טיפולים בסנטר כפול (פימה צווארית) - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

טיפולים בסנטר כפול (פימה צווארית)

פימה צווארית, או סנטר כפול, הוא אחת הסיבות הנפוצות לניתוחי צוואר. לסנטר כפול בדרך כלל יש אחת או שתיים מהבעיות הבאות: הסנטר חלש, במילים אחרות, עצם הסנטר אינה נמצאת בקדמת הפנים ולרוב אינה מפותחת דיה. הבעיה השנייה היא רקמה עודפת מתחת לסנטר. אותה הרקמה יכולה להיות עשויה משומן, עור עודף או שניהם יחד.

איזה ניתוח צוואר מומלץ?

ניתוח הרמת צוואר מסיר את השומן והעור העודף שהצטברו. במקרה של פימה צווארית, ללא עודפי עור משמעותיים, מומלץ לבצע ניתוח צוואר הכולל שאיבת שומן ממוקדת ומדויקת. בנוסף לסילוק עודפי השומן מהצוואר, טכניקה זו גם מחטבת את קו הלסת ומדגיש אותו. פימה צווארית שכיחה מאוד אצל גברים, והיות וגברים לא אוהבים צלקות, הטכניקה הזו מועדפת עליהם.

אף על פי כן, לא כל פימה צווארית מצדיקה ניתוח צוואר. אם מראה הסנטר הכפול מפריע לכם בתמונות ה"סלפי", יש כמה טריקים שבעזרתם תוכלו לטשטש את המראה שלו.

שיער
בדיוק כמו שהשיער שלנו יכול לגרום לנו להיראות צעירים יותר או מבוגרים יותר, רזים יותר או שמנים יותר, הוא גם יכול להשפיע על המראה של הסנטר. שיער קצר חושף את הסנטר ומושך תשומת לב לאזור הסנטר לכן הוא אינו מומלץ לנשים שמעוניינות להסתיר סנטר כפול. שיער ארוך יותר מקו הסנטר או תסרוקת פוני ימשכו את תשומת הלב כלפי מעלה, הרחק מהסנטר.

טיפולים בסנטר כפול

איפור
איפור הוא הפוטושופ של החיים האמיתיים. איפור נכון יכול לגרום לנו להיראות צעירים יותר וליצור אשליות שונות במבנה הפנים כמו הדגשת עצמות הלחיים. בעזרת איפור נכון ניתן לשנות גם את מראה הסנטר הכפול, למשל על ידי מריחת ברונזר או סומק כהה בבסיס הסנטר כדי להקנות מראה צר יותר לסנטר.

לבוש
כדי להסיט את תשומת הלב מהסנטר שלכם לא כדאי ללבוש בגדים המושכים תשומת לב בכיוון הזה, כמו חולצות בצווארון גולף. במקום זאת, מומלץ ללבוש חולצות בעלות מחשוף V שיפנו את תשומת הלב לכיוון השני. גם אביזרים ותכשיטים כמו עגילים יכולים לעזור בלהסיט את המבט מאזור הסנטר.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל