טכניקת פיסול הפנים - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טכניקת פיסול הפנים

מנחה: הבאנו את ד"ר ליאורה הולנדר, שהיא מומחית לכירורגיה פלסטית.

ד"ר הולנדר: אני שמחה שהסברת את המצב הנפשי כי יש המון קשר לבין איך שאנחנו מרגישים לאיך שאנחנו נראים. ובאמת היופי הוא מתחיל בהרגשה שלנו, ברגע שאנחנו מרגישים טוב עם עצמנו, אנחנו נראים טוב. אבל זה גם הולך הפוך, כי ברגע שאנחנו מסתכלים במראה ואנחנו נראים טוב, אז מיד התשדורת שלנו היא אחרת. כאילו זה גורם לנו למשהו, לשדר יותר טוב כלפי הסביבה ולכן גם חשוב לטפל בחיצוניות.

עכשיו, היום אנחנו מבינים עד כמה חשוב להתחיל את זה בשלב מוקדם, ובעצם מגיעות אליי המון נשים בגיל שלך, שזה אמצע שנות ה-40, שכבר ניכרים סימני הזמן. זה הזמן שאנחנו מרגישים שקרה משהו בפנים וזה כבר לא זה.

מנחה: החלטנו לקרוא לזה פיסול פנים. פעם זה היה ניתוחים, פיסול פנים זה לא ניתוח.

ד"ר הולנדר: פיסול פנים זה בעצם מתיחת פנים ללא ניתוח. זה אומר הצערת המראה בלי סכין.

מנחה: איך?

ד"ר הולנדר: אז דבר ראשון, זה מתחיל באבחון, להבין מה מקור הבעיה ומה הבעיה במראה.

מנחה: כולנו יודעים שהבעיה היא גרביטציה. בגיל מסוים הכל מושך לאדמה.

ד"ר הולנדר: נכון. היא ירדה 50 קילו במשקל וזה עושה המון לפנים. הפנים בעצם עם ההתבגרות מאבדות מהנפח שלהן, כיסי השומן נספגים, העור מידלדל, העור מתדקק ובעצם אנחנו מאבדים את הצורה, את המסגרת של הפנים. אם בגיל הצעיר יש לנו את המראה של הלב, של הלחי המורמת, של הקו לסת החד, שהמסגרת היא בעצם המשמעותית ביותר למראה הצעיר. עם השנים נהיה לנו מראה מלבני כי הלחי בעצם יורדת כלפי מטה.

מנחה: את זה כבר הבנו, רק אני לא מבין איך את מפסלת, אני הרוס מהמחשבה שאת עושה את זה בלי להשתמש בסכין.

ד"ר הולנדר: אז אחרי שהבנו מה העניין, אנחנו בעצם מחזירים את הנפחים בצורה ממוקדת ונכונה למקום שהם אבדו. כי אם בעבר טיפלנו בקמט, לדוגמא אני מסתכלת על מירי, יש לה את הקפל בין האף לפה.

מנחה: לכולנו יש דרך אגב והוא מעמיק יותר עם השנים.

ד"ר הולנדר: הוא מעמיק ומחמיר, ויש לה את מה שהיא אמרה לי קודם: למה יש לי את העצוב? היא אומרת לי. את העצוב, הכועס, את הבולדוגי. בעצם מאיפה נהיה לנו אותו, את אותו עצוב, אותם קפלי מריונטה, אותם בולדוגים שנוצרים באיזורים האלה? הם נוצרו מצניחה של הלחי. הלחי התרוקנה, איבדה את הנפח, התיישבה פה. הלחי צנחה והגיעה לפה. היא צנחה ויצרה שקעים מתחת לעיניים, ובעצם באמצעות הפיסול אני מחזירה את הלחי למקום. ברגע שאני מחזירה את הלחי לעמדה נכונה כלפי מעלה, יותר גבוהה, יותר מאוזנת, אז הסימפטום שלנו, הקפל הזה מיטשטש בצורה משמעותית.

מנחה: אבל אני חייב להבין איך את מעלה את זה.

ד"ר הולנדר: איך עושים את זה? עם מה אנחנו עובדים? יש מספר סוגים של חומרים. חומר הגלם המשמעותי ביותר הוא השומן העצמי שלנו. אנחנו ניחנו במאגרים של שומן שאפשר למחזר.

מנחה: מהישבן, מהבטן.

ד"ר הולנדר: בדיוק. איפה שיש לנו עודפים. אצל רוב האנשים יש בבטן תחתונה שאפשר להשתמש.

מנחה: אז מרוויחים פעמיים, גם יורד קצת משם.

ד"ר הולנדר: בדיוק, לגמרי. אנחנו מוציאים מאיזור שיש בו עודף, השומן עובר איזשהו תהליך של סינון וריכוז והיום אנחנו גם התקדמנו. אפשר לעשות העשרה לשומן הזה על ידי תאי גזע. תאי גזע הם תאים שמאפשרים קליטה של השומן במקום שלו. אם בעבר הזרקת שומן לא החזיקה זמן רב, והיתה נספגת, ואז היינו מאבדים את הנפח והיה צריך לחזור על התהליך פעם נוספת.
היום אנחנו מאוד התקדמנו בהבנה ובחקר של התאים ובעצם מה גורם לקליטה של התאים במקום, וניתן להעשיר את התאי גזע, ממש לספור כמה תאי גזע יש לי בכל דגימה.

מנחה: אז רגע, הבנו, זה דוגמא אחת. אפשר לקחת מהשומנים העצמיים. מה עוד?

ד"ר הולנדר: את החיטוב עצמו, ממש את הפיסול עצמו אני מבצעת באמצעות מגוון חומצות היאלורוניות. חומצות היאלורוניות זה בעצם חומר שיש לנו בגוף באופן טבעי, עם הגיל הוא נספג, והיום אנחנו יודעים לייצר אותו בהנדסה גנטית ואנחנו פשוט מחזירים אותו לאיזורים שהלכו לאיבוד.

מנחה: עכשיו זה מחזיק יותר מבוטוקס, נכון?

ד"ר הולנדר: כן. בוטוקס זה חומר אחר. בוטוקס זה חומר שמטפל בקמטים דינמיים, קמטי הבעה.
אותם חומצות היאלורוניות, אותם חומרי מילוי מסוגים שונים, הם באים לטפל באותם שקעים, באותם איזורים שאיבדנו נפח. הם בעצם מחזירים לנו את מסגרת הפנים באותם האיזורים שאנחנו צריכים לחדד. לכל חומר יש את התפקיד הספציפי לו. היום הפיסול נעשה בשכבות. אנחנו מבינים שעם הגיל כל שכבות העור נספגות. אם זה התת עור, אם זה האפידרמיס, אם זה הדרמיס שמתדקק, אם זה השומן שנספג, השרירים גם עוברים דילול. בעצם בתהליך הפיסול אני עובדת בכל שכבה ושכבה. לכל שכבה אני מחזירה את הנפחים שאבדו לה.

מנחה: מדהים, זה ממש מדע בדיוני. זה החלמה קשה?

ד"ר הולנדר: זה בכלל לא החלמה קשה. זה טיפול שהוא טיפול מרפאתי. היא יוצאת והיא ממשיכה בדרכה. והפיסול הוא תהליך, זו פרוצדורה שהיא פשוטה, מרפאתית, מיד אחר כך אפשר לחזור לשגרת החיים, אין איזשהן תופעות לוואי סביב זה. התוצאה היא מאוד טבעית, ברגע שאנחנו מתאימים את זה לכל האיזורים בפנים התוצאה היא הרמונית ונכונה.

מנחה: תודה רבה, ד"ר ליאורה הולנדר.

מתעניינות בפיסול פנים? צרו עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 ונקבע פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל