בעיקר.

ד"ר הולנדר: נכון. אז אם ככה, מה בעצם גורם למראה הצעיר והרענן? היום אנחנו מבינים שהקמט הוא פחות חשוב. מה בעצם חשוב? מה נותן לנו את המראה הצעיר והרענן? יש שני דברים חשובים דבר אחד זה הגדרה של מסגרת של פנים, ודבר שני זה נפחים בפנים.

מנחה: Fat means young, שומן פירושו צעיר. השומן התת עורי בפנים, וזה הרגע שהשמנמודות יש להן יתרון על הרזות.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד ומדויק. את מכירה את הבקלעך הילדותיים שרק רוצים לתפוס? שעושה את הרך, את העגול, את הצעיר.

מנחה: זה נכון, Baby face, זה בדיוק הסיפור.

ד"ר הולנדר: נכון. הנפח הנכון במקום הנכון נותן את המראה הצעיר. והנפח הוא הרבה יותר משמעותי מעוד קצת קמט או פחות קצת קמט.
מסגרת של פנים זה שלושה אלמנטים: זה גובה נכון של גבה, זה לחי שמוגדרת נכון וזה קו לסת. ברגע שיש לנו מסגרת שמוגדרת עם נפחים נכונים שממוקמים אנטומית, נראים יותר צעירים וזה לא משנה אם יש קצת קמט. להפך, קצת קמט זה חיוניות, זה vitality, זה נכון וזה מותר.

אם מסתכלים על בחורות צעירות באמצע שנות העשרים, הן מחייכות ויש להן מלא קמטים, אז מה מישהו חושב שהן מבוגרות? ממש לא, להפך. ומזה בעצם התפתחה ההבנה שבבסיס שלה עומד תהליך פיסול הפנים.

מנחה: אוקיי, אז עם מה את מפסלת אותם?

ד"ר הולנדר: אז עם הגיל יש לנו ספיגה של כל שכבות העור. העור הוא כמו בצל. יש לנו את האפידרמיס, דרמיס, תת עור, שריר, והכל נספג כל השכבות ואז אנחנו מאבדים נפח. אני בעצם מחזירה נפחים לכל שכבה על פי הצורך ועל פי המרקם שלה. בעצם אני מטפלת בכל אחת מהשכבות בהתאמה.

מנחה: אז את פשוט יודעת מה לעשות לפי כמה חסר שם בעצם, לפי העין.

ד"ר הולנדר: נכון, וכאן נכנס הנושא של עד כמה חשובה האבחנה. הרי כל אישה מתבגרת בצורה שונה ולכל אחת יש את המבנה פנים שלה, ולכן מאוד חשוב לעשות אבחנה אישית.

מנחה: את נקודות התורפה שלה.

ד"ר הולנדר: את נקודות התורפה שהן מסגירות גיל המתבגרות ראשונות ועושות בפנים את המראה המבוגר.

מנחה: אני רק אשאל אותך, פיסול הפנים הזה דוחה או מבטל ניתוח מתיחת פנים?

ד"ר הולנדר: זו שאלה מצוינת. אז דבר ראשון, הוא דוחה. הוא בהחלט דוחה שנים רבות. ברגע שמתוחזקים כמו שצריך, הפיסול הוא הרי משמר, יש לו תהליך שימורי של הפנים, זה דוחה ניתוח בשנים רבות. עכשיו, לפעמים צריך ניתוח קטנטן להשלמה, הניתוח הוא הרבה יותר קל והרבה יותר פשוט. על ידי הסרת עור קטנה אנחנו מקבלים תוצאה שהיא מתאימה והרבה יותר טבעית.

מנחה: עם איזה חומרים את עושה את הפיסול הזה?

ד"ר הולנדר: לכל אזור בפנים יש את החומרים המתאימים לו. לדוגמה, להגדרה של הלחי אני משתמשת עם שומן עצמי שאני לוקחת מאיזור אחר בגוף, אם זה מבטן תחתונה, מירכיים. וזה נותן לנו את המלאות לאזור של הלחי. בעומק אני משתמשת בחומרי מילוי שהם סמיכים מאוד.

מנחה: מה זה בעומק?

ד"ר הולנדר: בעומק זה בשכבה של התת-עור, של ההיפודרמיס.

מנחה:  מתחת לשומן את מדברת, או באזור אחר?

ד"ר הולנדר: זה בשכבה של השומן העמוקה, את משתמשת בחומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית סמיכים מאוד שהם ממש במרקם של עצם, והם מאפשרים הרמה של הלחי, ממש מאפשרים חיטוב.

מנחה: וכמה זמן זה מחזיק מעמד החומר הסמיך הזה, לפני שהוא נספג ונמוג?

ד"ר הולנדר: כל החומרים הם ארוכי טווח ומחזיקים שנים רבות.

מנחה: תגדירי.

ד"ר הולנדר: אני טוענת שנכון לעשות תחזוקה. תחזוקה אחת לשנה. היות ואחרי שאנחנו מקבלים את התוצאה ואנחנו אוהבים אותה, אין לנו שום עניין ללכת רוורס ולחזור אחורה למצב הבסיסי. אנחנו רוצים שהתוצאה תשתמר כמו שהיא במיטבה. ולכן אחת לשנה תחזוקה קלילה.

מנחה: כמה זמן אורכת ההחלמה מהדברים האלה?

ד"ר הולנדר: אין צורך בתקופת החלמה. פיסול הפנים הוא תהליך שאני בונה אותו בהדרגה וכל מפגש הוא בעצם משתלב בשגרת החיים. לא צריך לקחת חופש, לא צריך לשבת בבית עם החלמה.

מתעניינים בפיסול פנים? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 .

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל