לפני ניתוח מיני צוואר - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

לפני ניתוח להצערת עור הצוואר

ד"ר ליאורה הולנדר מתארחת בתכנית "לחיות טוב" עם דוגמנית העבר חני פרי. חני מתכננת לעבור ניתוח צוואר ממוקד בשיטת הבננה, שמטרתו למתוח את הצוואר ולחטב אותו.

 

מנחה: אנחנו בענייני יופי, אבל כמה פעמים אתם פוגשים את זה שגם מוכן לבוא, להיחשף ולהגיד: מחר–מחרתיים אני הולך לעשות ניתוח פנים, לשנות. בדרך כלל אנשים רוצים שזה יהיה בסוף שבוע, שהם יחזרו לעבודה כאילו לא קרה כלום. והם מגיעים עם הכובע ומשקפי השמש לקליניקה של ד"ר הולנדר.

חני פרי, מי שהייתה דוגמנית מאוד מאוד נחשקת ועדיין אישה נחשקת, רק שפחות דוגמנית היום, נמצאת אתנו כאן, שלום לך.

חני: שלום.

מנחה: ואת בחרת היום להיחשף ולהגיד: מחר אני עושה ניתוח.

חני: האמת היא שאני תמיד נחשפת כי אני חושבת שזה אחד הזרזים לאנשים שמפחדים. כי כשאתה לא יודע לקראת מה אתה הולך, אז אתה מפחד. עכשיו, אני יודעת לקראת מה אני הולכת. מפריע לי הצוואר המעצבן בגיל 60, הפנים נראות עוד בסדר.

מנחה: שזה לא יאומן דרך אגב, בוא ניתן קרדיט. שכולנו ניראה ככה בגיל 60. רגע מה עשית לפני?

חני: אז זהו. יש תחזוקה. מגיל 48 אני מתחזקת. ד"ר הולנדר, ד"ר דב קליין, הם "המתחזקים" במרכאות. כי חשוב. אם לא תתחזקי… זה כמו מכונית, אם לא תשימי דלק ומים ושמן, היא לא תיסע. היא תיראה מסכנה.

מנחה: הגיע הזמן להגיד שלום גם לד"ר ליאורה הולנדר, כירורגית פלסטית. מה את הולכת לעשות לחני מחר?

חני: ספרי קודם מה עשית.

ד"ר הולנדר: חני, ההיכרות בינינו היא כבר של שנים רבות. מה שעשינו לאחרונה, עשינו פיסול פנים עם שומן עצמי, וכמו שאפשר לראות הפנים של חני מדהימות, הכל נראה במקום בלי ניתוח.

מנחה: אפשר להגיד למי שיושב בבית ורואה אותנו דרך הטלוויזיה, ואנחנו רואים את זה פנים מול פנים, ואולי המחמאה הכי גדולה שאני יכול לתת לך זה שהיא לא נראית מנותחת.

ד"ר הולנדר: כי היא לא מנותחת. היא לא מנותחת. עד היום לא עשינו שום ניתוח, עד היום עשינו פיסול פנים.

חני: של עצמות הלחיים. מה קורה בעצם? ספרי להם איך השרירים נופלים.

ד"ר הולנדר: את יודעת. היא חיה את זה.

חני: כן אני חיה את זה. אני חיה את זה כי אני עוזרת לאנשים, אני מסבירה ושואלים אותי וזה חשוב לי. כי אנשים, הפחד הוא המרתיע שלהם. והיום זה בקטנה, אתה לא חייב להיכנס מתחת לסכין כדי להחזיר עטרה ליושנה לפנים. מה שקורה לנו: הכל נוחת. אז לוקחים טיפה מהשומנים שזה יתרון נהדר כי יש לנו קצת פה וקצת פה, אז לוקחים קצת. מזריקים לפנים ומה שזה עושה בעצם זה מחזיר את הנפח שאנחנו מאבדים.

ד"ר הולנדר: ואת המסגרת. מגדיר את המסגרת בצורה יותר נכונה. אבל היום הגענו למצב שהפנים אצל חני, אפשר לראות שהפנים שלה הן מדהימות והן נהדרות. אבל יש לנו איזשהו דיסקריפנס בין הפנים לצוואר. צוואר פחות טוב. אמנם חני אלופת הזוויות ויודעת לעשות ככה שלא כל כך יראו בצילום, אבל אם אנחנו משחררים את הצוואר אז ניתן לראות שהצוואר שלנו הוא רפוי.
יש בצוואר, יש לנו עודפי עור שניתן לראות שהם יושבים כאן. יש לנו את אותם גלגלים שיושבים באזור הזה והם בעצם מסגירי גיל.
ניתן לראות שקו הלסת של חני הוא לא קו לסת אחיד. יש לנו פה מה שנקרא ג'אולס, את אותם בולדוגים שחני קוראת להם.

מנחה: תדעי לך חני שאת אמיצה מאוד.
אני רק רוצה להגיד לד"ר הולנדר שיש לה יד טובה, היא יכולה להיות קוסמטיקאית.

ד"ר הולנדר: יש לנו כאן שריר באזור של הצוואר, והשריר הזה עם השנים הופך לרפוי מה שיוצר פה את אותם קישורים, אותם גידים באיזור הזה. כמובן שמאוד חשוב לסמן בדיוק היכן הם נופלים היות ואצל כל בן אדם הם ממקומים באיזור קצת שונה.

מנחה: מה את הולכת לעשות? עוד שבוע אנחנו נראה אותך אחרי, זה מרגש אותי. מה את הולכת לעשות? את הולכת לחתוך, לפתוח משהו?

ד"ר הולנדר: כן, היא הולכת לעשות ניתוח שנקרא מיני צוואר. היות והפנים אצלה טובות אין שום סיבה ושום היגיון שנפתח את כל הפנים על מנת לסדר את הצוואר. הניתוח הוא על ידי חתך קטן שמבוצע סביב תנוך האוזן.

מנחה: הבננה המפורסמת.

ד"ר הולנדר: הבננה המפורסמת, בדיוק. ודרך האיזור הזה שבו אני פותחת סביב תנוך האוזן ומאחורי האוזן, אני בעצם אוספת את כל העודפים כאן, את כל העודפים של הצוואר לקראת קו הלסת. כמובן שאצל חני אנחנו צריכים גם לשאוב כי יש פה פימה כזאת של עודף שומן. יש קצת מה לעשות.

מנחה: חני זוכרת שדגמנת לשער הזה?

חני: בוודאי, איטליה.

מנחה: לא ייאמן.

ד"ר הולנדר: אתה יודע מה שחשוב להדגיש שחני הייתה בעידן טרום פוטושופ. מה שאתה רואה זה מה שזה.

חני: אין תיקונים, אין הצרות. איפור אנחנו עשינו, שיער אנחנו עשינו אז. היום זה אחרת.

מנחה: אז את אומרת במקור הודית להורייך על הגנים המשובחים והיום זה לד"ר הולנדר.

חני: מתחזקים, ממשיכים את המסורת. למה צריך להיראות לא טוב בגיל 60?

מנחה: אין שום סיבה.

חני: יפה. למה?

מנחה: אני רוצה להגיד לך שהיה לי ויכוח מאוד מר עם אמא שלי שבוע שעבר, היא הגיעה לשמור על הילדה שלי והיה לנו ויכוח על העניין הזה. היא אמרה לי: חברה שלי עשתה ככה וככה, מה זה צריך להיות? סליחה אמא, שרה מחט היקרה, שום סיבה, שום סיבה להגיע לגיל 60 פלוס ולהגיד: זה מה שהטבע נתן. סליחה, אפשר להתנגד. כמו שאת מתאפרת, אפשר גם לעשות מילוי.

ד"ר הולנדר: היום הניתוחים הם הרבה יותר ידידותיים, זה לא מה שהיה פעם. פעם אישה שרצתה לשפר קצת את הצוואר, הייתה עושה את ניתוח הפנים הרדיקלי עם חתכים גדולים, עם תקופת החלמה ממושכת. עכשיו אנחנו עושים ניתוח שהוא מכוון אך ורק לבעיה של חני, אך ורק לבעיה הצווארית עם חתך שהוא קטן וטיפול אך ורק באזור של הצוואר.

מנחה: אני יכולה לבוא לראות את הניתוח? בא לי.

חני: מחר, בבוקר.

מנחה: אבל אנחנו רוצים לראות אותך פה בשבוע הבא, אחרי הניתוח.

חני: סבבה.

מנחה: ד"ר הולנדר, שלא ירעדו לך הידיים כי עכשיו זה כבר…

חני: קודם כל הידיים שלה לא רועדות. אני קוראת לה רוקמת התחרה. התפרים שלה, יש לי כמה חברות שעשו, אני ראיתי ניתוחים ואני מכירה רופאים, אין דבר כזה, אין חיות כאלה.

מנחה: בהצלחה בניתוח, מחר זה קורה.

חני: מחר בבוקר. עכשיו באתי מבדיקת דם, א.ק.ג., עשיתי הכל עכשיו בבוקר בשמונה וחצי.

מנחה: איזה כיף. בהצלחה.

מעוניינת לעבור ניתוח צוואר ממוקד? צרי עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל