כל מה שצריך לדעת על ניתוח המיני ליפט - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כל מה שצריך לדעת על ניתוח המיני ליפט

המגמה כיום בניתוחי הפנים היא ניתוחים פולשניים פחות ועם התאוששות מהירה יותר, כדוגמת ניתוח המיני ליפט, שהוא ניתוח פנים קטן הממוקד לרוב בשליש התחתון של הפנים וההחלמה ממנו נמשכת כשבועיים לכל המאוחר.
בשנים האחרונות, מטופלים רבים מעדיפים לעבור טיפולים וניתוחים קצרים מהירים לעתים קרובות יחסית במקום לחכות לגיל מבוגר ולעבור ניתוח גדול להצערת מראה הפנים. יש כאלו שמתחילים לתחזק את מראה הפנים באמצעות הזרקות בוטוקס, מילויים וטיפולי עור שונים כבר בגיל 30–40.

הזדקנות מראה הפנים
הרפיון של שרירי הפנים הוא הגורם המרכזי בהזדקנות מראה הפנים, והדרך היחידה לטפל בבעיה זו היא מתיחת פנים. אם הרפיון מתבטא בעיקר בשליש התחתון של הפנים אפשר להשיג תוצאות נפלאות וארוכות טווח מניתוח מיני ליפט, שבו מסירים את עודפי העור ומהדקים את השלד הרקמתי של אזור רצפת הפה. בנוסף, הצלקות מניתוח זה הן קטנות יותר, זמן ההחלמה קצר יותר וישנן פחות תופעות לוואי של נפיחויות ושטפי דם.

ניתוח מיני ליפט

הצלחת ניתוח המיני ליפט
המפתח למיני ליפט מוצלח הוא הבנה מעמיקה של השינויים של מבנה הפנים המתרחשים לאורך זמן. העור אמנם מתדלדל ונעשה רפוי, אך הרקמות העמוקות יותר של הצוואר והלחי מושפעות גם מכוח הכבידה.

בניתוח מיני ליפט מותחים את העור הרפוי ומסירים את עודפי העור בחתכים קטנים ועדינים סביב האוזן. את כריות השומן בלחיים מותחים כלפי מעלה כדי להחזיר אותן למקומן הטבעי, ליצור עקומה צעירה יותר לאורך עצמות הלחיים ולקבוע מחדש את קו הלסת. בעזרת טכניקות תפירה מוקפדות, הצלקות בקושי מורגשות ומשתלבות באופן מושלם עם קיפולי העור הטבעיים. כך, בעזרת המיניליפט אפשר להגיע לתוצאות טבעיות וארוכות טווח.

שילוב של מיני ליפט טיפולים נוספים
לעתים מומלץ לשלב עם ניתוח המיני ליפט עם ניתוחים וטיפולים נוספים, לדוגמה לשלב בין ניתוח עפעפיים או הזרקה של חומרי מילוי שונים. מכיוון שעם השנים מראה הפנים מתרוקן, הוספת חומרי מילוי היא דרך יעילה להחזיר את המראה צעיר.

הליך הניתוח
ניתוח מיני ליפט בדרך כלל אורכים פחות משעתיים ומתבצעים במסגרת אשפוז יום ותחת הרדמה מקומית או כללית. משך ההתאוששות תלוי בשטפי הדם והנפיחויות שעלולים ללוות את הניתוח, אך לרוב בתוך פחות משבוע ימים המטופלים חוזרים לשגרה ותוך כחודש מוכנים אפילו לעמוד מול מצלמה. ניתן לצאת להליכה בתוך 24 עד 48 לאחר הניתוח, ולהתאמן ניתן לחזור לאחר כשבועיים.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל