טרנדים בניתוחי הגדלת חזה – ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טרנדים בניתוחי הגדלת חזה

טרנדים בניתוחי הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר בארצות הברית, ובשנה שעברה בלבד נערכו כ-280 אלף ניתוחים כאלה, עלייה של כ-30% ממספר ניתוחי החזה שנערכו לפני כעשור. עם זאת, בשנים האחרונים קטן גודל השתל המבוקש על ידי נשים, וכן גדל הביקוש לניתוחי חזה היוצרים מראה טבעי יותר.

בניתוח הגדלת חזה דבק דימוי של משהו מזויף ולא טבעי, אבל המגמות בניתוחי חזה בשנת 2016 הצביעו דווקא על נטייה להגדיל את החזה לגודל פרופורציונלי ביחס למידות הגוף, ולאו דווקא לנפח אותו לממדים של שפנפנת פלייבוי. מכיוון שכיום מבנה הגוף האידיאלי הוא של מראה בריא וטבעי, המעיד על כושר וקבלה עצמית, נשים לרוב יעדיפו שתלי חזה בגודל וצורה פרופורציונליים ולא מוגזמים.

אצל נשים רבות, הסיבה לעבור ניתוח הגדלת חזה היא כדי לשפר את המיקום של החזה, את הצורה ואת הסימטריה שלו כדי ליצור מתאר גוף יפה וטבעי, וכדי שהן יוכלו להרגיש נינוחות ובטוחות בעצמן. במילים אחרות, לדימוי עצמי יש תפקיד חשוב בהחלטה של נשים לעבור ניתוח הגדלת חזה, הן לנשים צעירות החולמות על הניתוח עוד מגיל ההתבגרות והן לנשים אחרי לידה שרוצות להשיב את החזה למראה שקדם להריונות ולהנקות.

אבל לא רק ההעדפה של גודל השתל השתנתה, ובשנים האחרונות התפתחו טכנולוגיות ושיטות טיפול שבאמצעותן אפשר להגיע לתוצאה טבעית, אסתטית ועמידה לאורך זמן.

טרנדים חדשים בניתוחי הגדלת חזה

  1. טכניקה חדשה לצמצום הצלקות

אחת הדרכים להגיע לתוצאה טבעית יותר בניתוח הגדלת חזה היא באמצעות צמצום הצלקות האופייניות לניתוח פלסטי. לפיכך, חתכים הנעשים בכפל התת-שדי או בבית השחי נעשו יותר פופולריים מכיוון שהתוצאה שלהם היא שאין צלקות גלויות באזור החזה.

 

  1. הדור החדש של שתלי הסיליקון

פיתוח חדש בטכנולוגיית שתלי הסיליקון כבר קיבל את הכינוי gummy bear (סוכריות גומי). השתלים החדשים אינם ממולאים בסיליקון נוזלי הזורם בתוך השתל, אלא מתמלאים בג'ל סיליקון מגובש השומר על צורתו גם אם נחתך באמצע, בדומה לסוכריות גומי. הטכנולוגיה אמנם מוכרת כבר כמה עשורים, אבל רק בשנים האחרונות אישר ה-FDA להשתמש בטכנולוגיה לניתוחי הגדלת חזה.

השתלים נחשבים ליציבים, מעניקים מראה ותחושה טבעיים, ועמידים לאורך שנים. כמו כן, הסיכון לסיבוכים הוא נמוך יותר, והתוצאה הסופית ניכרת זמן קצר יותר לאחר הניתוח. ההערכה היא שבשנים הקרובות שתלי סיליקון מסוג זה ייעשו נפוצים יותר.

 

  1. שתלים בכל גודל וצורה

כיום יש שתלים במבחר גדלים וצורות, והאפשרויות לבחור את השתל ולהתאים אותו אישית הן נרחבות יותר מבעבר. כיום נשים המעדיפות את המראה הטבעי נוטות לבחור בשתל בעל פרופיל נמוך, המקנה לשד צורה של מעין טיפת מים, אבל בזכות החידושים בטכנולוגיה, בשיטות ההשתלה ובחומרי השתלים, גם שתלים בעלי פרופיל גבוה יכולים להוביל לתוצאה טבעית יותר.

לצפייה בתמונות לפני ואחרי הגדלת חזה לחצו כאן

לסיכום, ההחלטה אם לעבור ניתוח הגדלת חזה ובאיזה שתל לבחור היא החלטה אישית לגמרי, והתוצאה הסופית צריכה להתחשב ברצונותיה של המטופלת, במבנה האנטומי שלה ולא בטרנדים עכשוויים.

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הגדלת חזה, צרי קשר עם ד"ר ליאורה הולנדר ונתאם פגישת ייעוץ אישית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל