טרנדים ברפואה פלסטית ואסתטית לשנת 2019 - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טרנדים ברפואה פלסטית ואסתטית לשנת 2019

בעידן המדיה החברתית כולם רוצים להיראות מושלם. משנה לשנה ניתן לראות עלייה ניכרת בכמות הניתוחים הפלסטיים. שנת 2018 ללא ספק הייתה השנה של הניתוחים להדגשת תווי הפנים, החל מהדגשת שפתיים ועד לפיסול פנים. אין ספק שסלבריטאים ברשתות החברתיות תורמים להעלאת המודעות לטיפוח האסתטי ולחשיבותו.

אם נראה שהגענו לפסגה בענף האסתטיקה הרפואית ואין עוד לאן להגיע, הגיע הזמן שתכירו הטרנדים החמים של שנת 2019 – מומחים מציינים כי בשנת 2019 תחול עלייה בדרישה לניתוחיים פלסטיים בדגש על טבעיות. זוהי השנה של תיקונים קטנים על הפנים והגוף, תוך שמירה על אופי הפנים הטבעי והפרופורציות של הגוף.

עתיד הבוטוקס ב-2019

מטרת הבוטוקס היא להעלים קמטי הבעה ולהחליק את העור באזורים כמו המצח, בין הגבות, סביב השפתיים ובלחיים  .מכיוון שזהו טיפול לא פולשני, קל וזול יחסית הבוטוקס הוא כל כך פופולרי. עם זאת, יש מנתחים פלסטים הצופים כי בשנת 2019 הליך חדש וטוב יותר יחליף את הבוטוקס.

הקטנת חזה וניתוחי חזה טבעיים יותר

ניתוחי החזה ימשיכו להיות פופולריים גם בשנה הבאה, אבל המגמה הכללית תהיה שתלים קטנים יותר, ממוקמים טוב יותר ומעוצבים בצורה טבעית ככל האפשר.

טיפולים אסתטיים לא ניתוחיים

ניתוח אף הוא עדיין אחד הניתוחים המבוקשים, ומכיוון שהאף הוא איבר מרכזי במרכז הפנים שיכול לשנות לחלוטין את פני האדם הוא צפוי להמשיך להיות פופולרי. את ניתוחי האף יחליף תהליך פשוט של עיצוב האף בפחות מ15 דקות, זאת על ידי מילוי עורי באמצעות חומצה היאלורונית, חומר הנמצא באופן טבעי בגוף האדם.

"שיטת הערפד" /PRP
"שיטת הערפד" הוא הכינוי של טכניקת השימוש ב פלזמה עשירה בטסיות דם (PRP – Platelets Rich Plasma). היא התפרסמה בישראל כשמפורסמות כמו קים קרדשיאן ובר רפאלי העלו לרשתות החברתיות את פניהן מרוחות בדם. נשמע מבהיל? אז זהו שלא, טיפול הערפד מבוסס על הדם של המטופל. הוא יעיל ביותר בריפוי העור ובהעלמת צלקות ופצעים כמו אקנה, שרבים סובלים מהם בכל גיל. ההזרקה נעשית על ידי מזרק מיוחד המאפשר לרופא לטפל באזורים השונים של עור הפנים שהמטופלים מבקשים להחיות ולהחדיר את הדם בעומקים שונים ובמהירות.

פיסול פנים

פיסול פנים הינו מתיחת פנים ללא ניתוח. הטיפול מעניק מראה זוהר ורענן ומדגיש את מסגרת הפנים ואת תווי הפנים הטבעיים. בטיפול מוזרקת חומצה היאלורונית כדי להחזיר נפחים לאזורים שהידלדלו בשל פגעי הגיל.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל