תחזית טרנדים בניתוחים פלסטיים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טרנדים בניתוחים פלסטיים 2015

לקראת סוף השנה האזרחית מנתחים פלסטיים בארצות הברית מנסים לחזות את הטרנדים שישלטו בשנה הבאה: אילו טיפולים אסתטיים נראה יותר או פחות ב-2015?

באקדמיה האמריקנית לניתוחים פלסטיים ולשחזורי פנים מעריכים כי בשנה הבאה תהיה עלייה בביקוש לטיפולים אסתטיים, הן לניתוחים כירורגיים והן לטיפולים אסתטיים לא פולשניים. העלייה בביקוש מושפעת מהשיפור בכלכלה, מהגידול במודעות הצרכנים לנושא הכירורגיה הפלסטית ומהביטחון הגובר בבטיחות של הטיפולים האסתטיים. בנוסף, הסטיגמה השלילית שיוחסה בעבר לניתוחים פלסטיים הלכה ונעלמה בעשור האחרון.

טרנדים בניתוחים פלסטיים

By Victor Habbick/freedigitalphotos.net

טרנדים בניתוחי פנים ב-2015

טשטוש הגבולות בין ניתוחים פלסטיים שיקומיים וטיפולים אסתטיים. למשל, אנשים שפונים לבצע ניתוח אף מסיבות פונקציונלית ינצלו את ההזדמנות כדי לשפר את המראה האסתטי של האף, ולהפך: אנשים שיגיעו למרפאה כדי ליישר את האף גם ינשמו טוב יותר.

שילובים מנצחים. בשנים האחרונות מנתחים פלסטיים למדו להכיר בערך של טיפולים אסתטיים משולבים, למשל שילוב בין ניתוח פנים ופיסול פנים, האחד מטפל בסילוק עודפי עור והשני בהחזרת הנפחים ושיפור מרקם העור.

ניתוחים לגיל הזהב. ניתוחים פלסטיים להצערת העור לנשים ולגברים בגיל 60 ו-70 אינם נדירים עוד. השילוב בין שיטות טיפול לא פולשניות להעלאת תוחלת החיים ולשיפור איכות החיים בגיל מבוגר גם מביא גם לעלייה בגיל המנותחים. מחקר מהזמן האחרון הראה שגם בני 80 ומעלה אינם נמצאים בסיכון גבוה לסיבוכים כתוצאה מניתוחים קוסמטיים בהשוואה למטופלים צעירים יותר.

ניתוחי עפעפיים. הרפואה ממשיכה להתקדם ולהציע חידושים בהצערת האזור העדין של העפעפיים, וצפויה עלייה בטיפולים אסתטיים לשיפור מראה העיניים ולהסרת עודפי העור וה"שקיות" מתחת לעיניים. ניתוחי עפעפיים להתבצע בהרדמה מקומית, והם יכולים להוריד שנים מהמראה, בסיכון מינימלי ובזמן החלמה קצר.

שומן עצמי. השתלות שומן ימשיכו למלא תפקיד משמעותי בכירורגיה הפלסטית הודות לשיטות מתקדמות של מיצוי וריכוז תאי השומן. התוצאות המוצלחות של טיפולי פיסול פנים בשומן עצמי, עם או בלי מתיחת פנים, יביאו לעלייה במספר המטופלים בשיטות אלו.

טיפולי פנים נקודתיים. יותר ויותר מטופלים מגיעים למנתחים פלסטיים לתיקונים קטנים אך בעלי השפעה רבה על המראה הכללי ועל הביטחון העצמי. למשל טיפולים מדויקים כמו הרמת גבות, חיטוב לסתות או השבת נפח ללחיים נפולות.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל