כל מה שצריך לדעת על פיסול פנים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כל מה שצריך לדעת על פיסול פנים

מנחה: אנחנו מדברים על פיסול הפנים. אנחנו רוצים לדעת איך זה עובד, מה קודם למה? כי פיסול הפנים אמרנו, זה כולל גם מילויים וגם את המתיחה. איך עושים את זה, עם מה מתחילים?

 

 

 

מנחה: אני הסתכלתי כל האייטם הקודם על ד"ר הולנדר, ואמנם היא באה מהאסכולה המדעית, היא ד"ר לרפואה והיא מתמחה ברפואה פלסטית, אבל היא גם אישה והיא הסתכלה בעניין רב על העניין ועכשיו יהיה לה מה להגיד על עניין הפנים שלנו מהצד הזה גם.

ד"ר הולנדר: היום אנחנו בעצם מדברים על השילוב המנצח. במשך שנים, את יודעת, תמיד טיפלו בקמט, אנשים היו ברדיפה אובססיבית אחר העלמת הקמט. תמיד היו שואלים מה עושה מראה מבוגר, אז כולם היו תמימי דעים: זה מהקמטים. אין קמטים – נראים צעירים. ואז כל פעם היה קצת קמט – היו מותחים, קצת קמט – היו מותחים והיינו מקבלים מראה שהוא מראה מאוד מלאכותי. כולנו מכירים את הנשים האלה שהן מתוחות מתוחות ואין להם אף קמט.

מנחה: אין להן אף קמט ואין להן אף הבעה.

ד"ר הולנדר: נכון, אף הבעה, ויותר מזה, הן גם לא נראות צעירות. הן נראות מבוגרות, לא טבעי ולא צעיר. אז למה בעצם? אין להם קמטים.

מנחה: כי יש בריחה של הנפחים.

ד"ר הולנדר: נכון. כי חסר להם את הנפח בפנים. חסר להם את אותה רקמה רכה, את אותם כיסי שומן במיקום הנכון, מה שגורם למראה הצעיר. וברגע שאנחנו מתעלמים מהתוספת נפח במקום הנכון, אנחנו בעצם לא מייצרים משהו שהוא טבעי.

מנחה: אז הדבר הנכון הוא קודם לעשות מילוי בעצם?

ד"ר הולנדר: בעצם, קודם אנחנו צריכים להבין מה גורם למראה צעיר כשאנחנו מסתכלים על בן אדם. אז בעצם, יש לנו את מסגרת הפנים שהיא קריטית למראה טוב, מראה רענן. מסגרת הפנים מורכבת משלושה אלמנטים: גובה נכון של גבה, לחי שמוגדרת נכון וקו לסת שהוא אחיד. יחד עם זה, נפחים שממוקמים נכון במקום הנכון. ברגע שמסגרת הפנים מוגדרת ויש לנו נפח, העין שלנו הרבה יותר סלחנית לקצת קמט. לא מפריע קצת קמט וזה מותר. אז נשאלת השאלה, אוקיי, אז איך עושים את זה? הדבר המנצח זה בעצם השילוב. שילוב בין מתיחת פנים, אני לא אוהבת את הביטוי מתיחת פנים, סילוק עודפי עור. סילוק עודפי העור ופיסול פנים.

מנחה: זו הבחנה מאוד חשובה כי אנחנו לא מדברים על מתיחה מעבר למה שהיה בצעירותנו. החזרת עטרה ליושנה.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. לגמרי, וזה נורא חשוב.

מנחה: ביום שבת אני ראיתי חדשות, אני מניח שהרבה אנשים ראו, על חומרי מילוי לפנים ואני רציתי לשאול אותך בתור מומחית בתחום, איך אני יודע כשאני באה אלייך ומותר לי לשאול או חשוב שאני אשאל מהם חומרי המילוי שאת משתמשת בהם?

ד"ר הולנדר: מה זאת אומרת מותר? זה חובה לשאול וזה חובתו של כל אדם שעוסק בזה גם להציג. יש היום הסכמה מודעת, זה חלק בלתי נפרד מהטיפול.

מנחה: מנתח טוב לא יתעסק עם חומרים שהם לא מאושרים על ידי מכון הבריאות ויש להם תקן FDA וכן הלאה.

ד"ר הולנדר: אני רוצה להאמין שלא. אם אנחנו כבר הגענו לזה, אז בעצם מטופלות שואלות אותי: מה מתאים לי? יש היום בלבול אדיר. יש היום כל כך הרבה הצעות לדברים שבעצם משפרים את המראה, אם זה חומרי מילוי, אם זה טיפולים למיניהם ממצקים ומסדרים וניתוחים. ומטופלות מבולבלות. אז צריך כמובן לעשות הערכה לכל מטופלת ולראות מה מתאים לה.
ככל אצבע, איך אנחנו מתחילים? יש את המטופלות שמגיעות ועושות "טאק", את הדבר הקטן שעושה את ההבדל. בדרך כלל אצל נשים כאלה אפשר להתחיל בתהליך הפיסול. הן לא צריכות כירורגיה בדרך כלל. כי בעצם הן צריכות ניוד של הנפח למקום האנטומי הנכון, הגדרה נכונה של קו לסת, הגדרה נכונה של גובה הגבה מחדש כמו שהגדרתי את הלחי נכון, אז השקעים מתחת לעיניים נסגרים. בעצם ברגע הזה אנחנו מקבלים את המראה הצעיר והרענן.

מנחה: יש לנו תמונות שממחישות את מה שאת מדברת עליו. מה באמת אותה אישה עברה?

ד"ר הולנדר: נכון. הנה זו מטופלת שהגיעה אליי, אם אנחנו יכולים להסתכל בתמונה של לפני, יש לנו נדידה של הנפחים. הלחי אצלה איבדה מנפחה ונדדה כלפי מטה, מה שיצר לנו שקע באיזור של העפעף התחתון, קפל בין האף לפה וטשטוש של קו הלסת.

מנחה: זה ממש נראה כמו תמונה של מטופלת ואחותה המבוגרת.

ד"ר הולנדר: אצלה אני התחלתי עם פיסול. מילאתי את לחי על ידי שומן עצמי, את האזור של השקע מתחת לעין. אחרי שגמרנו את הטיפול, הפריע לה מעט עודפי עור שיש בצוואר, כי נשארו לה מעט עודפי עור. הצוואר אצלה כמו שניתן לראות, יש בו עודפים. ואז לאחר מכן היא עברה פרוצדורה פשוטה שפשוט הסרתי את עודפי העור מהצוואר.

מנחה: שזו פרוצדורה יחסית קטנה.

ד"ר הולנדר: קטנה, בהרדמה מקומית, עם החלמה קלה.

מנחה: אם היינו מתחילים עם הסרת עודפי עור ללא המילויים, היינו צריכים למתוח יותר.

ד"ר הולנדר: היינו צריכים למתוח יותר, וגם אנחנו לפעמים עלולים לקבל משהו שהוא לא אנטומי והוא לא טבעי. ברגע שמתיחה היא לא טבעית, היא מאבדת מכל היופי שלה וכל הטעם שלה.

מנחה: אני חייבת אבל להגיד שמשהו בטקסטורה של העור שלה נראה יותר טוב. מרקם נעורים גם נראה יותר טוב.

ד"ר הולנדר: נכון. חלק מפיסול הפנים, הוא בעצם גם טיפול במרקם. פיסול הפנים זה בעצם שם כולל שמאגד בתוכו את כל האמצעים השמרניים שיש לנו היום על מנת לטפל במראה הפנים.

מנחה: שמרניים הכוונה לא כירורגיים.

ד"ר הולנדר: לא כירורגיים, נכון. שזה על ידי החדרה של חומרי מילוי שונים מאיכויות שונות לאזורים שונים, החלקה של הקמטים וכמובן טיפול במרקם העור. אנחנו עושים מספר קילופי עור. בדרך כלל קילוף דו-שלבי או תלת-שלבי, על מנת לטפל במרקם. מרקם העור הוא חלק בלתי נפרד מהמראה, המראה הטוב שלנו הזוהר.

מנחה: לגמרי.                                                 

ד"ר הולנדר: השילוב המנצח.

מנחה: ד"ר הולנדר, תודה רבה לך.

 

 מתעניינות בשילוב המנצח? אתן מוזמנות ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 לקביעת פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל