כיצד למצוא את המנתח הפלסטי הנכון? - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

כיצד למצוא את המנתח הפלסטי הנכון?

ההחלטה לעבור ניתוח פלסטי היא החלטה חשובה מאוד והיא דורשת זהירות ודייקנות. מציאת המנתח הנכון הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר כדי להגיע לתוצאות מוצלחות. כשמחפשים מנתח פלסטי ישנם מספר דברים שכדאי לבדוק:

אישורים
ודאו שלמנתח האישורים הדרושים מהאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית או ממשרד הבריאות. אישורים אלה מוכיחים שלמנתח ישנה הכשרה כירורגית מעמיקה בכל ההיבטים של הניתוחים הפלסטיים.

ניסיון
ודאו שלמנתח יש ניסיון בניתוח הספציפי שאתם מבקשים לעשות. אל תתביישו לשאול כל שאלה שעל לבכם (גם אם מדובר במספר רב של שאלות) ואף לבקש לראות תמונות לפני ואחרי של הניתוח. זכרו שאתם אלו שעוברים את הניתוח וכדאי שתגיעו אליו רגועים ובלב שלם לאחר שקיבלתם תשובה לכל השאלות.

מרפאה מוכרת
אם הניתוח עצמו אינו מבוצע בבית חולים, מומלץ לוודא שלמרפאה בה המנתח עובד יש רישיון, שיש בה את כל הציוד הנדרש לביצוע ניתוחים ושהיא מוכרת על ידי משרד הבריאות כמרפאה שבה מתבצעים ניתוחים מסוג זה.

הקליניקה של ליאורה הולנדר

נוחות ופתיחות
תקשורת טובה וכימיה בינכם לבין המנתח היא המפתח להצלחה, הן של המנתח והן שלכם. החל מההתייעצות הראשונה שלכם עם המנתח, חשוב שתרגישו נינוחים ושתהיו גלויי לב בכל הנוגע למטרות שלכם ולציפיות שלכם מהניתוח.

מידע מלא
המנתח צריך למסור לכם מידע מלא בכל הנוגע לניתוח הפלסטי. הוא צריך לדון אתכם בתוצאות הצפויות של הניתוח שאתם מתכננים לעבור, וגם בסיכונים הכרוכים, בתקופת ההחלמה ובמגבלות הנלוות לה.

מעקב לאחר ניתוח
כדאי לשאול את המנתח לגבי מפגשי מעקב לאחר הניתוח ותהליך ההחלמה. חשוב שתשאלו אותו גם איזו מדיניות נהוגה אצלו לגבי תיקונים חוזרים של הניתוח אם לא תהיו מרוצים מתוצאות הניתוח.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל