השילוב המנצח של מתיחת פנים ופיסול פנים - ד"ר הולנדר
טקסט הלוגו של ד

השילוב המנצח של מתיחת פנים ופיסול פנים

מנחה: אנחנו עם ד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית. היום אנחנו מדברים על השילוב בין מתיחת פנים ופיסול הפנים, השילוב המנצח כפי שאת קוראת לו.

ד"ר הולנדר: נכון. אנחנו נדבר היום על השילוב המנצח. השילוב המנצח, כמו שאמרת, זה בעצם שילוב של פיסול פנים עם מתיחת פנים. מטופלות רבות באות אליי ובעצם הן מבולבלות. שואלות אותי: מה אני צריכה בעצם? אבל אני צריכה משהו. אני צריכה ניתוח? אני צריכה פיסול? מה בעצם צריך? אז צריך להבין קודם מה קורה לנו בפנים.

עם הגיל אנחנו מאבדים נפח, זה כמו בלון שהוציאו לו את האוויר. מה קורה ברגע שאנחנו מאבדים נפח? נוצר דלדול של עור ועם הזמן ועם הגרביטציה הופך להיות עודף עור. במה ניתוח מטפל? ניתוח מסיר עודפי עור וזהו. לא עושה מעבר לזה. עכשיו ברגע שאנחנו מאבדים את הנפח ואנחנו מותחים, מה אנחנו מקבלים? משהו שהוא מאוד מאוד לא טבעי. ולכן השילוב של הוספה של הנפח הנכון במקום הנכון באמצעות פיסול פנים, שפיסול פנים זה בעצם מתיחת פנים שהיא ללא ניתוח באמצעים שמרניים: על ידי הזרקה של שומן עצמי. פעמים רבות אפשר לקחת מהצוואר, בצוואר יש לנו הרבה פעמים עודף של שומן. ואז בעצם עושים שילוב. אנחנו עושים מצד אחד ניתוח צוואר, מסירים את העודף…

מנחה: זה מאוד קשה לקחת שומן עצמי וגם שהוא ייקלט, נכון? זאת אומרת, זה צריך להיות מנתח מאוד מומחה לעניין הזה כדי להזריק שומן עצמי ושהוא גם ייקלט.

ד"ר הולנדר: צריך לעשות את זה בטכניקה נכונה. כמו כל דבר בחיים, צריך לדעת לעשות אותו נכון. ברגע שאתה עושה נכון, אז זה עובד.

מנחה: בעצם אישה או גבר שמגיעים אליכם הם לא יודעים מה הם צריכים, הם יכולים להגיד מה הם לא אוהבים בפנים שלהם. הרבה פעמים בגילאים אפילו 35–40, כבר ידברו על הקמט הזה שמעמיק וידברו על קו הלסת שאולי כבר לא נראה אותו דבר. אבל הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה, הוא רק יודע להסביר מה מפריע לו.

ד"ר הולנדר: נכון מאוד. והרבה פעמים מה שמפריע זה לא באמת מה שמפריע. לפעמים אנחנו נתפסים למשהו שהוא לא באמת הדבר האמיתי, לא בו טמון הסוד של המראה הצעיר, של המראה הרענן. כי בעצם ממה נוצר לנו הקפל? מצניחה של הלחי. וממה נובע הטשטוש של קו הלסת? יכול להיות מעודפי עור בצוואר.
בעצם השילוב הזה נותן לנו את הכל. הוא נותן ניתוח שהוא מאוד קל, מאוד עדין, מסיר רק את עודפי העור.

מנחה: זה בעצם לא נכון לבוא לאיזשהו רופא ולהגיד לו: תמלא לי כאן את הקמט, כי יכול להיות שנשיג תוצאה טובה יותר אם בכלל נרים את הלחיים.

ד"ר הולנדר: כי זה לא הטיפול. ויותר מזה, הרבה פעמים זה יוצר סוג של עיוות. אחד הדברים שאני נתקלת בהם המון זה שמישהי אומרת לי: אני נורא מפחדת שאני אהיה מישהי אחרת, אני לא רוצה שההבעות שלי ישתנו, רק שלא יגידו לי פתאום מה עשית, מה קרה. אנשים מאוד חרדים מהשינויים הדרמטיים, ובצדק. כי אנחנו רואים דברים שהם מוגזמים.

מנחה: אולי הדבר הנכון הוא להגיע אליכם עם תמונה מגיל 18, אז הלחיים היו מלאות כמו שצריך?

ד"ר הולנדר: תמונה זה נורא נכון, ואני חוזרת ואומרת ומבקשת מהמטופלות להביא תמונה, ואני סורקת אותה ואנחנו ממש עוברים בצורה מסודרת אחרי שאנחנו עושים סריקה של המטופלת, ואני עוקבת אחרי תהליך ההתבגרות. תמונות זה נהדר. לא תמיד גיל 18 זה הגיל המתאים, תלוי בגיל המטופלת. נכון שאנשים מכל הגילאים אוהבים את התמונות מהגיל הצעיר שלהם, בואי נגיד מעשור עד שני עשורים פחות זה הדבר הנכון.

מנחה: תודה רבה לך.

מתעניינים בשילוב המנצח? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: office@drhollander.co.il או בטלפון 03-9030015 ולקבוע פגישת ייעוץ אישית ומקצועית.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל