מה את צריכה לדעת לפני ניתוח הגדלת חזה? ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

מה צריך לדעת לפני הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא לא ניתוח 'תיקון' קליל ומהיר, ולפני שתחליטי לעבור אותו, כדאי לנהוג בזהירות ולערוך מחקר מקדים. בכתבה הזו את תמצאי את כל מה שאת צריכה לדעת לפני שתעברי תחת סכין המנתחים, ואפילו לפני פגישת הייעוץ עם המנתח הפלסטי.

בקרי באתרים הנכונים
קבלת מידע מהאינטרנט הוא הליך פשוט וקל, אך המידע יכול להיות שטחי ולא מספק בייחוד בנוגע להליך רציני כמו ניתוח חזה או כל ניתוח כירורגי אחר.
אם נתקלת בכתבה חיובית במיוחד על הגדלת חזה או על המנתח הפלסטי שביצע אותה, קחי בחשבון שהמידע יכול להיות פרסומי ולאו דווקא דובר אמת. לכן מומלץ לבקר באתרים בטוחים וסמכותיים כדוגמת האתר של "האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית", שבו תוכלי למצוא מידע רב ואמין המקיף את כל נושאי הניתוחים הפלסטיים, וכן מידע על מנתחים פלסטיים החברים באיגוד.

מצאי רופא מהימן
לפני ניתוח הגדלת חזה מומלץ לערוך "סקר שוק" ולוודא שלמנתח בו את מעוניינת יש רקורד טוב של ניתוחים ותוצאות מוצלחות.
ברגע שמצאת רופא מוסמך ומנוסה, כדאי לשמור על דיאלוג פתוח עימו. ולוודא שהרצונות והציפיות שלך מתיישרים עם אלו של המנתח לאורך כל התהליך. בעת פגישת הייעוץ בקשי מהמנתח לראות תמונות של קודמות של עבודותיו. בנוסף, כדאי לבדוק גם את המרפאה, ולוודא שהיא אסתטית, נקייה ונעימה.

מה צריך לדעת לפני הגדלת חזה

אל תשכחי לדבר עם רופא המשפחה שלך כדי לקבל הפנייה לניתוח, וכן להתייעץ עמו לגבי הסיכונים שבניתוח לאור ההיסטוריה הבריאותית שלך.
כדאי לך לבדוק את כל הדברים הללו לעומק, משום שאין לבחור בקיצורי דרך כשמדובר בבריאות שלך ובמראה שלך.

הכירי את סוגי השתלים
ישנם כמה סוגי שתלים המשמשים להגדלת חזה, ועל המנתח לעבור אתך על הסוגים השונים הקיימים ולהסביר לך אילו שתלים הם המתאימים לך ביותר.
שתלים מלוחים – אלו הם שתלים המלאים במים מלוחים. את השתלים מכניסים לתוך החזה כאשר הם ריקים וממלאים אותם כאשר הם ממוקמים במקום המתאים.
שתלי סיליקון – מלאים בג'ל סיליקון. לעומת השתלים המלוחים, הם מגיעים מלאים, והג'ל אמור לחקות צורה ומרקם של רקמת שומן אנושית אמיתית.

תהליך ההחלמה
ודאי שיש אתך חבר/ה או בן/בת משפחה שיוכלו לקחת אותך הביתה ולספק תמיכה וטיפול. במהלך כל תהליך ההחלמה שמרי על קשר עם המנתח, ושתפי אותו בכל שאלה או בעיה.
חשוב שתדעי שתהליך החלמה מניתוח הוא אינדיבידואלי לכל אחד, לכן, לחלק לוקח יותר זמן להחלים באופן מלא ולחלק פחות.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל